Hoe sluit ik een ballast aan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • purplehazeboy
    Expert Stoner
    Member
    • Jun 2015
    • 77

    #16
    Re: Hoe sluit ik een ballast aan?

    Oorspronkelijk geplaatst door Critical88
    Hebt ge da nu kunnen doen op de nickname klikt een vriend toevoegen ?? Ga ni bij mij.. Ben nog een "newbie"
    bij mi lukt dat ook niet
    en QNQ ik denk dat ik het zoals dat schema heb gedaan
    "Weed is not a Drug,it's a plant,
    So i'm not a drugdealer,
    i'm a Florist"

    Comment

    • Critical88
      Advanced Stoner
      • Jun 2015
      • 57

      #17
      Re: Hoe sluit ik een ballast aan?

      We zullen ooit wel vrienden kunnen worden!! haha

      En i.v.m u ballast is het wel te hopen dajet goed gedaan hebt
      Cheers..

      Comment

      • purplehazeboy
        Expert Stoner
        Member
        • Jun 2015
        • 77

        #18
        Re: Hoe sluit ik een ballast aan?

        Oorspronkelijk geplaatst door Critical88
        We zullen ooit wel vrienden kunnen worden!! haha

        En i.v.m u ballast is het wel te hopen dajet goed gedaan hebt
        Cheers..
        We zullen het rap weten ze mijn zaadjes zitten al de grond in als ze hun kopke boven steken gaan ze de tent in ze
        "Weed is not a Drug,it's a plant,
        So i'm not a drugdealer,
        i'm a Florist"

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: Hoe sluit ik een ballast aan?

          steek de stekker in het stopcontact dan weet je het eh..
          Ik denk dat je de tent nog even een paar uur op volle kracht moet testen voor er plantjes in gaan.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • purplehazeboy
            Expert Stoner
            Member
            • Jun 2015
            • 77

            #20
            Re: Hoe sluit ik een ballast aan?

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
            steek de stekker in het stopcontact dan weet je het eh..
            Ik denk dat je de tent nog even een paar uur op volle kracht moet testen voor er plantjes in gaan.
            oke gaat vanavond gebeuren ze
            "Weed is not a Drug,it's a plant,
            So i'm not a drugdealer,
            i'm a Florist"

            Comment

            • De Witte
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2013
              • 2133

              #21
              Re: Hoe sluit ik een ballast aan?

              Hoe is het met de stekker
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment

              • purplehazeboy
                Expert Stoner
                Member
                • Jun 2015
                • 77

                #22
                Re: Hoe sluit ik een ballast aan?

                gaat prima ! Geen last ik heb da prima opgelost
                "Weed is not a Drug,it's a plant,
                So i'm not a drugdealer,
                i'm a Florist"

                Comment

                • Critical88
                  Advanced Stoner
                  • Jun 2015
                  • 57

                  #23
                  Re: Hoe sluit ik een ballast aan?

                  Laat het weten hé,, maak foto'kes vanaf ie een centimeter of 2 is.. Kun je een kweekverslag maken op een andere pagina
                  Is leuk man,, I will follow you!! héhé

                  GL mate!!

                  Critical

                  Comment

                  • De Witte
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2013
                    • 2133

                    #24
                    Re: Hoe sluit ik een ballast aan?

                    Ik geloof er niks van

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Veelsuccessmurf

                    en zoals Urban altijd zegt,

                    BUKAKEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment

                    Bezig...