Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dronken V.S. Stoned/high

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Dronken V.S. Stoned/high

    een goede Tequila in je waterpijp & een top notch weedje, das lekker..

    Comment


      #32
      Re: Dronken V.S. Stoned/high

      Oorspronkelijk geplaatst door mamba View Post
      Ik ben van beide fan.


      Zelf doe ik meestal de combi van een lekker zonnetje met een jointje in me rechter hand een een ijskoud biertje in me andere hand HEERLIJK is dat.
      True..true

      Zelf vind ik dit ook zaalig

      Maar ben tog ng liever lekker chill en stoned dn zat..in zatte toestand kan ik ng al eens dingen doen of zeggen waarvan ik later meestal spijt krijg

      peace out bro's
      I know a place..where the grass is really greener

      Comment


        #33
        Re: Dronken V.S. Stoned/high

        Mijn ervaring:

        Bij geen van beide verlies ik echt de 'controle'.
        Alcohol:
        Hierbij word ik socialer, minder normatieve remmingen, soms wat draaierig of moeilijk op een lijn te lopen.
        Je laat je gemakkelijker gaan. Van katers heb ik geen last. Verslaving zou ik neit weten, ik ben nog student.

        Wiet:
        Mijn personlijke favoriet (rijmt zelfs). Effect hangt er wat van af, soms creatief, maar persoonlijk wordt voor mij meestal de hele wereld een wonder. Een concert was nooit zo harmonisch en intens, bepaalde lichtinvallen zijn fantastisch, alsof je de wereld voor de eerste keer op een kunstige manier ziet. Niets leuker om dan een jointje te doen op een hele chille plek omgeven met mooie gebouwen onder een sterrenhemel. Maar wat betreft mensen: meestal wordt ik vrij stil, zien zij mij als afstandelijk, en ik heb het gevoel dat grote troepen mensen 1 groot gewoel is, als 1 organisme dat zich voortbeweegt. In het begin wat eng, maar nu is het grappig. Wat betreft activiteit: Stilte in het lawaai. Soms laat je alles over je heen golven, soms zwem je in de golven.

        Mijn gebruik:
        Een fris pintje met een joint, echt goede combinatie. Pizza mag ook altijd.
        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

        Comment

        Bezig...
        X