Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Straatdealers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Straatdealers

    Korting op 420shop
    Halloaa!

    Ik ben benieuwd wat jullie van straatverkoop vinden?

    Greetz Mother's finest stoner

    #2
    ik koop nooit iets op straat,als ik iets koop is het in een shop of het moet van iemand zijn die ik al heeeel goed ken!

    vervuilde weed is hier in de buurt makkelijk te vinden en daar krijg ik de pest van...
    je wilt niet weten wat ze erin draaien om hem toch maar wat zwaarder te maken!

    grtzzz

    Comment


      #3
      Ik rook enkel weed als ik weet welk soort het is, als ik zonder zit ga ik ff een shopje doen.


      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        afzetterij,zeker ni doen!

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Zou niks op straat kopen denk ik , maar ja je kent het als je niks teroken hebt en iemand geeft je een adresje van een huis dealrtje dan ga je er ook heen en je weet ook neit wat voor zoooi hij er bij doe .
            En in een shop kan je ook flink wat zooi kopen tegenwoordig.
            Dus ik weet het niet zo als je helemaal niks te roken hebt en wel zin hebt tja............
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Greetz

              Comment


                #8
                Ik wil er wel ene openen. Het zou in ieder geval goe draaien. Is da geen idee om de economie wat aan te zwengelen?

                Comment


                  #9
                  Vast wel, Nederlandse coffeeshops brengen heel wat geld in het laatje
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    normaal is in belgie de prijs 25€ voor 3.2gr als ze correct zijn.
                    meeste straatdealers vragen 30€ en verzwaren het dan nog door wat nat zand in te doen of andere briel.
                    je hebt jammer genoeg niet veel keus in belgie ook om te kopen.

                    Comment


                      #11
                      amateurs
                      Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                      Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                      Comment


                        #12
                        grow your own shit...

                        grtzzz

                        Comment


                          #13
                          in maastricht deed eens iemand heel weinig moeite. hij verkocht een andere plant ipv wiet, in een zak waar ge niet kon door kijken. gaf zelfs een vals telefoonnummer en andere gegevens, dus dit zijn echt wel georganiseerde bedriegers.
                          de kans dat iemand een zak wiet en vlak daarna een badge van de politie bovenhaalt wil ik ook liever niet mee maken.

                          Comment


                            #14
                            uitlokking van misdaden door politie is verboden hoor... zowel in NL als BE!

                            Op straat lopen natuurlijk de jongens die direct geld nodig hebben, liefst zo snel en zoveel mogelijk. Uiteraard beter dat je je aankoop was meer plant en probeert in contact te komen met de juiste mensen.

                            Comment


                              #15
                              Ik heb een hekel aan slechte wiet of wiet wat ik niet weet wat hij is. De shops in nederland niethttp://www.coffeeshop.freeuk.com/Directory.html

                              Greetz
                              Saint
                              Last edited by Saint; 11 March 2009, 07:49.

                              Comment

                              Bezig...
                              X