Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

420shop uitverkocht??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    420shop uitverkocht??

    Korting op 420shop
    hallo, is het ook iemand opgevallen dat enorm veel zaden op 420shop uit voorraad zijn? vindt dit echt klote want kwou net mijn zaden voor deze zomer inslaan... en bijna al mijn favoriete sorties zijn uit voorraad.
    weet iemand hoe dit komt? ze zijn toch niet aan het uitverkopen?
    grtz wullox
    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

    #2
    Re: 420shop uitverkocht??

    Nee, natuurlijk wordt dat weer aangevuld
    Stuur Jointjedraaien gewoon een PM met welke soortjes jij graag wilde kopen.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: 420shop uitverkocht??

      Ik vond dat eerlijk gezegd toch ook een nadeel. Ga altijd eerst daar eens kijken en dan zie ik ze er niet op staan (red family van sweet seeds) of ze zijn out of stock. Als ik dan de keus heb om te gaan pm'en, of ze direct aan te klikken en te bestellen op een andere site...

      Comment


        #4
        Re: 420shop uitverkocht??

        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Ik vond dat eerlijk gezegd toch ook een nadeel. Ga altijd eerst daar eens kijken en dan zie ik ze er niet op staan (red family van sweet seeds) of ze zijn out of stock. Als ik dan de keus heb om te gaan pm'en, of ze direct aan te klikken en te bestellen op een andere site...

        heel simpel aan jouw de keus wat je wilt (toch?)
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #5
          Re: 420shop uitverkocht??

          Precies, het is je eigen keuze en vrijheid waar je je zaad koopt.

          Ik weet wel dat als JD een vraag-verzoek krijgt hij dit altijd wel oplost.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


            #6
            Re: 420shop uitverkocht??

            Sommige zaadbanken gaan uit het assortiment: The Bulldog Seeds, Nirvana, multiseeds.
            Enkele zaadbanken zoals DNA komen binnenkort terug in voorraad. Sweet Seeds wordt uitgebreid.

            Als een soort nog niet op de webshop staat laat het ons weten, is een soort niet op voorraad dan kunnen we deze waarschijnlijk binnen 2 werkdagen op voorraad hebben.
            Je kan me altijd een mailtje sturen of het contact formulier op 420shop invullen.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: 420shop uitverkocht??

              Das goed om te horen en met deze info kunnen mensen ook echt iets

              GOED BEZIG JD masters
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #8
                Re: 420shop uitverkocht??

                Ja, misschien effe standaard vermelden als een soort uitverkocht is dat dat binnen twee dagen besteld kan worden? Met die info kan ik iets, dan bestel ik de volgende keer ook wel bij 420. Ik veronderstel dat die prijzen toch overal gelijk zijn, uitgezonderd kortingen.

                Comment


                  #9
                  Re: 420shop uitverkocht??

                  De prijzen zijn nagenoeg allemaal hetzelfde. Als je ze per stuk koopt ben je wel duurder uit.

                  De bezorgmethode kan verschillen. De ene zaadbank stopt de zaden in een bubble envelop en kan prima door de brievenbus. De ander geeft je er goodies bij en wordt het een pakketje...
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                  Comment


                    #10
                    Re: 420shop uitverkocht??

                    Ja, daarmee dat ik ook vasthoud aan wat ik ken. Ik heb de mogelijkheid bij zamnesia om een postkantoor aan te duiden en het pakje zelf op te halen.
                    Ik weet dat Sannie verstuurt in pakketjes die in de brievenbus passen en niet hoevel afgetekend te worden.

                    Hoe zit dat bij 420? Als het ook bubbelenveloppen zijn of van die kleine paketten dan is dat voor mij een groot voordeel. Het laatste wat ik wil is dat zo'n pakje bij de buren afgeleverd wordt als ik niet thuis ben. Daarom bestel ik bv ook al niet meer bij Azarius. Dan moet je thuis zijn als ze het afleveren.

                    Comment


                      #11
                      Re: 420shop uitverkocht??

                      Volgens mij kan het allebei bij 420. Mits je aangeeft dat je liever een bubbelenVelop wilt dan een pakketje met goodies erbij.

                      verstuurt in pakketjes die in de brievenbus passen en niet hoevel afgetekend te worden.
                      pakketjes die door de brievenbus kunnen... Wat is de definitie van een pakketje vraag ik me af
                      Veel gestelde vragen over het forum
                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL
                      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                      Comment


                        #12
                        Re: 420shop uitverkocht??

                        Er zijn brievenbusdoosjes, die door de 99% van de brievenbussen passen. Die kun je tegen gereduceerd tarief verzenden. Bij ons gaat dat niet altijd op want onze brievenbus is daar net te klein voor. Vlgs. mij verstuurt JD daar ook in, de goodies passen daar ook in
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13
                          Re: 420shop uitverkocht??

                          Beter scancode verwijderen voordat je foto maakt ?

                          Maarreh.. JD de voorraden mogen denk ik weer aangevuld worden ?
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #14
                            Re: 420shop uitverkocht??

                            Had men naam er al afgehaald Geen idee wat je uit die barcodes kon aflezen maar heb die post verwijderd. En trouwens mailtje gestuurd naar de shop. Sweet seeds is daar terug met zijn anniversary pakketjes. Actie verlengd tot eind april. Als 420 ze kan bestellen en verzenden zodat het in de bus past dan bestel ik ze daar. Heb ze niet meteen nodig, maar 5+2 gratis...

                            Comment


                              #15
                              Re: 420shop uitverkocht??

                              Helemaal mee eens Beo, die Sweet Seeds zijn wel aantrekkelijk zo!
                              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                              Comment

                              Bezig...
                              X