Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts







    20210928_132920.jpg

    Comment


      Volgende week gaat ze tegen de vlakte ..
      het weer zal het niet meer toelaten om ze langer te laten staan

      C193AA4D-6872-42FF-A122-4BEF30B81BBA.jpeg

      Comment


        Weer een weekje verder, nu nog min. 4 weken

        20211009_141448.jpg

        20211009_141412.jpg

        20211009_141343.jpg
        Attached Files

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Hou je pluu en schaar maar bij de hand

        • Old dawg
          Old dawg commented
          Editing a comment
          Yeah i know, we krijgen een heel wisselvallige periode, aankomende week valt nog mee maar daarna wordt het serious shitweer en volgens de 30 daagse tot 2e week november, maar ja 't is niet anders zie het wel.

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Succes ik ben om met de zkittlez,

        20211015_180937.jpg



        1 klein topje rot, stammetje ziet er ook niet lekker uit, voor de rest gaat ze lekker maar het gaat wat trager denk door de temperatuur die toch wat laag is.

        Ze staat nu 5weken te bloeien en ze geniet nog lekker van het zonnetje, v.a. dinsdag wordt het weer slechter en gaat het hard waaien, hoop dat ze het volhoudt 20211015_180937.jpg 20211015_122221.jpg
        20211015_181024.jpg 20211015_180912.jpg



        20211015_180829.jpg
        Attached Files
        Last edited by Silas; 16 October 2021, 02:07.

        Comment


        • Silas
          Silas commented
          Editing a comment
          Foto's samengevoegd, 1 foto verwijderd.
          Mooie planten, nu maar hopen dat alles goed gaat. scu6

        • Old dawg
          Old dawg commented
          Editing a comment
          Bedankt man, ging ff niet goed met het plaatsen v/d foto's, beetje stoned.
          Heb 1 plant buiten staan Silas, en inderdaad maar hopen dat het goed blijft gaan thanx

        Ze is nu een weekje verder, en staat nu 6 weken in de bloei, gaat tot nu toe boven verwachting erg goed.
        Heb wel het idee dat door de lagere temperaturen het wat trager gaat, maar het lijkt erop dat de toppen toch nog wat dikker worden.

        Aankomende week nog wat rustig weer, en weinig neerslag en ietsie hogere temperaturen, hopen dat ze nog een goede eindsprint heeft.
        De trichomen zijn nu merendeels helder en milky gekleurd, in de toppen zelf nog zeer weinig amber, wel op de suikerblaadjes.

        Voor nu denk ik zelf minimaal 2 a 3 weken voordat ze klaar is, of in ieder geval tot er genoeg amber trichomen er tussen zitten.

        20211024_152423.jpg

        20211024_152357.jpg

        20211024_152409.jpg

        Comment


        nen mooie boom , kun de gij dien uit de regen zetten ??
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


        • Old dawg
          Old dawg commented
          Editing a comment
          Ja dat kan, en dat doe ik ook, heb een klein schuurtje waar ik haar in kan zetten.
          Voorzichtig en met beleid krijg ik haar erin, ze is n.l. breder en hoger dan de ingang.

          Kan niet altijd voorkomen dat ze nat wordt, b.v. dat ik met de honden weg ben.
          Dan is het ff de toppen schudden, de luchtontvochtiger en ventilator doen de rest.

          Binnen staat ze vrij met maar een kleine 10cm van het plafond.
          Zoals vermeld, heb ik er een luchtontvochtiger en ventilator in staan, en dat gaat goed.

        Omg ik ben verliefd wat een mooie toppen. Nog even volhouden en blijf foto's zetten hiet aub
        Knappe buite plant
        God was never on your side..

        Comment


        • Eurogro
          Eurogro commented
          Editing a comment
          Dat zijn echt mooie planten neem aan dat het geen auto zijn
          Maar wat is het dan

        20211103_131729.jpg

        20211103_131534.jpg

        20211103_131340.jpg

        20211103_131430.jpg

        Comment


          Ach nu we toch bezig zijn hier wat pics van me afjes: (geoogst na 13,4 weken)

          De paarse is auto Nova OG.

          20210907_135319.jpg

          20210907_134804.jpg

          20210907_135346.jpg

          20210907_134725.jpg

          En 1 foto van de Big Kush

          20210907_135354.jpg

          En de geknipte Amnesia Haze

          20210907_135405.jpg

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            paarse top knap werk der staat nog veel werk voor de deur suc6

          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Vol houder hoor, mooi werk allemaal.

          Ben eergisteren begonnen met het knippen van m'n "dame" die het boven verwachting goed heeft uitgehouden.
          Tijdens het knippen geen rot gespot, had wel op de laagste takken beginnend meeldauw, dat was ook 1 v/d redenen om haar om te leggen zogezegd.

