De vraag van vandaag!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • member16666
    Banned
    • Jul 2011
    • 780

    #31
    Re: De vraag van vandaag!

    aah jij bent eene die zich superieur voelt
    verklaart ineens een hele hoop
    en mensen op stang jagen , nog zo een sport van je
    toffe gast jij
    nog op zoek naar andere Ariërs?

    Comment

    • Old Dagga
      Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2016
      • 670

      #32
      Re: De vraag van vandaag!

      Wat Samsom zegt heeft natuurlijk wel een kleine kern van waarheid,
      maar als zo driekwart van de asielaanvragers hier om economische reden naar toe
      komt of al hier is, zal hij toch met iedere vlucht kanshebbers ook minimaal net zo veel
      of liever meer, kansloze moeten afvoeren!

      Waar ik het meest bang voor ben dat die mensen al niet met elkaar kunnen leven,
      dat blijkt overal ter wereld, ook al met een klein percentage moslims breekt de pleuris
      uit en gaat een land in rap tempo naar de klote!
      100% Islam = 100% Vrede... Lucida 25 maart 2008 De laatste jaren staat de vrijheid van meningsuiting steeds meer ter discussie, vooral in relatie tot hetgeen wel en niet over het geloof van moslims gezegd mag worden. Verschillende mensen worden dagelijks bedreigd omdat zij een kritisch geluid over de islam laten horen. Theo van Gogh werd zelfs vermoord om zijn islamkritiek. Ayaan Hirsi Ali moest Nederland ontvluchten omdat haar veiligheid niet langer kon worden gegarandeerd.

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #33
        Re: De vraag van vandaag!

        Mmm, kunnen wel couscous eten vanavond
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #34
          Re: De vraag van vandaag!

          @B2N
          Ariërs? Serieus? Ze zien me aankomen met mn krullen en bruine ogen..
          Je slaat de plank wederom mis in een paar minuten, drogredeneren gebeurt wel vaker als mensen er op argumenten niet uitkomen..

          Zo is het peter.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

          • kanon
            Expert Grower
            420 MemberLucky Member
            • Sep 2015
            • 1387

            #35
            Re: De vraag van vandaag!

            Jongens en meiden hou het leuk met elkaar ! ja zeg ik die ook wel is een rotbui heeft en dan net ff te grof kan zijn

            Maar we hebben toch allemaal dezelfde hobby en passie

            DUs waarom ruzie over geloof en politiek gaan zoeken met elkaar

            iedereen ze mening hoor (graag) maar je veranderd er toch niks aan kwa SAMson en KUTTE en de hele bende er om heen

            goed weekend en aan alle heb het leuk
            sigpic
            LED there be light

            Comment

            • member16666
              Banned
              • Jul 2011
              • 780

              #36
              Re: De vraag van vandaag!

              weinig misgeslagen hier
              ook geen superioriteitsgevoel hier
              misschien dat die twee wel goed bijeen gaan
              kijkt men nu naar d ebinnekant of de buitenkant?
              idd , hou het leuk, sommige lijken het leuk te vinden mensen te bashen
              be my guest but expect fireworks

              Comment

              • k1
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 3660

                #37
                Re: De vraag van vandaag!

                iemand een aansteker nodig !!
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment

                • wullox
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2015
                  • 230

                  #38
                  Re: De vraag van vandaag!

                  Oorspronkelijk geplaatst door B2N
                  of geloof iets achterlijks is, daar twijfel ik aan. men vindt in een bijbel, thora, koran , vedische verzen en andere geloofsovertuigingen meestal behoorlijk veel morele lessen en gedragsregels, die meestal uitgaan....
                  je zegt het zelf, MORELE lessen. dit zijn dingen die je als mens gewoon al moet weten/voelen en niet zou moeten opgeschreven worden..... een goed mens heeft moreel uit zich zelf...
                  1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                  Comment

                  • kanon
                    Expert Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Sep 2015
                    • 1387

                    #39
                    Re: De vraag van vandaag!

                    Meen eens maar dan toch hou het gewoon leuk met elkaar !

                    en tuurlijk komt er wel is iemand raar of grof uit de hoek waar iemand het dan niet mee eens is.

                    Maar we zitten toch niet meer op de kleuterschool in de zandbak met een luier vol poep !

