Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Michevan
    Expert Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2014
    • 1417

    #1

    Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

    Korting op 420shop
    Avond allemaal,

    Na het roken van een ouderwetse snaak zat ik eens te denken aan het forum en de mensen daarop!

    Ik vroeg me af wat jullie buiten het kweken/roken om graag doen als hobby of andere favoriete bezigheid.

    Dit topic is puur voor de fun en interesse, als je denkt ik vind dit topic waardeloos dan moet je het gewoon negeren
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


  • Gps
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 1988

    #2
    Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

    Naast wietplantjes dat een nieuwe hobby is, ben ik altijd al geïnteresseerd in (race) motorfietsen. Twee takten.

    Lets not criticize but legalize

    Comment

    • Michevan
      Expert Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2014
      • 1417

      #3
      Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

      Ja, dat vind ik ook al jaren top!

      Maar, ik vind het ook gewoon erg lekker om relax van een film of goede serie te genieten!
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


      Comment

      • Gps
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 1988

        #4
        Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

        Laat ik dan maar even reclame maken voor de SOBW.

        Stichting Organisatie Bromfiets Wegrace

        Verschillende klassen, van duidelijk opgevoerde brommers naar de expi klasse, veel 125cc weg race frames met een van oorsprong bromfiets motor.


        En natuurlijk deze, de 50cc is terug.


        Enne, dat wereldsnelheidsrecord 50cc moet natuurlijk gewoon terug naar Nederland.


        50cc wereld snelheidsrecord
        De uitdaging voor Aalt Toersen:
        Sneller dan 234 km/u (gemiddeld)

        De aanval zal plaatsvinden in Bonneville (USA),

        in augustus 2015.

        Dit record was vanaf 1977 in Nederlandse handen en werd in 2008 verbeterd door J. Buddenbaum (USA)


        Het record MOET terug naar Nederland - bromfietsland!
        1977: Henk van Kessel (NL) 222 km/u
        1981: Jan Huberts (NL) 224 km/u
        2008: John Buddenbaum (VS) 233 km/u

        Een brommer die 234 doet
        Last edited by Gps; 14 September 2014, 14:26.
        Lets not criticize but legalize

        Comment

        • Eclecticon
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 2073

          #5
          Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

          Muurschilderingen muziek koken
          Baas in eigen brein.

          Comment

          • Gps
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 1988

            #6
            Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

            Muziek maken is naast computers ook een hobby van mij.

            Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio


            Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio
            Lets not criticize but legalize

            Comment

            • Hightea
              Senior Stoner
              Member
              • Oct 2014
              • 32

              #7
              Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

              Mijn grote hobby is bordspellen spelen, mijn partner en ik hebben daar een hele kast vol van, van complexe spellen, bijvoorbeeld 'worker placement' (kort gezegd, spellen waarbij je poppetjes inzet om acties te kunnen doen) als kaartspellen of dobbelspellen en nog veel meer. We spelen veel met z'n tweeën maar hebben ook een spellengroep waarmee we regelmatig spelen. Spellen spelen kan ook erg leuk zijn als je high bent, maar dan natuurlijk wel de wat simpelere spelletjes, dat zijn meestal de kaart- of dobbelspelletjes. Complexere spellen die ik al door en door ken, lukt ook nog wel, maar de kans op verliezen is dan wel groter...
              Een nieuw spel en een uitleg volgen van iemand lukt me meestal niet, maar zelf uitleggen kan nog best, hoor, ik kan het tenminste altijd wel volgen, haha!

              Comment

              • De Witte
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2013
                • 2133

                #8
                Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

                Een kaartje leggen op de tablet, filmpje kijken, goede muziek luisteren of zoeken op het internet, beetje lezen....
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment

                • Cannahopper
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Nov 2012
                  • 32

                  #9
                  Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

                  Tv kijken en Red Alert spelen ghehe

                  Comment

                  • amazing
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 1699

                    #10
                    Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

                    - met het vrouwke spelen is men favoriete hobby

                    Comment

                    • WeedFan
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2014
                      • 848

                      #11
                      Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

                      Welke van de twee vrouwkes amazing ^^

                      Mijn hobby's zijn genieten van alles om me heen, rustig een blowtje roken in de ochtend en dan bij een tentje een broodje zalm eten met jus d'orange. Het is niet echt een hobby, maar relaxen wel. Verder vind ik het leuk om Feyenoord wedstrijden te bezoeken. Sinds kort dus ook kweken erbij. Merk nu dat ik het kweken van andere planten nu ook leuk ga vinden. Ik vind het ontspannend.

                      Comment

                      • amazing
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 1699

                        #12
                        Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

                        [QUOTE=WeedFan;509372]Welke van de twee vrouwkes amazing ^^

                        - de echte

                        Comment

                        • Akhaasje
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2015
                          • 215

                          #13
                          Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

                          vintage audio, geluid, muziek, m`n honden Bear en Daya....

                          Comment

                          • Sanders
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2009
                            • 165

                            #14
                            Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

                            Kite surfen, wandelen met mn hond, klussen aan mijn camper...er met de camper lange weekeinden op uit trekken in het voorjaar/zomer

                            Comment

                            • amazing
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 1699

                              #15
                              Re: Wat vind je buiten roken/kweken om leuk om te doen etc. ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sanders
                              Kite surfen, wandelen met mn hond, klussen aan mijn camper...er met de camper lange weekeinden op uit trekken in het voorjaar/zomer
                              - alleee je bent bijna vertrokken

                              Comment

                              Bezig...