Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Straatdealers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ik zal saint ff aanvullen met de shops...

    www.coffeeshop-guide.com

    hier staan er ook over de 700 op!

    grtzzz

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door JustLooking View Post
      uitlokking van misdaden door politie is verboden hoor... zowel in NL als BE!

      Op straat lopen natuurlijk de jongens die direct geld nodig hebben, liefst zo snel en zoveel mogelijk. Uiteraard beter dat je je aankoop was meer plant en probeert in contact te komen met de juiste mensen.

      wat de politie in zo een geval wel en niet mag, is me helemaal niet duidelijk ... zowel in NL als BE niet mogen uitlokken klinkt dan wel logisch.
      maar in maastricht bv werd ik eens onbeleefd behandeld door een politievrouw aan de hasseltkade die niks beters kon verzinnen dan "je mag niet op dat muurtje zitten" waarna ze mijn gegevens doorgaf aan de centrale ... en dan staat ge daar ingesloten en uit te pluizen wat haar probleem is

      enne, de juiste mensen met een eerlijke prijs en genoeg tijd voor de klant op straat lijken me nog zeer zeldzaam.

      (dank jullie zeer voor die sites met coffeeshops, ben echt benieuwd naar de coffeeshopcultuur en sfeer voorbij de grens.)

      Comment


        #18
        Wat ik denk over dealers?
        Nou als t over de kwaliteit van de weed gaat, ben ik er vaak niet te vreden mee. Ik ben zelf nog minderjarig dus als ik niemand heb die ff langs de locale shop wil gaan voor me, bel ik toch vaak ff een dealer, ik heb dan toevallig een uitstekende, die groot inkoopt in amsterdam.

        Maarja je zou dealers nooit kunnen vermijden, de vraag naar wiet is er ook voor de minderjarige! Toch?

        Peace.

        Comment


          #19
          Ja, maar je moet wel 18 zijn om dit forum te joinen.

          Ik heb geen ervaring met straat dealers. Ik heb nog nooit iemand op straat zien dealen simpelweg.

          Ik ken wel gewone dealers waar je aan huis gaat halen. Best wel crap wiet. Veel te weinig. Kan je beter naar Maastricht gaan.

          Soms ben ik echter blijer met een zakje van de dealer dan met een zakje van Maas. Wss, omdat ze in maas tegenwoordig ook niet echt vrijgevig zijn in de shops.

          Liever minder dan een gram dan meer als een gram geven.

          Peace

          Comment


            #20
            ben ik 1 keer op ingegaan (was net te laat in roosendaal voor in de shop binne te mogen, blijkbaar kan je maar tot 19.45 binnen!!) en werd geroepen door een smartshop eigenaar, moest allemaal heel snel gaan en werd eigelijk buitengejaagd, eenmaal thuisgekomen toch goede koop gedaan en lekere weed0s!!

            Voor de rest: ipv controles aan de grens en aan de belgische wagens zouden ze beter eens een belgische of franse nummerplaat opschroeven en eens door hun stad rijden, dan zal duidelijk worden wie er voor de overlast zorgt!!!!!!!
            Ik parkeer me altijd netjes, plas in het toilet van de shop en houd me aan de verkeersregels... die straatschoffies rijden je klem en mogen nergens binnen om te gaan plassen dus ... Den haag.. ff nadenken!!

            Comment


              #21
              Last edited by xitro; 17 March 2009, 22:20.
              Roll that shit,
              Smoke that shit,
              Pass that shit,
              Enjoy the friendship of magic !

              Comment


                #22
                elk land van de wereld wel straatdealers die afrippen en brol meegeven, maar aan de andere kant heb je zoals xitro zegt ook goede. Zo heb ik zelf ook een maat die verkoopt en die is daar heel eerlijk in enzo, geeft goede wiet en goede hoeveelheden, hij doet het dan ook niet om schandalig veel te verdienen maar om eigenlijk gewoon door middel van dealen niet voor zijn eigen wiet te moeten betalen, nog wel slim als je het mij vraagt.

                Comment


                  #23
                  In NL geen problemen mee dat er geen shops in de buurt zijn. Zelf nog maar 1x een straatdealer gezien. ik kon die jongen wel. Verkoopt rotzooi waar ook nog eens zeer weinig THC in zit. Ik haal het gewoon uit de shop. 6 gram White Widow voor 25 euro

                  Comment


                    #24
                    een shop mag maar 5 gram per persoon verkopen... beetje rare aanbieding dan, domme shop

                    groet

                    Comment


                      #25
                      "Got blunt? ... Got weed?"

                      Comment

                      Bezig...
                      X