Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aan de belgen die thuis kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: aan de belgen die thuis kweken

Daar ga ik wel vanuit, stroom valt allemaal wel mee, stank moet je echt voorkomen!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Stroom ben ik ook helemaal niet bang van. Ik werk voor de elektriciteitsmaatschappij onrechtstreeks.
      Weet best hoe ik alles veilig kan aftappen, maar waarom zou je dat doen als je enkel een lampje van 600W hebt? Je komt er goedkoper vanaf door alles netjes te betalen. Stel dat ze je ooit pakken kan je geen boete krijgen wegens stroom diefstal wat ettelijke duizenden euros kan gaan kosten in het slechtste geval. Betaal dan gewoon die 30 euro per maand.

De maatschappij zal enkel vermoedens beginnen krijgen indien er kabelfouten beginnen op te treden door teveel verbruik. De politie enkel door geuroverlast of overdreven waakzame buren of iemand die zijn mondje voorbijpraat. Maar dan ben je toch al serieus overdreven bezig. Heb ooit gehoord van een kabel van 25cm² doorsnede die doorgesmolten was door de warmte en een brand veroorzaakt had. Dat is niet van één 600W lampje Boete ging over de 20.000 euro

Allemaal niks voor mij.

Comment

Bekijk je situatie, is een 600w lamp nodig ivm je kweekoppervlakte?

Het uit het zicht, gehoor of reuk houden is veel belangrijker om niet ontdekt te worden
        dan je stroomverbruik van 1 lamp. Dus goede filters en afzuiging !

Denk hierbij ook aan de naaste buren, ga dus niet met zakken aarde speciaal voor wietplanten lopen slepen zodat iedereen dit kan zien.

Om nu nog plant buiten te zetten lijkt mij te laat misschien dat een autoflower nog goed lukt. Maar buiten ruik je de planten in de omgeving dus dat is ook niet altijd handig.

Maar voor de rest vind ik België een prachtig land !
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Zou de politie hoegenaamd iets ondernemen mochten ze je tent ontdekken met pakweg 4 plantjes in? Behalve 3 plantjes vernietigen ofzo? Ik denk dat die mannen wel betere dingen te doen hebben zeker... of misschien ook niet, hehe!
          Ik begin binnenkort aan m'n eerste binnenkweekje, ik heb gekozen voor een 400 watt, maar wie weet in de toekomst... Voor het verbruik moet je 't alleszins niet laten zo te zien!

Comment

Bezig...
          X