Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

    Tsja wat valt hier nou op te zeggen. Ben weer met stomheid geslagen.
    sigpic it is just a flower

    Comment


      en gaan !
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        hoppa laten we eens gek doen

        inplaats van de bovenkant gaan we eens voor de onderkant

        zo zouden gezonde wortels er moeten uitzien in mijn oogjes !

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          Dat ziet r goed uit zeg!
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment


              Wat een prachtig wietbos Shief!
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                25 maart

                Vanwege de voorkeur van mijn zoons voor CBD Bomb toch nog een klein binnenkweekje begonnen in januari.

                Ditmaal heb ik ook eens gekeken hoe makkelijk ik het mijzelf kan maken, dus ook geen uitgebreid kweekverslag
                Ik heb van alle stadia foto's gemaakt, op verzoek kan ik deze alsnog plaatsen.

                Maar vooruit, ik kan het niet laten om informatie te verstrekken...

                16 januari gestart met ontkiemen van 6 zaadjes ( 4x CBD Bomb van Bomb seeds, 1x CBD Cheese van wietzaadjes.nl en 1x CBD Industrial Plant AF van Dinafem) op de vensterbank in zaai en stekgrond, 20 januari ontkiemd en toen in een 90x90x60 tentje onder 4x 55 w TNeon gezet 18/6 .
                Zonder afzuiging of filter, alleen het bovenste ventilatiegat en ventilatierooster aan de zijkant open en dicht gezet tijdens de licht periode. Na 3 weken de plantjes getopt, per ongeluk ook de CBD AF.

                Op 17 februari 2 plantjes weggeselecteerd, de "lelijkste" CBDBomb en de CBD Industrial AFdie direkt op de getopte plek was gaan bloeien (5cm hoog !).
                De overige 4 overgepot naar 16 liter root pouches in een mix van promix plagron (bio lightmix zonder voeding!) en biologische moestuingrond.
                Tevens verhuisd naar een nieuwe tent 80x80x180 Phantom (deluxe) onder een 400 w HPS lamp.
                De lampekap is een wing met spreader die ik heb overgenomen van een forumlid, beetje overkill in mijn tentje maar het past, gelijk de lamp op 12/12 gezet. Nu de afzuiger met filter aangesloten gelijk met het licht (Afzuiger 500m3 met Variac, 330 m Empire filter, Davin, Lumatec EVSA met boost en twee passieve luchttoevoer inlaten).

                Ondanks afraden heb ik toch 2 plantjes voor de 2e x getopt, de CBD Bomb 3 en de CBD Cheese. Bij de CBD Cheese ging het toppen mis, ik doe dat met mijn nagels , maar de stammetjes zijn door de TNeon een stuk compacter en dikker waardoor ik best wat kracht moest zetten en dat resulteerde in een gespleten steeltje wat ik pas later opmerkte. Dus na 3 dagen heb ik het gespleten stammetje lager nogmaals getopt, nu afgeknipt.

                De kap met spreader kann lager worden opgehangen. Ging goed op 15 cm, en toen heb ik hem nog wat lager gehangen en dat vond vooral de CBDBomb 3 niet fijn, ik heb daar veel verschroeide blaadjes weggehaald en 2 verkoolde topjes verwijderd. De lamp dus maar op 20 cm opgehangen. Nadat ik op enkele bladen toch een overdosis licht vermoedde wegens gele bladeren heb ik de lamp op 35 cm gehangen nadat ik de boost heb aangezet op 440W. De temperatuur blijft redelijk tussen de 19 en de 28 C. LV blijft laag, rond de 40-50.

                Als voeding gebruik ik Biobizz, tot 15 maart uit losse hand ( Fishmix of Grow, Alga Mic en Acti Vera) , maar met start van de bloeivoeding (Bloom) en de Top-max toch maar wat doseerdopjes en spuitjes bij de apotheek gehaald. Gebruik ongeveer 1/3 tot 1/2 van de dosering, behalve van de Alga Mic en de Acti Vera. Tevens ben ik toen gestart met Guanoextract 2x pw en Bacterial 1x pw van No Mercy. De Bacterial lijkt altijd de voedingsopname te boosten want ik krijg na het eerste gebruik altijd de kenmerkende gele puntjes van overvoeding.

                Hier de foto's van vandaag. P1080468-1.jpg
                P1080472-1.jpg
                P1080473-1.jpg
                P1080477-1-1.jpg
                P1080479-1.jpg
                P1080481-1.jpg
                P1080483-1.jpg


                Vanwege het ontbreken van de "lightbox" alle foto's "fullscreen" afgebeeld.

                Tot laters
                Bewaren
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  4x WW onder 312W LED in een DR60 tent.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment


                    Plantjes zijn blij met het zonnetje in de kas IMG_20170430_095856.jpg

                    Comment


                    • Rapalje
                      Rapalje commented
                      Editing a comment
                      Die grote is een caramel die al in de bloei staat en 2 uit eigen zaad van vorig jaar en 2 haze stekjes de rest van de kas staat vol met pepers

                    • Stemma
                      Stemma commented
                      Editing a comment
                      Laat je de Caramel reveggen of is het een AF?

                    • Rapalje
                      Rapalje commented
                      Editing a comment
                      Die laat ik in de bloei.. Tis ff slepen elke dag ''s avonds naar de schuur en 's ochtends naar de kas maar hopelijk is het de moeite waard..

                    Mooi hoor stemma, dat heb je weer goed gedaan.

                    Thugz


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      IMG_20170520_094102.jpg ​​​​​​De bloei gaat rustig aan verder met de caramel de andere die net in de bloei is gegaan is een zaadje van mijzelf van een Green Poison van vorig jaar.
                      En de 2 kleintjes zijn Silver Haze. IMG_20170520_095104.jpg

                      Comment


                      • Stemma
                        Stemma commented
                        Editing a comment
                        Mooie planten! Zal wel een hele sleep zijn elke dag

                      • Rapalje
                        Rapalje commented
                        Editing a comment
                        Valt wel mee vergeleken met vorig jaar toen moest ik 65 liter potten elke dag doen pfffff..
                        Elke ochtend als de Kids om 08.30 de deur uit zijn komen ze uit hun donkere hol en 12 uur later jaag ik ze er weer in.
                        Nu alleen graag eens wat meer zon.
                        Heb gegokt op een vroege zomer maar blijkbaar mis gegokt.

                      Helaas een snel einde van het buiten seizoen na een bezoekje van de blauwe mannetjes na een anonieme tip...
                      IMG_20170527_095716.jpg

                      Comment


                      • Stemma
                        Stemma commented
                        Editing a comment
                        Wat een &*%#$!!! lijders zijn het ook, vuile NSB'ers ! En nu ?

                      Damn, wat zonde..
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Een nsb'er slaapt niet.
                        Zonde man.

                        QNQ2017.3271.JPG

                        Last edited by QnQ; 30 May 2017, 14:14.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          QNQ.J4Li5C0J4Z3.22 -e.JPG
                          week 10 bloei.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          Bezig...
                          X