Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

    Hmm das nou Jammer mijn cbd cheese geeft op 2 afgebroken takken diezelfde kleuren.

    Maar volgens mij blijft de top ontwikkeling gewoon doorgaan hoor

    Comment


      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

      Ok thanks Flint. De green sensation zal het niet zijn.. dan was de andere ook wel verkleurd.
      Baas in eigen brein.

      Comment


        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

        Ze gaat gewoon door hoor maar zoo blad verkleurd met een rede
        ze verwacht koude dagen en dan is donker blad voordelig meer warmte instraling = beter kunnen drinken, ook op koude dagen met melkzonnetje. Maar het was maar 1 nacht echt koud dit jaar zelfs zordom het vriespunt.

        Ik weed ff niet meer zo goed waar ecle woons maar hier was het die ene nacht echt fucking koud. ik zelf heb ik de sere 1 raam open gelaten die nacht en de pplant aan de raam was dag erop al ram paars. de rest niet.DSC04108.jpg

        Comment


          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

          Zo flinke verkleuring! Komt ook wel goed. Regio Noord Oost Flint. Ik ben wel laat begonnen. Dit is poging 3 buiten dit jaar. Eerste keer opgevreten door slakken. 2e poging van de vensterbank gegooid en kapotgekauwd door katten. Honderd euro zaad verder en nog niets. Toen hulp gekregen van een aardig forum lid. Maar nu kwam een sweet tooth niet op. Dus nu een paar auto flowers die ruim een maand bloeien en 1 Kali china die net ware bloei heeft. Ramp jaar maar het kan nog.
          Last edited by Eclecticon; 5 September 2016, 18:22.
          Baas in eigen brein.

          Comment


            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

            Jankerts.
            Inclusief gratis verrood verdoeme!

            2016-09-05-19-23-01--1382067527.jpeg
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

              Hier was het zelfs in m'n schuurtje 10 graden die ene nacht voor de rest is het tussen de 14 en 20

              Comment


                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                Gewoon omdat ik hem mooi vind

                tmp_15078-CM160827-12033303-1864520086.jpg

                Comment


                  Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                  Hoi hoi ben ik weer
                  Ik heb dit vrouwtje nu al 3 weken op water staan maar nu komt er weer een week vol zon aan.
                  Mijn vraag is dan ook zal ik haar nog een weekje door kunnen trekken ?
                  Ze loopt al redelijk tegen het einde aan .

                  tmp_3242-20160909_090829-1059978284.jpgtmp_3242-20160909_090912-1660541012.jpg

                  Comment


                    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                    Check de trichomen.
                    Die van 2 dg geleden had nog zat witte pistils.
                    Als dat dezelfde is kan ze nog wel een weekje.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                      Die van 2 dagen geleden is al omgegaan ivm rot aanval voor de 2 keer .
                      Tijdens knippen nog paar beginnende plekjes gezien dus helaas maar een goede keuze.
                      Deze is een andere .
                      Trichomen beginnen naar amber te gaan zal straks nog ff foto van maken .
                      Maar omdat de stengels en stam nu echt goed paars beginnen te worden ,blad al goed geel is en al 3 weken op water staat vroeg af of het nog en week moet lukken met deze.
                      Iig bedankt voor het snelle antwoord .

                      Comment


                        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                        Omdat ik het na 3a bijna4 jaar afwezigheid van dit geweldige forum en nog steeds oude bekende zie.
                        En ik het niet kan laten om met mijn favo hobby door te blijven gaan.
                        DSC_4328.jpg
                        Het kleintje is een G13
                        De middelste is een oude afghaan
                        De grote is van een oud mede forum lid noem geen naam ivm priv.
                        Dus de oude Vapo zit niet stil ook al was hij afwezig en op de achtergrond aan het gluren was

                        P.S. weet niet waarom de foto gekanteld is sorry peeps
                        Last edited by vapoman; 9 September 2016, 11:05.

                        Comment


                          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                          Nice Vapoman.
                          En dit zijn autoflowers, of heb je ze verduisterd ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                            He Q lang geleden kerel,

                            Nee zijn geen auto,s normale reguliere.
                            G13 laat pas gaan bloeien en de afghaan doet een beetje mee en die testertje eind juli.

                            grtz Vapo

                            Comment


                              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                              En de beloofde foto van de trichoompjes

                              tmp_8491-Screenshot_2016-09-10-10-22-34-1421898760.jpg

                              Comment


                                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                                Geen id of je zo de trichomen ziet maar ze is klaar al wacht ik nu nog maar even op de lekkere weer van maandag.





                                Heel raar maar nu ik genoeg wiet al droog heb en genoeg in de cure heb, heb ik zoiets van laat ik van 1 plant eens zien hoeveel verder je nog verder kunt gaan.
                                Vandaag was ca 10% amber en de rest milky.
                                M'n grens is 50 50 maar ben nu wel eens benieuwd hoe lang dat kan gaan duren. Want van clear naar milky was een dag of tien. En 15 dagen terug hoorde ik al mensen hier van waarom oogst je niet.
                                Omdat ik van couchlocks hou ... thats Why.
                                Ik hou van lekker fris en crea ook hoor. Maar zo af en toe een lekkere downer ...



                                Natuurlijk is dat ook afhankelijk van de soortjes die je kweekt. Maar in de mogelijkheden van de soort ... doe mij maar een lekkere dikke indica

                                Comment

                                Bezig...
                                X