Hoe sluit ik een ballast aan?
Collapse
X
-
-
Re: Hoe sluit ik een ballast aan?
We zullen ooit wel vrienden kunnen worden!! haha
En i.v.m u ballast is het wel te hopen dajet goed gedaan hebt
Cheers..Comment
-
Re: Hoe sluit ik een ballast aan?
We zullen het rap weten ze mijn zaadjes zitten al de grond in als ze hun kopke boven steken gaan ze de tent in ze
"Weed is not a Drug,it's a plant,
So i'm not a drugdealer,
i'm a Florist"Comment
-
"Weed is not a Drug,it's a plant,
So i'm not a drugdealer,
i'm a Florist"Comment
-
Re: Hoe sluit ik een ballast aan?
gaat prima ! Geen last ik heb da prima opgelost
"Weed is not a Drug,it's a plant,
So i'm not a drugdealer,
i'm a Florist"Comment
-
Re: Hoe sluit ik een ballast aan?
Laat het weten hé,, maak foto'kes vanaf ie een centimeter of 2 is.. Kun je een kweekverslag maken op een andere pagina
Is leuk man,, I will follow you!!
héhé
GL mate!!
CriticalComment





Comment