          Ze heeft ruim 8 weken in bloei gestaan, en i.p.v. eind september nu pas geoogst.
          Ben toch wel een beetje trots op m'n meisie die van een droog klimaat zou houden, ze komt ook van ver, ze is binnen begonnen, zij had in het begin veel problemen , verloor bijna al haar bladeren behalve de nieuwe blaadjes bleven zitten bovenin.

          Ze leek daardoor meer op een soort palm, gewoon om te huilen zo slecht zag ze eruit, heb haar daarom ook uit de tent gehaald en ff geparkeerd in een hoekje v/d schuur.
          Ik was haar vergeten en na 2 dagen in het donker te hebben gestaan had ik haar buiten gezet met het idee haar in de kliko te dumpen.

          Heb toen besloten om haar te laten gaan en kijken of het nog wat zou worden, een klein experimentje die is uitgegroeid tot mijn trots van dit kweekrondje.
          Nou daar stond ze dan in de kou hagel enorme hoeveelheid regen enz... zelf haar boontjes doppen, het enige wat ik nog opdat moment deed, was overpotten in 50 liter boomcontainer, en toen ging ze zich herstellen en ging als een trein, aangestoken door haar enthousiasme ging ik wat meer aandacht besteden in de vorm van voeding geven en een fim poging.

          Hier nog wat foto's van haar:

          Hier zie je de beginnende problemen

          20210502_132958.jpg

          Hier de fim poging.

          20210626_141938.jpg

          Beetje bij beetje knippen.

          20211109_164957.jpg

          In totaal 7 uurtjes geknipt, als alles droog is zal ik het gewicht nog melden.
          Bedankt voor het kijken (en lezen)
          Gr van Old dawg.

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Mooi hoor! Goed gedaan en geniet ervan..
            Ziet er lekker uit

          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Mooi dat ze het toch nog 8 weken heeft uit gehouden. Met dit raare weer.. Benieuwd wat je er van af haald..veel smoke plezier

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Knap gedaan!

          IMG_20211219_120357.jpg Remco Een naaktfoto van de wortels om het weekend mee af te sluiten.

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            dien linkse heeft zo een rare worteltjes , wel mooi wit , die hebben het goed gehad !!

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Lekker, speciaal paars, geen gewoon paars . Geniet ervan , ziet r smakelijk uit!

          IMG_4289.jpg

          Geen idee wat er juist allemaal staat. Had een deel fem en een deel regulier, de meeste sannies. Heb al een paar vrouwen gespot, paar mannen verwijderd. Kijk vooral uit naar een nieuw voorraadje killing fields, da's lang geleden. Eentje doet het wat minder, maar dat waren zaden van HJM van zoveel jaar terug die de helft van de tijd buiten de koelkast. Zijn een dikke maand oud, begonnen in liter potjes, verpot een week geleden naar 4 liter en nu gaan ze straks nog naar 7 of 11. Staan 2 dagen op 12/12 nu. Grond van lidl, voeding van de action.

          Comment


          • Fuego
            Fuego commented
            Editing a comment
            Tevreden over die grond van de lidl? Ik had meer vlieg dan grond

          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            De vorige zakken niet idd, ivm de varenrouwmug. Deze zijn de kleine interieur zakken van 20 liter en da's de beste licht bemeste potgrond die ik al gekocht heb. Klinkt niet in, dus de randen van de pot laten geen water door en het water verspreidt zich snel en goed over heel de pot. Als je een zak neemt van 20 liter en je doet daar een 2 liter water bij dan is dat op een kwartiertje gelijkmatig verdeeld zonder rond hoeven te zetten. Dat doet zelfs plagrond grond niet. En het beste van al, ik zie geen muggen meer.

          IMG_20220203_182113.jpg IMG_20220203_182051.jpg
          Wortels langs boven Remco

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Das een begin , ge moet niet vragen wat er in de grond zit , zal ook wel nen mooie witte wortel kluit zijn !!!

            Heeft daar iets op gelegen ??

          • Zabuza
            Zabuza commented
            Editing a comment
            Dat is het interessante, er heeft helemaal niks op gelegen deze keer. Vorige keer wel afgedekt om niet te rap te laten uitdrogen. Deze keer niet om de bovenste laag goed te laten drogen tegen de vrm. Hetgeen ook gelukt is.

          IMG_20220204_171600.jpg
          Nog ene Remco

          Zo fel heb ik ze nog niet naar buiten zien glippen langs de zijkant van de zak.

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            hoe komt dat , heden gij dien stoffen pot misschien gewassen of is dat iedere keer nen nieuwe ??

          • Zabuza
            Zabuza commented
            Editing a comment
            Niks gewassen en al bijna 6 ronden in gebruik. Vandaar die vettige onderkant op de foto.

            Ik gebruik Aveve bio grond en voeg bactrex, mycotrex, lavameel en neemgranulaat toe.

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Punkers zijn gewoon opstandig dat weet echt iedereen!
        Bezig...
        X