                    Gewoon met en voor elkaar ! das wat werkt (mark my words)
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment

                    • wullox
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2015
                      • 230

                      #40
                      Re: De vraag van vandaag!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
                      Mooi leventje is niet vanzelf gekomen, jij vergeet dat hier heel Europa plat lag vorige eeuw na 2 wereldoorlogen.
                      Onze voorouders hebben heel Europa opgebouwd op heel korte tijd en alles opnieuw moeten beginnen, die welvaart is ons niet kadoo gedaan. En kom niet af met kolonies etc, dat was een eeuw eerder en die rijkdom is vooral verdwenen in de zakken van de royals en elite, daar hebben wij het volk niets aan gehad. Moeten wij het volk ons nu kapot besparen en bezuinigen om nadien een onoverzienbare stroom op te vangen en dat ook nog eens te bekostigen terwijl ze ons en onze cultuur in feite uitkotsen????????
                      https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch-Congo en dit is nog maar 1 van de vele voorbeelden... kijk eens naar de datum, eeuw eerder? en ik zeg ook niet dat dit het volk zijn schuld is maar van onze maatschappij.
                      1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                      Comment

                      • Eerstekamerlid
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 5066

                        #41
                        Re: De vraag van vandaag!

                        Wij zijn ook schoften geweest in t verleden. We zijn ook al aardig wat miljarden kwijt aan t afkopen van ons schuldgevoel maar t zet niet echt zoden aan de dijk eh? Je moet mensen geen eten geven. Geef ze een hengel zodat ze zelf kunnen vissen maar dan worden ze onafhankelijk en dat willen de hoge heren niet eh.
                        Maar ben je nou echt bereid je eigen luxe leventje op te geven voor de welvaart van een ander? Je stuurt je kids toch ook naar de beste school en pakt t leukste baantje wat t meeste oplevert..
                        Zonder verliezers geen winnaars en vice versa.

                        En nu gewetensvraagje voor de hypocrietelingen:
                        Waarom slaap jij eigenlijk met de voordeur op slot?
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #42
                          Re: De vraag van vandaag!

                          Oorspronkelijk geplaatst door wullox
                          https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch-Congo en dit is nog maar 1 van de vele voorbeelden... kijk eens naar de datum, eeuw eerder? en ik zeg ook niet dat dit het volk zijn schuld is maar van onze maatschappij.
                          Meeste kolonies waren van veel vroeger maar kom goed...
                          Nu nogmaals, wie heeft zich rijk gemaakt in Congo? Draaien die nu op voor de kosten van degenen die op Merkels uitnodiging ingaan?
                          En als het niet de schuld is van het volk hoe kan het dan wel de schuld zijn van de maatschappij? Is een koningshuis en een kudde elitaire families dan de maatschappij?

                          Je mag ook op de rest van mijn reply reageren inhoudelijk ipv er 1 detail uit te pikken

                          BTW, ik keur dat hele Congo gedoe niet goed maar anderzijds, ten tijde van Boudewijn, heeft Congo en zijn inwoners het nooit beter gehad op eender welk gebied, het land had een moderne infrastructuur en welvaart, nu niks dan miserie onder leiding van dictatoriale zakkenvullers.
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #43
                            Re: De vraag van vandaag!

                            Doe mijn voordeur nooit op het nachtslot en de
                            achterdeur vergeet ik overigens ook regelmatig op slot te doen.

                            Wat is je lievelingskleur ?
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • Eerstekamerlid
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 5066

                              #44
                              Re: De vraag van vandaag!

                              Mooie draaierij weer Stemma, de deur is gewoon dicht.

                              Olijfgroen maar neig steeds meer naar bloedrood.


                              Waarom heb je een deur in je huis?
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment

                              • Stemma
                                Exquisite Grower
                                420 Member
                                • Mar 2014
                                • 7415

                                #45
                                Re: De vraag van vandaag!

                                Geen draaierij ILI, de deur is niet op slot maar je kan hem alleen van binnenuit met de deurklink openen. Met een kledinghangertje sta je zo binnen.
                                Dan moet je je vragen maar duidelijker stellen, ik denk na over je vraag en verwacht dat jij dit ook hebt gedaan.

                                De deur zat er al in toen we ons huis kochten en op een dag zoals vandaag is het wel behaaglijk met een deur dicht
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...