Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman🥰 1 -
Konijnenvoer kweken tis eens iets anders
Messenger_creation_1D61E877-7BF9-469E-9BB3-698540F80A23.jpg 20260626_115253.jpgEverything is nothing and nothing is everything.
👍 3🥰 1😎 1Comment
-
Na te spitten en te zaaien , gaat alles moeizaam. Eerste jaar ik moestuinier in volle grond . Wel heb ik n hugelkultur bed gemaakt en met die hitte 10x minder water moeten geven. Nieuwe grond vol onkruid , hugelbed groeit alles dubbel zo groot met niks van water . Kweek je wortels in bakken of volle grond?😀 1 -
Had iets erover gelezen ook kleigrond, dat de meeste dingen niet veel helpen maar wel iets, vergeten wat
ik probeer de grond met karton af te dekken , met diepwortelende bloemen wat te verbeteren en met gele mosterd te bemesten , mja niet van dag op dag . En zaaien en uitdunnen is ook n kunst blijkbaar.
-
-
👍 4😎 1
Comment
-
Morguh

Koffiewietsuiker
Lekkerrrrr
20260706_082921.jpg Linkerzijde tententuin
Moeten nog 3 weken ongeveer, maar die linker is er al klaar mee zo te zien.
Links is een Pink Kush, rechts een Runtz

20260706_082931.jpg Midden van de Tententuin
Deze dames moeten nog 5 weken ongeveer, erg mooi vooral die achterste
Voor is een G13 Haze, achter een Blue Dream

20260706_082943.jpg Rechts in de Tententuin
Beetje overvoed aan de bladpuntjes te zien
Voor Pink Rozay, achter White Runtz

"Ajeto" - Buurman en Buurman😎 2🥰 1👍 1Comment
-
Kga wat afkijken van je , ivm met het rooster aan de wand , en een niet zwenkende fan , upside down . Dit is een mooie zee van toppen hoor ! -
Wesley pipes waarom niet zwenkend? Toch beter zwenkend? -
Waterfall420 ze gaan altijd kapot binnen het jaar hier . 3x al verschillende merken . Altijd waar ze zwenken ook ofja
-
-
Haha! Je zal het nooit geloven , ik ben verbijsterd alle 3 Durban Z planten zijn herma geworden , vorige week wou ik ontbladeren maar heb alles in de kliko mogen werpen, het was al redelijk ver gevorderd, mannelijke bloemen die waren opengegaan enzoverder en de ballen vielen eraf. 66 dagen en en aarde en electriek voor niets. Ik ga stoppen met de smart functie te gebruiken van de lamp want dat is volgens mij de grootste boosdoener, als je maar een lichte tik geeft aan de USB stick die lamp smart maakt begint de lamp 10x te flikkeren, wss is dat ook zo gebeurt tijdens mn vorig rondje in maart 25. We gaan moeten herbeginnen ?? straatje zonder einde, jammer ze begonnen zo zoet en lekker te ruiken maar helaas.... ik heb alles van lichtlekken uitgesloten geen lampjes enz die tijdens de duister schijnen.
lijkt me sterk dat door de hittegolf kwam, ik zat wel met een temp van 28.5 tot 29.5 en een rv van 70% voor enkele dagen tijdens de hitten golf... ahja we gaan het nooit weten.👍 1Comment
-
Heb wel eens gehad dat de stekker verkeerd zat en de lampen licht na gloeide, stekker omgedraaid en toen was het weg..👍 1 -
Remco ik remember dat nog dat u led nagloeide zonder enig probleem, het is een bizar verschijnsel maar zoals @Takketoeli beschrijft is het idd een overlevingsmechanisme, mijne kameraad had het niet door en had 2 planten vol met zaad en had em meermaals gewaarschuwd dat hij moest opletten met licht in de donker en zeker in de 12/12 fase, je zou uzelf dan afvragen buiten is toch ook stoorlicht , ja idd, maar de meeste buitenplanten die worden afgebloeid staan in betere klimaten en zijn nachten ook donker , denk maar aan marocco ofzo, alleen de maan is het stoorlicht. Maar daar slagen ze er wel in om buiten planten af te bloeien zonder dat ze massaal gaan hermien.
Ik vind zaadjeswiet echt bwekkes en stop dan ook liever zeker als alle planten zijn aangedaan, beter geduld hebben en oogsten in het najaar. Maakt de wiet ook beter door het kouder is buiten en het ooi langer duurt om droog te worden etc... we leren en we blijven leren, maar paranoide zijn voor lichtvervuilingen kan je nu nog meer dan vroeger vind ik, sommige genetica zijn heel gevoelig...👍 1
-
-
Goedenmiddag stelletje kwekers!

