Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dronken vs Stoned rijden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Dronken vs Stoned rijden

    ik ben liever stoned achter het stuur dan dronken,als ik dronken ben ga ik rapper rijden en minder verantwoordelijk en jaag ik me op in het verkeer enz...Als ik stoned ben rij ik veel rustiger ga mij echt niet opjagen in het verkeer en let beter op ben hoffelijker tegen andere chaufeurs(nu ben ik dat ook zenne). Als ik moest kiezen geef mij maar stoned.
    grtz een wietroker is geen onruststoker

    Comment


      #17
      Re: Dronken vs Stoned rijden

      openbaar vervoer for the win

      Comment


        #18
        Re: Dronken vs Stoned rijden

        ik kom net van een feestje en mijn kameraden en ik vonden het grappig als we even aan de bob stand stonden geneen van ons moest rijden, iedereen positief behalve ikzelf dan negatief maar geloof ik was niet meer in staat om te rijden dus voor mij toch maar blowen dan ging dat wel nog maar ik denk dat vooral heel belangrijk is dat je gewoon uw grenzen kent, ik kan al blowend rijden en nie al drinkend dus guess what ik laat

        grtz en slaapwel hehe

        Comment


          #19
          Re: Dronken vs Stoned rijden

          Ik heb met beide gevallen nog nog niet echt ervaring.
          Ik ga het ook niet proberen.
          Gewoon safe, nuchter achter het stuur is het beste.
          Wat ik wel weet is dat het roken van een joint en het gebruiken van alcohol echt niet met elkaar samen gaat.
          Je kunt er stevige hoofdpijn van krijgen.

          Comment


            #20
            Re: Dronken vs Stoned rijden

            veel verschillende meningen dus, maar waar iedereen het over eens is dat alcohol heel slecht is in het verkeer, maar het ligt natuurlijk helemaal aan de gebruiker, bijv. als ik nu 1 biertje zou drinken zou ik al niet meer in staat zijn om te rijden, rook een ik btje dunne joint dan rij ik ook niet helemaal super maar op scooter gaat het snel over, maar een paar haaltjes doet mij niks.
            dus kortom beginnende gebruikers moeten niet onder invloed rijden, en daarbij moet je dus je eigen grenzen kennen omdat niemand dat controleert.

            Comment

            Bezig...
            X