Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn jullie (ooit) tevreden ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zijn jullie (ooit) tevreden ?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

    Als je daar nog geen ronde onder gedraaid hebt dan had je beter je huiswerk moeten doen ja, toch bij een set van 1000 euro... Daar moet je al aardig wat gerief voor hebben. Het is een hobby, dus ik koop mij ook zo goed als elk seizoen wel wat nieuws. Eerste 4 jaar wel met dezelfde 400 watt basic set.

    Comment


      #3
      Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

      Je kan beter eerst proberen om te kweken met wat je hebt, materiaal kopen voor duizend euro kan iedereen en is geen garantie op een geslaagde kweek. Ervaring telt zwaarder door. Mijn setje heeft geen 400€ gekost en werkt voor mij, het vervelende is wel dat de tent zo indeukt als de afzuiging aanstaat wat dan weer ruimte kost en waardoor de planten tegen de zijkant hangen. Maar ik doe het ermee, een investering van duizend euro is niet meer waard dan je ervaring.

      Goed dat je veel leest, maar probeer een tijd te kweken met wat je weet en probeer een vaste lijn aan te houden en niet alles door elkaar te proberen. Wat volgens mij dus meebrengt dat je nog wel een kweekje of drie zoet bent met de juiste manier vinden en een duidelijk beeld te krijgen van hoe de plant groeit.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

        Als je iemand ben met gevoel in techniek is dit een hele leuke hobby,was bv heel tevreden met met me bal lampen,toen toch maar een lumatec gekocht omdat je die kan dimmen,en nu pas bij me maatje 9 hazen onder een 1000 wattert gezien,die ie ook kan dimmen en zelfs boosten,dus nu is het weer sparen
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

          Oorspronkelijk geplaatst door GHF View Post
          Zijn jullie ooit tevreden met je setup ?
          Nee, hoe meer ervaring met kweken / techniek ed., hoe meer zin om onze setup te verbeteren.
          Maar dat maakt onze hobby zo boeiend, steeds willen verbeteren.
          Oorspronkelijk geplaatst door GHF View Post
          Zijn jullie ooit tevreden met je setup ?
          Je kan ook de vraag stellen, zijn jullie ooit tevreden met je resultaat?
          Dan antwoord ik ja.
          Wat is nu het belangrijkst,tevreden met je setup of tevreden met je resultaat?
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

          Comment


            #6
            Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

            Kweek onder een zaklamp, ben nu aan't sparen voor een looplamp

            Comment


              #7
              Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

              Begonnen met het idee een simpel klein lampje van 50euro (cannalight) te gebruiken.
              Half jaar later nu denk iets van 500euro kwijt maar begin is er de basis is bijna af.
              En voor dan al vele ideen zoals toch een led ufo erbij en hydropfonics,...

              Nog niet ontevreden mt het resultaat geweest maar weet het veel beter kan dus wil de kunst van het kweken me graag eigen maken dus laat de reis maar verder borduren.

              In chronologisch verloop is dit ook me kweek planning:
              4 ammies * klaar
              1 ammie scrogg * running
              2 blauwe kaasies * beginning
              1x Black jacks +1x blueberrie
              dan 4 regulars waarvan 2 Sweet N Sour Widow's + 2 nakweekzaadjes daarvan gekruist met Blueberrie
              1xblack jack+1xFrisian Dew
              En voor daarna moet ik nog gaan kiezen maar dat komt ongetwijfels wel op me pad.. hoorde flint laatst mopperen over LA confidential dus moet daar me neusje ook even in steken.

              K-007
              Kishan's kijkdoosje

              Comment


                #8
                Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

                Dank voor de reacties.

                Wat betreft beter huiswerk doen, zit wel iets in inderdaad.
                Hoewel ik absoluut niet ontevreden ben over mijn setje ben ik voornamelijk wat betreft afzuiging beetje kort door de bocht geweest.
                Daar had ik me inderdaad beter in moeten verdiepen, vooral ophanging / fase / frequentie hadden me achteraf gezien waarschijnlijk een andere keuze doen maken.

                Voor de rest is het ook de 'leuk' bij mij. De fun van het lezen/kijken/shoppen. (maarja mijn portemonne heeft ook een bodem)
                O dat zijn mooie tensiometers.
                O die bodemverwarming heb ik echt wel 'nodig'
                O dat is een mooie complete propagator
                O dat is handig..
                O dat is ...

                Nou ben ik me er echt wel van bewust dat materiaal geen enkele garantie geeft, en zelfs met de duurste en beste setup zou ik absoluut en en ander verkloten.
                Dus de ervaring zal langzaam volgen. Ik ben inderdaad gewoon begonnen inmiddels en we gaan het zien zogezegd.

                Groet,

                GHF

                Comment


                  #9
                  Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

                  Al doende leert men, succes GHF.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                  Comment


                    #10
                    Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

                    Met vallen en opstaan zul je uiteindelijk knetter stoned worden

                    Comment


                      #11
                      Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

                      :lols::lols::lols:

                      Oorspronkelijk geplaatst door mway View Post
                      met vallen en opstaan zul je uiteindelijk knetter stoned worden:-d
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        #12
                        Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

                        Wat ik nu merk is dat ik continue op zamnesia en azarius zit en zaden bestel terwijl ik daar eigenlijk geen behoefte aan heb. Komt voornamelijk omdat sweet seeds 3 + 1 gratis gaf, zamnesia had daarboven net black friday er bovenop met 25% korting en dan neem ik net het laatste plukje jackberry uit de weckpot en dan wil ik die ook terug.
                        Ondertussen men overschotjes sweet seeds geruild met 12 soorten van HJM die ik nog niet ken. Maar de plaats en de tijd om ze te zetten heb ik lang niet. Nog 1 ronde en het is april, dan stop ik er weer een half jaar mee.

                        Comment


                          #13
                          Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

                          Ik dacht dat ik de enigste was
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #14
                            Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

                            Als alles volgende week binnenkomt heb ik een 30 tal soorten liggen, alles bij elkaar. In de weckpot, als zaadjes of in de scrog in de tent. Die 25% korting, en dan de laatste sweet seeds verjaardagsverpakkingen, kan ik niet laten liggen. Tis allemaal te gemakkelijk geworden om te bestellen. Elektronisch betaald en enkele dagen later valt het in de bus of kan ik het gaan afhalen in het postkantoor.

                            Comment


                              #15
                              Re: Zijn jullie (ooit) tevreden ?

                              Ik heb 1 x in me leven 5 zaadjes gekocht. Daarna ben ik ze zelf gaan maken en moet zeggen ik heb er meer als genoeg voor de komende 500 jaar.

                              Comment

                              Bezig...
                              X