Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #361
    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

    Moet nog even afwachten hoe het te roken is. Eerst maar een vloeitje van 60cm zien te vinden

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • Eclecticon
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 2073

      #362
      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

      Kali China storm schade. Geoogst na 6.5 week bloei. Geen rot. Gewicht etc komt over een week. Mooie plant.
      Baas in eigen brein.

      Comment

      • Eclecticon
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 2073

        #363
        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

        Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
        Vandaag oogstdag:
        [ATTACH=CONFIG]308596[/ATTACH]

        Die drie toppen samen wegen 480g (nat). Echt bizar en zo te zien weinig knipwerk ook
        Mooi! Veel rookplezier.
        Baas in eigen brein.

        Comment

        • RotFries
          Senior Stoner
          Member
          • May 2015
          • 47

          #364
          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

          groei 2016 161.jpggroei 2016 162.jpggroei 2016 163.jpggroei 2016 164.jpggroei 2016 165.jpggroei 2016 166.jpggroei 2016 167.jpggroei 2016 168.jpg

          AMS Greenhouse. Week of vijf bloei. Gaat lekker maar maak me wel wat zorgen over het weer. Vorig jaar een hoop gedonder met rot en schimmel gehad, waren wel autoflowers en deze AMS zou veel beter resistent moeten zijn maar toch, het is nu wel erg nat. Ik hou ze in de gaten. Geen geweldige foto's maar ik heb alleen een mobiel en die mormels blijven ook niet echt stil staan voor de foto

          Comment

          • LittleDwarf
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 1681

            #365
            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

            Nice Eclection!

            Comment

            • Eclecticon
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 2073

              #366
              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

              Het valt me op dat als een plant wat vochtig is dat er minder schaar hash blijft plakken. Alleen maar beter. Heb de draaimolen techniek van lr2 gebruikt
              Baas in eigen brein.

              Comment

              • Eclecticon
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 2073

                #367
                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf
                Nice Eclection!
                Thanks, mooie oogst. Tevreden mee.
                Baas in eigen brein.

                Comment

                • RotFries
                  Senior Stoner
                  Member
                  • May 2015
                  • 47

                  #368
                  Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                  Ik zie net in mijn dikste plant twee plekjes toprot. Gezien het weer ga ik die maar oogsten. Jammer maar het is niet anders.

                  Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

                  Comment

                  • LittleDwarf
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2014
                    • 1681

                    #369
                    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                    Fast Eddy autoflower CBD ( RQS )

                    Week 4 bloei met gisteren voor de eerste keer 0.1ml Nirvana gekregen van Advanced Nutrients.

                    PH waarde 6.0

                    Staat onder 280 watt Mars hydro leds.

                    Enjoy the pictures


                    IMG_20161218_022556.jpgIMG_20161218_022610.jpgIMG_20161218_022624.jpgIMG_20161218_022656.jpgIMG_20161218_022717.jpgIMG_20161218_022722.jpgIMG_20161218_022748.jpgIMG_20161218_022927.jpg

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #370
                      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                      Moooie plant hoor goed gedaan
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • LittleDwarf
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jul 2014
                        • 1681

                        #371
                        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                        Merci bella en nog zeker 4 weken bloei. Dat gaan dikke knoppen worden denk ik hoor :p

                        Comment

                        • LittleDwarf
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jul 2014
                          • 1681

                          #372
                          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                          Kleine wijziging

                          Het was 0.1 Big Bud van AN en niet Nirvana.

                          Comment

                          • LittleDwarf
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jul 2014
                            • 1681

                            #373
                            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                            Fast eddy krijgt een nieuwe lamp boven haar

                            Spectrum king Closed Case 100 watt.

                            IMG_20161222_202933.jpgIMG_20161222_202943.jpgIMG_20161222_203019.jpg

                            Comment

                            • LittleDwarf
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 1681

                              #374
                              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                              Fast Eddy Autoflower CBD (Royal Queen Seeds)

                              IMG_20170106_202339.jpg

                              Comment

                              • shivaman
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2012
                                • 905

                                #375
                                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                                2H42H8cn.jpg
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

                                Comment

                                Bezig...