Re: ed rosenthal wiet
al eens bedacht hoeveel werk het is om een stabiel zaad te produceren?
dus eigenlijk niet zo raar dat het duur is. zal wel een ferm stabiel soortje zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ed rosenthal wiet
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View PostJuist nieuwe zadenijn ondekt van Sensi Seeds,140 euro's
voor 10 zaadjes,commercieel soortje ofniet wtf
alleen al voor het geld,maar ook ergens gelezen sensi eigenaar is van weedseedshop,die als rood(totaal af te raden) gemarkeerd staat op seedfinders.eu website,alvast geen optie voor mij om daar ooit iets te gaan bestellen....140euros 10zaadjes
Dus omdat ze een soort hebben van 140 euro per 10 zaden is het alvast geen optie daar iets te bestellen en is Sensi seeds ineens bad.
Ze hebben ook een hele hoop zaden van een andere prijscatogerie of had u dat niet gezien, of telt dat gewoon niet mee omdat ze ook een soortje hebben van 140 euro per 10?
Ik vind het nogal raar een zaadbank negatief beoordelen omdat ze een dure soort zaden in hun assortiment hebben, qua kennis en ervaring hebben de mensen van Sensi Seeds op al die jaren dat ze al bestaan een heel goede reputatie verkregen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
had ik allang gedaan hoorOorspronkelijk geplaatst door odyssee View PostMet wat ik hier leest over Sensi Seeds op het forum en ergens anders raad ik je aan zoekt iemand anders
serious seeds,RQS,dinafem ext las dit artikel vanmorgen bij de koffie over ed rosenthal seeds,verslikte me bijna in men koffie
Leave a comment:
-
Met wat ik hier leest over Sensi Seeds op het forum en ergens anders raad ik je aan zoekt iemand anders
Leave a comment:
-
ed rosenthal wiet
Juist nieuwe zadenijn ondekt van Sensi Seeds,140 euro's
voor 10 zaadjes,commercieel soortje ofniet wtf
alleen al voor het geld,maar ook ergens gelezen sensi eigenaar is van weedseedshop,die als rood(totaal af te raden) gemarkeerd staat op seedfinders.eu website,alvast geen optie voor mij om daar ooit iets te gaan bestellen....140euros 10zaadjes
Tags: Geen

Leave a comment: