Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    IMG_20210311_203117~2.jpg
    3 Big Bud fem van Seedstockers. Dag 11 onder 12/12. Getopt van 5e naar 3e node. Onderste nodes zijn gebleven. LST om het gelijk op te laten gaan. Stoffen potten, zijn iets lager dan vierkant plastic. Ontbladeren staat nog op het programma.
    Last edited by Zabuza; 11 March 2021, 20:26.

    Comment


      Aloha JD’ers,

      Wegens tijdgebrek maak ik deze ronde geen kweekverslag. Ik mis het wel een beetje maar binnenkort weer meer tijd !

      Deze ronde zijn we bezig met RQS (2x Critical, 2x royal cookies). Een beetje tegen mijn goesting voor met RQS verder te gaan. Het Herma alert staat dan ook helemaal op scherp.

      90E62CF6-57D4-49EA-9634-3544861843AD.jpegDe kleintjes zijn allemaal AF voor buiten.
      - tangerine dream van barneys
      ​​​​​​-Amnesia haze auto
      - dosidos auto
      - super silver haze auto

      alle drie van zamnesia !

      De grotere dames gaan we niet toppen deze keer en alleen wat LST toepassen.

      Fijne avond iedereen !
      Enjoy the weekend

      Groet Nirvana

      Comment


      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        Ik heb evt dark side cookies X dark side cookies, autoflower reguliere zaden
        Mocht je interesse hebben stuur pb, zoek nog testers

      • Nirvana
        Nirvana commented
        Editing a comment
        BackYardPlant,

        Graag ! Maar had al in je topic gereageerd dat ik een beetje plaats te kort heb.
        Heb wel een kastje staan van 60x60 met een 100watt led lampje. Maar ik denk dat ik je dan geen waardig verslag ga kunnen geven.

        Andes hoor ik het graag ?!

      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        Ja ik ben alsnog wel benieuwd heur
        Stuur ff een pm met wat je interessant vind stuur ik wat zaden op kan je kijken welke je (eerst?) Wil proberen

      Onder een afdak om uit zicht te staan. Achteraan 2 Fast Eddy autoflower (RQS), vooraan 2 White Diesel haze autoflower van (White Label) Sensi Seeds. Zoeken een klein beetje de zon en er is felle wind geweest de voorbije dagen. Bamboe ter ondersteuning.

      IMG_20210707_133149.jpg

      Comment


        Uit het zicht is prima maar wat als ze straks in de bloei staan?
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dat de geur voorlopig geen zorg is ben ik met je eens. De geur zal later echter wel de interesse kunnen wekken van het dievengilde aangezien je nooit weet uit welke richting de wind waait. Ik klink wellicht wat pessimistisch echter spreek ik helaas uit ervaring.

        • Zabuza
          Zabuza commented
          Editing a comment
          Ik apprecieer de bezorgdheid. Idealiter heb ik binnen een grotere setup en hoef ik niet aan buiten te denken. Voor nu voelde ik de behoefte om het er toch op te wagen. We zien wel hoever we geraken.

        • Zabuza
          Zabuza commented
          Editing a comment
          De geur valt reuze mee. Deels omdat bijna de helft al weggeknipt is wegens toprot ... Verder zitten drie van de vier vol met bladluis. En ze rijpen heel langzaam af. Ben nog aan het twijfelen tussen hasj maken en composthoop

        De eerste auto flower bloeit ( big bud sweet seeds) IMG_20210706_102006627~2.jpg
        sigpic it is just a flower

        Comment


        • Zabuza
          Zabuza commented
          Editing a comment
          Heeft de dame een beetje deftig het einde gehaald?

        Hoi!
        Ik heb de topic gelezen hoor. Zelf vind ik de planten prachtig, maar het stelt in deze fase nog niet veel voor. De arbeid daarentegen wilde ik even laten zien

        Er komen mooie planten aan! Dit zijn 14 northern light automatics, 1x Dutch Automatic en 2x Dutch Blue automatic die binnen voorgekweekt zijn, en overgepot. Ik heb er 3 voor een grove vergelijking direct in de eindpot geplant, die zitten in hun tweede week. Met die ronde ook nog 4 AMG auto's geplant in eindpot, zijn er helaas maar twee van over.

        Na het overpotten hingen de bladeren, zoals verwacht. Wat ik niet verwachte is dat ze de volgende dag al echt in volume gegroeid waren en de bladeren weer horizontaal stonden!
        Overpotten zonder al te veel vertraging is dus gelukt, maar verbeter mij als dat te voorbarig is.

        Ze hebben zo'n 7-8 uur direct zonlicht per dag.

        Attached Files

        Comment


        • GuerrillaGrow
          GuerrillaGrow commented
          Editing a comment
          Thanks voor tips en uitleg, ga ik zo direct ff doen!

        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Jij pakt het meteen groots aan, mooi man! Nu maar hopen dat er geen toevallige passanten komen want die potten zijn lekker makkelijk in te laden.

        • GuerrillaGrow
          GuerrillaGrow commented
          Editing a comment
          Thanks! Gelukkig redelijk afgelegen, maar je weet nooit of/wat er komt. Dacht nog aan een outdoor camera, maar daar zou ik niks mee kunnen redden.

        Aloha

        de autoflowers gaan goed , wel eentje met rot moeten weggooien.
        Rechts staat er een fem Amnesia, midden tangerine dream van Barneys en links Dosisos van zamnesia.
        Nu nog even hopen dat ze goed zullen afbloeien zonder toprot ..

        Fijne avond !
        1CD8C8CC-6FCB-4E82-BCEA-2B075336FBEE.jpegF7F5660C-485E-43F6-BAA6-9A3C9919D1E2.jpeg

        Comment


        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Beter...

        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Heerlijk!

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Mooi plek, beter kan niet

        Voor de binnenkweek heb ik al een kweekverslag!

        Voor de 3 buitenplanten niet, daarom even een foto hier

        IMG-20210806-WA0002.jpg
        Het zijn 3 lemon wonder auto's van zamnesia, staan nu week of 4 in de bloei bladeren worden her en der wat geel, maar niet gek voor buitenkweek in bloeiweek 4 naar mijn idee.

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Nice ! Geef je ook voeding ? Misschien hebben ze honger ?

        • Fuego
          Fuego commented
          Editing a comment
          @fliphasjkip geef geen extra voeding, ze staan op 6 maanden voorbemeste grond van de intratuin. Ze zijn wel een stuk groter geworden dan wat de zadenbank aan gaf. Wellicht dat alle voeding al verbruikt is inderdaad. Even aankijken wat ze doen

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ik zou ze een beetje voeding geven, die potgrond uit het tuincentrum bevat vaak niet genoeg voeding.

          Voedingstekorten laten zich als eerste onderin zien, begin met een lage dosis en bouw dit langzaam op. Na een paar dagen zou je resultaat moeten zien.

        White widow

        IMG_20210901_092600.jpg

        Comment


          A6FD4472-D48A-4673-A2B3-20057F084F14.jpegMorgen JD’ers !

          De Fem Amnesia blijft eenzaam achter in de tuin.
          Ik doe er helemaal niks aan. De bloei is gestart maar ik betwijfel dat ze goed zal afbloeien of we hopen op een goede nazomer ??

          Vele groet Nirvana

          Comment


          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Laat maar komen inderdaad.

          Dit jaar geen topic aangemaakt, geen zin, te lui, geen tijd? Wie zal het zeggen..

          Het lukt aardig dit jaar. Links is Red Purps van Female seeds, rechts Early Skunk Van Sensi.

          Relatief op het einde van de strek het net gemonteerd, wat geknakt en gebonden en dit was het resultaat. Perfecte timing als je het mij vraagt.

          Ondertussen zijn ze al een weekje ouder, zit de bloei er net in en ga ik iets meer groeivoeding meegeven om de vergeling te proberen stoppen. Ze moeten toch nog een week of 8 a 9 volhouden.

          IMG_20210907_071903.jpg
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

          Comment


            8A2F5B36-BFBA-49A6-9B87-5B2CAC439737.jpeg

            6735DCC0-4769-4E1D-A976-1AAF2403D7DB.jpeg

            Comment


            • Nirvana
              Nirvana commented
              Editing a comment
              #spinnenwebbehaze

            • Zabuza
              Zabuza commented
              Editing a comment
              Als die nog maar mooi groen is tegen Kerst. Anders moet ge nog zo een plastic ding gaan opzetten.

            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Ook een beste boom.

            Na mijn vorige kweekverslag was het even een paar weken rustig! Nu heb ik echter een paar planten over kunnen nemen van iemand die er niet meer voor kon zorgen het komende half jaar. IMG-20210923-WA0008.jpeg

            Ze hebben zeker wat voeding nodig! Die hebben ze inmiddels al gehad, dus even afwachten. De soort is dus onbekend. Maakt het wel weer leuk ook!

            Ze zitten in bloeiweek 4 ongeveer, maar goed, we gaan zien wat het resultaat gaat worden.

            Comment


              A417561_1_En_36_Fig6_HTML.gif
              Begint al wat te worden.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


              • KnetterMug
                KnetterMug commented
                Editing a comment
                What the fuck, Hahahahha

              Nog steeds geen rot , zouden we dan toch iets kunnen oogsten?
              Het is alvast een sterke dame ( Amnesia ) van zamnesia.
              totaal geen voeding… gewoon 100 dagen voorbemeste grond.

              Ze was dorstig na een paar dagen geen water, na een half uurtje stond ze weer fier rechtop!

              1B1573E8-CEB6-4CEA-BBA2-1528FE69B540.jpeg

              Comment

              Bezig...
              X