Zijn jullie (ooit) tevreden ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #16
    Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

    Ja Flint, maar jij bent ook wel 'uniek' te noemen
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • pclover
      Senior Stoner
      Member
      • Nov 2015
      • 46

      #17
      Zijn jullie (ooit) tevreden ?

      Mijnsetup heeft me nog geen 200 gekost en heb van 3 goedkope autoflowerzaadjes toch 50 gram droog weten te halen


      Verzonden vanaf mijn iPhone 7
      Last edited by pclover; 15 December 2015, 15:30.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

        En een eenhoorn heeft je mee helpen knippen?

        Comment

        • pclover
          Senior Stoner
          Member
          • Nov 2015
          • 46

          #19
          Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

          Lol, nee serieus hoor. Mss veel geluk gehad maar was echt een heel mooie oogst met volle groene planten. Zal wel beginnersgeluk zijn geweest want mijn nieuw projectje loopt erg langzaam


          Verzonden vanaf mijn iPhone 7

          Comment

          • pclover
            Senior Stoner
            Member
            • Nov 2015
            • 46

            #20
            Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

            Mijn excuses voor de typo!!! Moest 50 gram zijn lol! (Nu snap ik het van die eenhoorn [emoji28])


            Verzonden vanaf mijn iPhone 7

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #21
              Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

              Haha. Ik schatte u effe 17

              Comment

              Bezig...