ed rosenthal wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soulrebel
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 1606

    #16
    Re: ed rosenthal wiet

    Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
    Soulrebel,ook dit staat op Seedfinder:

    dat Sensi eigenaar is van Weedseedshop kan ik nergens terug vinden qua bedrijfsinfo ook al staat dat op Seedfinder, op welke bron baseren zij zich dan? of Jij?
    Ik kan moeilijk geloven dat je je reputatie op het spel gaat zetten, door via zo'n malafide bedrijfje zaden te koop aan te bieden die niet eens je eigen zijn.
    werk jij ben sensi misschiens of heb je iets tegoed van hennouja staat duidelijk vermeld bij seedfinders site,er staat vermeld dat weedseedshop afgedankte nirvana seeds verkoopt,en dat sensi sinds 2009 eigenaar is ervan,heel geloofwaardig toch

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #17
      Re: ed rosenthal wiet

      Dus op die manier ontwijk je de goeie info over Sensi seeds die er staat op die website, en mijn vraag naar jou toe op welke bron zij zich baseren of jij je baseert, buiten dan dat het op Seedfinder staat ontwijk je ook door simpel en belachelijk te stellen dat ik voor hun zou werken of iets te goed hebben.

      Voor welke concurrent werk jij dan of heb jij iets te goed dat je een negatief geladen topic opent over Sensi seeds?
      Last edited by Ganjax; 13 August 2014, 00:21.
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #18
        Re: ed rosenthal wiet

        140 euro is niet niks, maar dan heb je wel wat, we gaan er idd niet dom over doen maar deze prijsklasse is meer gericht voor zeer stabiele moederplant selecties (F1 zaad ).

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #19
          Re: ed rosenthal wiet

          Oorspronkelijk geplaatst door westport
          140 euro is niet niks, maar dan heb je wel wat, we gaan er idd niet dom over doen maar deze prijsklasse is meer gericht voor zeer stabiele moederplant selecties (F1 zaad ).

          Grtz
          Bedankt voor de nuttige infodaarom starten mensen nu eenmaal discussies hé,leert men nog wat bij
          groets

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
          Dus op die manier ontwijk je de goeie info over Sensi seeds die er staat op die website, en mijn vraag naar jou toe op welke bron zij zich baseren of jij je baseert, buiten dan dat het op Seedfinder staat ontwijk je ook door simpel en belachelijk te stellen dat ik voor hun zou werken of iets te goed hebben.

          Voor welke concurrent werk jij dan of heb jij iets te goed dat je een negatief geladen topic opent over Sensi seeds?
          rustig man,je neemt het iets te 'persoonlijk'op,discussie afgesloten

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #20
            Re: ed rosenthal wiet

            Onlangs nog ergens reguliere zaden gezien van meer dan €200,- per zaadje. Voor dezelfde prijs heb je meer dan 20 gefeminiseerde zaden van dezelfde strain.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #21
              Re: ed rosenthal wiet

              Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
              Onlangs nog ergens reguliere zaden gezien van meer dan €200,- per zaadje. Voor dezelfde prijs heb je meer dan 20 gefeminiseerde zaden van dezelfde strain.
              Ik ga maar niet vragen van welke breederdaar groeien diamanten aan zeker..kan je idd beter 20 stuks gefeminiseerde zaadjes van kopen

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                Re: ed rosenthal wiet

                ik heb ook wel reguliere zaadjes van 100 euro/stuk hoor, als je dat wil betalen.
                Ze gaan alleen per 100.
                Dusse...lamaarwete heh..

                Zaadmakers die zulke bedragen vragen heb ik geen respect voor.
                Het is gewoon een zaadje, als zo'n goudzoeker 12 plantjes bestuift, heeftie 10.000 zaadjes ! ! ! !
                Mag jij uitrekenen hoeveel Ferrari's hij kan kopen als hij 1 batch kwijt is.
                Maarja, als je maar genoeg reclame maakt en kweekverslagen sponsort dan zijn er altijd wel weer een stel mafkezen die zoiets kopen.
                Last edited by QnQ; 13 August 2014, 12:54.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • soulrebel
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2014
                  • 1606

                  #23
                  Re: ed rosenthal wiet

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                  ik heb ook wel reguliere zaadjes van 100 euro/stuk hoor, als je dat wil betalen.
                  Ze gaan alleen per 100.
                  Dusse...lamaarwete heh..

                  Zaadmakers die zulke bedragen vragen heb ik geen respect voor.
                  Het is gewoon een zaadje, als zo'n goudzoeker 12 plantjes bestuift, heeftie 10.000 zaadjes ! ! ! !
                  Mag jij uitrekenen hoeveel Ferrari's hij kan kopen als hij 1 batch kwijt is.
                  Maarja, als je maar genoeg reclame maakt en kweekverslagen sponsort dan zijn er altijd wel weer een stel mafkezen die zoiets kopen.
                  sluit ik mij volledig bij aan QnQ

                  Comment

                  • phangngaone
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2013
                    • 375

                    #24
                    Re: ed rosenthal wiet

                    word!

