Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dronken V.S. Stoned/high

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Dronken V.S. Stoned/high

    Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
    Een beetje uit het verband getrokken vergelijking, Ray........... vind het een beetje jammer en onnodig, zoniet kwetsend!
    Hoezo? Leg uit....

    Comment


      #17
      Re: Dronken V.S. Stoned/high

      Vind die vergelijking ook niet echt toepasselijk. En Ray, als je het nog niet wist, THC blijft weken na het blowen in je bloed te vinden. Het kan dus ook zijn dat de dader van die aanslag 1 week van te voren een jointje heeft gerookt..
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        Re: Dronken V.S. Stoned/high

        Zou kunnen, zou ook kunnen dat ie er net 1 op had ...

        Comment


          #19
          Re: Dronken V.S. Stoned/high

          Ik denk niet dat hij dit drama veroorzaakt heeft omdat ie THC in zijn bloed had.....

          Comment


            #20
            Re: Dronken V.S. Stoned/high

            Ik denk iets anders maar heb geen zin meer dit te ventileren

            Comment


              #21
              Re: Dronken V.S. Stoned/high

              Of je bent te lui om je uitleg te onderbouwen en ik zeg omdat ik je al voel aankomen dat het een rotte appel was zo vind je er overal...
              Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

              Comment


                #22
                Re: Dronken V.S. Stoned/high

                Ik ben van beide fan.

                Me Vader had een paar weken terug voor het eerst geblowd en toen ik vroeg wat hij voelde omschreef hij het als ''erg dronken maar dan even anders''
                Ik zou zeggen probeer het een keer
                Zelf doe ik meestal de combi van een lekker zonnetje met een jointje in me rechter hand een een ijskoud biertje in me andere hand HEERLIJK is dat.

                Comment


                  #23
                  Re: Dronken V.S. Stoned/high

                  alcohol effect is gwn hatelijk je hebt gwn geen controle nimeer ovr jezelf

                  Comment


                    #24
                    Re: Dronken V.S. Stoned/high

                    Als is blow en rij lijkt of ik in een ufo zit en rij ik mmmmmm 90 waar je 120 mag .

                    Dat was vroeger ik zeg vroegen met drank wel anders , nu ben ik iets wijzer geworden ook denk denk denk .

                    Het gevoel van een joint is relaxt , en van alcohol is het meer gefokt. Is mijn idee en gevoel .

                    Greetzz GG

                    Comment


                      #25
                      Re: Dronken V.S. Stoned/high

                      (over de gek die op koninginnendag mensen doodreed en THC in zijn bloed had)
                      je doet alsof het door de THC komt dat hij dit gedaan heeft? Hij wist al lang op voorhand dat hij dit ging doen, was vanaf het begin dus gewoon ziek in zijn hoofd. Waarschijnlijk heeft hij net voor hij zijn daad ging plegen, gewoon een joint of 2 gerookt om hem dat laatste duwtje in de rug te geven (want dat doet de THC wel, het laat je een beetje boven jezelf uitstijgen en dingen doen die je normaal nooit of anders zou doen). Maar het is niet dat een normale mens zoals u en ik opeens moordneigingen ofzo kunnen krijgen van wiet roken. Het versterkt de gevoelens die je op dat moment hebt, dus mensen met moordneigingen of die zin hebben om jonge meisjes te verkrachten, die blijven er beter vanaf. Ik rook dagelijks wiet, en ik amuseer mij gewoon rot!

                      Comment


                        #26
                        Re: Dronken V.S. Stoned/high

                        nu over mijn ervaring met alcohol en wiet.
                        Vroeger dronken ik mijn vrienden ons altijd zat, en daar amuseerden we ons mee. De katers en andere ongemakken zoals kotsen, stinken, op de grond vallen, politie op ons dak hebben, namen we er met plezier bij. Dit alles ging echter snel vervelen, altijd hetzelfde (als je zat bent, ben je ongeveer altijd op dezelfde manier 'zat'). Dan ontdekten we wiet. Heerlijk Elke 'chill' of 'trip' is anders vind ik, of zo voel ik het toch aan. De ene keer ben ik creatief, vind ik dingen uit enzo, de andere keer word ik loom en blijf ik lekker in de zetel zitten en gamen en tv kijken enzo, dan krijg ik weer een sportchill en ga ik voetballen in de tuin! kortom het is elke keer opnieuw super!

                        Comment


                          #27
                          Living in Second live for real

                          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                          Comment


                            #28
                            Re: Dronken V.S. Stoned/high

                            Ehh, Die kerel die al die mensen aanreed was gewoon gek.
                            T is geen goeie vergelijking omdat t gaat om ongelukken vanwege wiet niet gestoorde aanslagen van iemand die wiet gebruikt
                            Oh was vergete dat er nog meer paginas ware en nu hebbe jullie al gereageerd sorry

                            Comment


                              #29
                              Re: Dronken V.S. Stoned/high

                              Het ligt er natuurlijk wel aan wat je rookt. Zo heb ik op vakantie (ver weg) eens een jointje gerookt waardoor ik het gevoel kreeg dronken in het kwadraat te zijn. Niet relaxed, niet ontspannen, alleen maar een wereld die als een gek draait en niet meer wil stoppen. Het heeft uren geduurd voordat ik daar weer uitkwam. Een paar flessen wodka is er niets bij. Dat heeft mij ook lange tijd weerhouden weer een joint vast te pakken, en heeft mij een wijze les geleerd. Rook alleen maar uit betrouwbare bron

                              Comment


                                #30
                                Re: Dronken V.S. Stoned/high

                                Ik vind het niet fijn om helemaal dronken te zijn. Maar lekker UBER stoned in combinatie met 5-10 biertjes vind ik toch het beste

                                Cyall

                                Comment

                                Bezig...
                                X