Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

    Dit jaar bij mij weer Power plant en bleuberry auto, deze beide had ik vorig seizoen ook. Super planten geen rot niks top wiet.
    En ik heb er een Bubble gum auto gedaan dit jaar, hopelijk word dit een lekker wietje.
    Alle zaden zijn van het huismerk van wietzaadjes.nl.

    Ze staan allemaal op light mix en de Power plant heeft supermix door de aarde van plagron. De auto's krijgen geen voeding, dat is ook wel te zien agja boeie.
    De Power plant krijg terra grow en straks in de bloei terra bloom beide van plagron.



    Bleu berry auto:



    Bubble gum auto:



    2x Power plant:

    Last edited by jelly; 5 August 2016, 06:09.

    Comment


      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

      Omdat ik verschillende vragen krijg hoe het met mijn plantje gaat, hierbij een paar foto's.
      Het is een "vensterbankkweekje" en ik verwacht er ook niet bijster veel van, maar toch altijd leuk om zo'n plantje te zien.
      Ze is nu een kleine 4 weken oud en heeft alleen een spaarlamp van philips erboven hangen.

      a0.1.jpga0.jpg
      De laatste 2 foto's is het plantje 4 dagen na fimmen/toppen.
      a0.1.jpga0.jpg
      sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

      Comment


        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

        dat worden kiloknallers
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

          hahaha, ja vast joh.
          ik ben allang blij als ze me 2 jointjes geeft.
          meer een soort van leer momentje.
          beter deze verneuken dan een kast vol.
          sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

          Comment


            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !


            Hij gaat lekker jongens [emoji16]

            Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

            Comment


              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

              Een maand later. 2x auto Berry en 1x s.a.d. auto.
              Geen idee hoe lang nog, eerste keer autoflowers.





              Baas in eigen brein.

              Comment


                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                Dan kan ik het ook niet laten om mijn 5 plantjes te laten zien .
                4 zaadjes gekregen en 1 stek
                De stek is een haze ...welke weet ik niet .. Deze staat in een 11 liter
                En dan heb ik er nog 2 in een 18 liter pot en 2 in een 65 liter ..
                Kreeg te horen dat het zaadjes waren van jack herer ..pp en green poison
                Maar of dat klopt whahaha maar maakt niet uit
                Ik hoop gewoon op wat lekkere rokertjes

                tmp_4252-20160904_153804-1214359175.jpgtmp_4252-20160904_1538341975910826.jpgtmp_4252-20160904_153337-470915478.jpgtmp_4252-20160904_1535451842018146.jpgtmp_4252-20160904_153405843569412.jpgtmp_4252-20160904_1534311138677814.jpgtmp_4252-20160904_153513-2136478833.jpgtmp_4252-20160904_153349-2028959903.jpg
                Attached Files

                Comment


                  Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !



                  Topje
                  En topje met modern kapsel


                  En de onderste topjes.


                  Ik had deze plant gelollipopt en dat is best gelukt. Hij was gewoon nog erg klein toen ik hem op 12 uur zette.

                  Maar als ik de hoeveelheid toppen vergelijk met een plant die 18 dagen langer mocht groeien in de tuin.
                  Beide in 18 liter slofjes
                  En eentje die niet gedieft of gelollipopt is. Dan geeft lp wel mooiere toppen maar toch ook een stuk minder opbrengst. Al is het hier niet echt te vergelijken door de langere groei

                  Comment


                    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !



                    die kerstboom op foto #7 is echt vet

                    ga zo door !
                    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                    (running)

                    Comment


                      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                      Thnx. Het is toch wel grappig om te zien wat een verschil in voet doet
                      Ik heb een cbd cheese in 40 liter pot staan en die is echt 2 x zo groot als een bigbang in 18 liter pot met verder wel dezelfde omstandigheden.
                      Logisch natuurlijk maar toch. Ik vraag me af als ik specifiek zou gaan voeden met 1 merk hoeveel beter ik ze dan nu zou krijgen.
                      Nu gooi ik vooraf op gevoel en een vaag recept wat Cocos of perlite bloedmeel beentjesmeel vinegrasse en kalk met mycorrhizza bij een berg aarde en het werkt prima hoor

                      Maar toch ...

                      Echt ik zou het liefste voortaan 90 liter kuipen in m'n tuin zetten. Maar dan wordt verduisteren in m'n kleine schuurtje zo moeilijk.

                      Maar een paar keer 40 liter misschien ....

                      Cbd cheese
                      Deze is vet verwond geraakt met twee takken die bijna helemaal door waren.
                      Beetje vaseline duktape en een touwtje en een week verder behalve een paar gele hangende blaadjes nix meer aan de hand

                      Comment


                        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                        Auto Berry van boven. Blad enorm verkleurd. Andere fenotype ernaast gewoon groen.
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                          Die stond die ene koude nacht net op de trek die andere niet.

                          Comment


                            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                            Dat kan goed Flint, het is de laatste van de rij.
                            Baas in eigen brein.

                            Comment


                              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                              Mooie kleuren!

                              Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

                              Comment


                                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                                Das nu een Anthocyanen reactie
                                de plant krijgt het phosfor niiet meer verplaatst en de plant maakt flavonoiden aan als antivries. Gevolg paars door kou en niet door genetica. ZIet wel mooi uit maar is dus geen echte paarse wiet.

                                Nadeel zoon blad functioneert eigenlijk niet meer goed.

                                Comment

                                Bezig...
                                X