PINEAPPLE EXPRESS afje
20260711_115424.jpg Week 10 ongeveer, laatste loodjes
20260711_115434.jpg Is aan de laatste zwelling bezig, veel nieuwe pistels. Zuipt anderhalve liter per dag
20260711_115438.jpg Nog ff

GREEN CURE afje
20260711_115442.jpg Erg mooie dame en ze is al klaar volgens mij
20260711_115448.jpg De toppen krijgen die schijn eroverheen, die wat ambere gloed die zegt dat ze klaar is
20260711_115453.jpg Nog een weekje dus
Ruikt waanzinnig lekker, heel bekent uit lang vervlogen tijden zeg maar. Een echte wietgeur, kan het niet anders noemen
is een cbd dame, ben erg benieuwd
"Ajeto" - Buurman en Buurman🥰 4👍 3😎 1Comment
-
Om nog even terug te komen op je initiele vraag, of ik het nog vaak gebruik; Ik denk dat ik 9 van de 10x toch gewoon toppen vape. Rosin is wel lekker, maar je wordt minder stoned dan wiet (meer een forse high). Soms wil ik een goeie high, dan pak ik rosin, maar de laatste tijd ben ik toch meer van het stonede gevoel.Last edited by stef273; 4 weken geleden. -
Daar ben ik een beetje bang voor zeg maar. 500 eurie uitgeven voor iets wat je nauwelijks gebruikt. Beetje net als mijn balvape, die ik nog maar zelden gebruik
Als ik een pers haal zal het 9 van de 10 keer een al gecurede top zijn die ik pers, vermoedt ik. Die droogijshash kan ik net zo goed in de ballvape dus.
Bedankt voor de info!👍 1
-
Er was een lichtlek, Runtz met zaad. Guerilla onder de Spaanse zon.
20260712_113703.jpg 20260712_113712.jpg 20260712_113852.jpg
👍 3🥰 1Comment
-
Naast de plantaan
hier aangeplant , daar wss inheems die boom ? Mooie plek hoor !
-
Ze zijn mee naar huis terug gekomen. Vrouwlief is ambitieus.
Die bomen staan tussen de percelen op de camping. Verhoogde bedden. Toen ik merkte dat het een vinger diep al vochtig was door irrigatiebuizen kon ik het niet laten. Groenonderhoud heeft er met drie man langs gestaan. Daar kijkt ge niet naar als dat zo klein is. -
Minder dan 1 % van groenonderhoud kan zaailingen onderscheiden dat is een feit
zou idd wat anders zijn zijn ze wat groter ...
-
-
😎 3😀 2👍 2
Comment
-
KNIPKNIP
Mijn allereerste cbd dame is klaar voor de knipknip

Mooie dame geworden, ik schat nu rond de 60 gram ongeveer, iets meer
20260714_203756.jpg
Zit bomvol trips, das wat minder. Dat zal toch in het koppie blijven spoken als ik deze wiet damp 20260714_203808.jpg
Ben erg benieuwd naar de cbd effecten!
Ik verwacht een uurtje knipknip

"Ajeto" - Buurman en Buurman👍 3😎 1Comment
-
"Ajeto" - Buurman en Buurman👍 3😎 1Comment
-
Niet bang dat ze binnen na dat plant zijn sapstroom stopt de beestjes op zoek gaan gaan naar levende (kamer)planten? -
Het hangt in de badkamer, dat gaat wel goed. Ik zie nog niks in ieder geval -
Thrips dacht ik kunnen vleugels aanmaken in noodgevallen om eten te vinden dacht ik , of sla ik 7 dingen door elkaar
? Idd weinig tot geen kans dat ze ergens binnen nestelen . Condities zijn anders ook.
-
-
20260716_091124.jpg afje onder velux. 2 weken oud. Wilde wat lts maar plant beslist anders. Is min of meer voor de gein. Gratis zaadje bij m'n pipescreens en pipe die ik besteld had.sigpic it is just a flower😎 3👍 2Comment
-
'Middag

De laatste balkondame voelt zich wat eenzaam nu haar cbd buurvrouw geknipt en ondersteboven hangt
20260716_130711.jpg
Dus wat extra aandacht, effe flink aan de bladknip
Zal ook een hele hoop tripsjes schelen
20260716_130707.jpg
Erg mooi geworden
20260716_130724.jpg
Ruikt goed man
20260716_130730.jpg
Opgezwolle

"Ajeto" - Buurman en Buurman😎 4Comment
-
Waarom cbd plantje zetten als cbd wiet geen drol kost? Of heb ik het mis -
Nou, ten eerste wil ik niet betalen voor mijn wiet. Ik betaal wel voor mijn hobby; wiet kweken
En die cbd wiet van shops vertrouw ik voor geen meter. 'Hennep biomassa met extra terpenen' en 'niet geschikt voor consumptie'. Ik bedoel, als dat op de verpakkingen staat gaan er een heleboel alarmbellen af.
Ze sproeien gewoon wat citrien terpeentjes erop (van citroenen dus, niet van wiet) en noemen het amnesia. Beetje myrcene erop en hop; Og Kush.
Alle cbd is synthetisch, uit een lab. Heel handig als je bijv cbd olie produceert; altijd dezelfde percentage. Idem voor de wiet
Maar ik hou van het cbd effect, dus kweek ik het nu zelf. Dit is de eerste als test, als het bevalt zet ik elke robde een cbd dame erbij👍 3 -
Ik maak altijd olie vandaar de vraag, maar nu snap ik je haha😀 1
-
-
Reluctant bitch 17842062301156511882116659174607.jpg ze wil liever niet platsigpic it is just a flower😎 2Comment

Comment