een 600W licht gebruiken kan je dan betrapt worden door het stroomverbruik of geen stres of overstappen op een 250W waarom is belgie zo een kutland
aan de belgen die thuis kweken
Collapse
X
-
Re: aan de belgen die thuis kweken
Je zou ook elektriciteit op kunnen wekken mbv een fiets maar 18 uur keihard fietsen per dag is ook zo wat, maar ja, dat is maar een paar weken dan ben je met 12 uur per dag klaar
Nee, ff serieus, dat moet kunnen hoor, kost alleen geld maar alles kost geld, zelfs mijn vrouw
Comment
-
Re: aan de belgen die thuis kweken
En wie heeft ervaring met super skunk Automatic wat is het best buiten of onder een licht
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hey stoner dus moet ik me geen zorgen maken ik ging al vandaag naar nederland rijden achter een 250w kweeksetjeComment
-
Re: aan de belgen die thuis kweken
Gewoon je voorschot ophogen met 35 euro per maand en 600 wat hangen.Comment
-
Re: aan de belgen die thuis kweken
een stofzuiger verbruikt nog meer.
een microgolf verbruikt ook meer.
een wasmachine verbuikt nog meer.
overtuigdComment
-
Re: aan de belgen die thuis kweken
Het gaat helemaal niet om het verbruik waar ze op letten.
Het 12/12 ritme is veel makkelijker te detecteren en uit te filteren.
Meeste kwekers worden niet gepakt door het verbruik, maar omdat ze onvoorzichtig zijn.
Het beste is als niemand het zou weten. Dat je vrouw het weet is al een beetje jammer.Comment







Comment