                    Comment

                    • Goudeerlijk
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 796

                      #25
                      Re: ed rosenthal wiet

                      Draai ik een Ed rosenthal zodra ik mn eten op heb.
                      Ik was dus een van die mafkezen die dat zaad wel heeft gekocht
                      Last edited by Goudeerlijk; 13 August 2014, 16:27.

                      Comment

                      • Kwasimodo
                        Grower
                        Nieuw Lid
                        • Jul 2014
                        • 688

                        #26
                        Re: ed rosenthal wiet

                        Zelf heb ik niet veel moeite met dure zaden: alles heeft zijn prijs.

                        Een stalen Rolex kost ongeveer € 6000. Voor dat geld kun je wellicht 60 kilo digitale ramsj-horloges uit Taiwan kopen.

                        Maar wat draag je liever om je pols, een Rolex of zo'n Taiwan-gevalletje?

                        Toch hebben ze de zelfde functionaliteit.
                        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                        Comment

                        • soulrebel
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 1606

                          #27
                          Re: ed rosenthal wiet

                          Oorspronkelijk geplaatst door Goudeerlijk
                          Draai ik een Ed rosenthal zodra ik mn eten op heb.
                          Ik was dus een van die mafkezen die dat zaad wel heeft gekocht
                          laat em smaken

                          Comment

                          • Goudeerlijk
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2012
                            • 796

                            #28
                            Re: ed rosenthal wiet

                            ik vind het niks bijzonders om heel eerlijk te zijn.
                            Maar smaken verschillen en dat is maar goed ook.

                            Comment

                            • Gps
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2014
                              • 1988

                              #29
                              Re: ed rosenthal wiet

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                              ik heb ook wel reguliere zaadjes van 100 euro/stuk hoor, als je dat wil betalen.
                              Ze gaan alleen per 100.
                              Dusse...lamaarwete heh..

                              Zaadmakers die zulke bedragen vragen heb ik geen respect voor.
                              Het is gewoon een zaadje, als zo'n goudzoeker 12 plantjes bestuift, heeftie 10.000 zaadjes ! ! ! !
                              Mag jij uitrekenen hoeveel Ferrari's hij kan kopen als hij 1 batch kwijt is.
                              Maarja, als je maar genoeg reclame maakt en kweekverslagen sponsort dan zijn er altijd wel weer een stel mafkezen die zoiets kopen.
                              Ik weet nog goed, de eerste keer dat ik opzoek ging online naar hennepzaad.
                              Ik kreeg in eerste instantie vooral de neiging om een email te sturen naar de zaadbanken, om te vragen of ze gek geworden waren.

                              De prijzen die ze durven te vragen voor een paar zaadjes.

                              White Widow Gefeminiseerd van White Label levert een XXL oogst zonder al te veel moeite. De witte trichomen sprankelen als kristallen in het licht.

                              55 euro de vijf, dat ik gvd 5 euro 50 voor een zaadje.

                              Ik ben erg benieuwd hoe mijn white skunk white label te roken is.
                              De goedkoopste soort die ze hebben.

                              Edit: Ik kan niet rekenen. 55 voor 5 is 11 euro per stuk.
                              Last edited by Gps; 14 August 2014, 19:23.
                              Lets not criticize but legalize

                              Comment

                              • soulrebel
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2014
                                • 1606

                                #30
                                Re: ed rosenthal wiet

                                Oorspronkelijk geplaatst door Gps
                                Ik weet nog goed, de eerste keer dat ik opzoek ging online naar hennepzaad.
                                Ik kreeg in eerste instantie vooral de neiging om een email te sturen naar de zaadbanken, om te vragen of ze gek geworden waren.

                                De prijzen die ze durven te vragen voor een paar zaadjes.

                                White Widow Gefeminiseerd van White Label levert een XXL oogst zonder al te veel moeite. De witte trichomen sprankelen als kristallen in het licht.

                                55 euro de vijf, dat ik gvd 5 euro 50 voor een zaadje.

                                Ik ben erg benieuwd hoe mijn white skunk white label te roken is.
                                De goedkoopste soort die ze hebben.
                                als je alles vermenigvuldigt worden er serieuse woekerwinsten gemaakt aan de verkoop van zaadjes,kunnen paar mooie wereldreisjes van afdoor sommige breeders,maar al bij al ligt de 'vrije' keus nog altijd bij de kopers hiervannooit van men leven betaal ik ooit zo'n bedragen,nog veel liever met de tijd mijn eigen moederplant van mijn favo soortje onderhouden,heb wel betere dingen te doen met mijn geld

                                Comment

                                Bezig...