Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alcohol Vs Cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alcohol Vs Cannabis

    Korting op 420shop
    Alcohol Vs Cannabis

    Alcohol is meer geaccepteerd door de samenleving dan cannabis, En veroorzaakt meer schade dan dat je lief is

    In deze clip worden de voor en nadelen tegen elkaar afgewogen.

    Irony of it All - The Streets

    Last edited by bobo; 20 December 2008, 21:19.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Alcohol Vs Cannabis

    loop ik al jaren te zeggen, vraag me soms af als de mens niet het domste wezen is.
    uiteindelijk zijn 80% van de bevolking kuddedieren die bang zijn hun horizonnen te gaan verkennen of veruimen.
    der zijn op de alledaagse markt veel dingen vrij verkrijgbaar die een groter risico inhouden dan cannabis, mooiste vb is alcohol, koffie is ook heel slecht voor je gezondheid, roken, fastfood veroorzaakt jaarlijks duizenden doden in engeland onder de jeugd. zo zie je maar dat de alledaagse dingen in ons leven soms ongezonder zijn. het komt er bij de kuddedieren enkel op aan wat maatschappelijk geacepteerd word, en dan kijken ze niet verder of er wel schadelijke gevolegn aan zijn. eigenlijk zouden de politiekers in de gevangenis moeten wegens opzettelijk de gezondheid van hun volk te vernielen

    grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    Comment


      #3
      Re: Alcohol Vs Cannabis

      Gisteren nog iets voorgehad met een vriend.
      Ik was knetterstoned (Hans Teeuwen ) en een vriend van me zei toen:"och jong hedde weer gesmoord, zie u ier nu zitte, tammen eikel".
      Ik heb daarop geantwoord:"ja sorry hoor, maar op dees uur (1uur) is het een beetje normaal dat ik moe ben"
      1 uurtje later zie ik meneertje terug, op de grond, aan het slapen in een vreemde houding
      Ik heb em toen gezegd:"wel, wel, hebt ge weer gedronken? Zie u hier nu zitten, ge kunt amper op u benen staan."
      Slimmerik


      En wat mij ook is opgevallen die avond is dat mensen die drinken echt agressief worden als iets hun niet aanstaat. En ze stinken uit hun bek

      Ik drink zelf geen druppel alcohol meer sinds 3 maand. Ik heb mijn lichaam niet meer onder controle en begin domme dingen te zeggen (na 3 pintjes al ).
      Ik heb niets tegen mensen die af en toe iets drinken voor hun plezier, maar ik heb wel iets tegen mensen die zich zatdrinken en anderen lastigvallen.

      Comment


        #4
        Re: Alcohol Vs Cannabis

        Ja idd, zo denk ik en veel anderen er ook over.
        Drink dan zelf ook geen alcohol. Smaakt niet lekker en het stinkt als de pest.


        Peace

        Comment


          #5
          Re: Alcohol Vs Cannabis

          Als de wijn is in de man, zit de wijsheid in de kan.
          Als de wijn zinkt, zwemmen de woorden boven.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: Alcohol Vs Cannabis

            hey gasten over alcohol gesproken: ben opgegroeid tss alcoholiekers en heb er nu ook een beetje last van. door de agressie, die door alcohol naar boven werd gehaald, is mijn rug nu kapot en wil ik mijn ouders ni meer zien.
            voor mijn rug heb ik verschillende soorten medicatie moeten nemen met acute anorexia als gevolg. het enige dat bij mij de pijn nog kan verzachten is cannabis en bij gebrek aan dit levenskruidje durf ik ook een pint meer te drinken(maar word gelukkig ni agressief hierdoor). moet ik wel zeggen dat de drang naar alcohol veel groter is dan de drang naar de wiet!!!

            grtz

            Comment


              #7
              Re: Alcohol Vs Cannabis

              Ik ben voor het laatst nog op restaurant geweest met vader, enkele vrienden en moeder van vriendin.
              Men pa dronk wijn, ook al moest hij rijden.
              Ik was echt pissed dar hij dronk en had hem gezegd dat hij wat moest oppassen omdat hij nog achter het stuur moest kruipen. Hij negeerde me gewoon en ik ken nog zo'n mensen die, als je een opmerking maakt over alcohol, ze je gewoon negeren.
              Last edited by zion; 21 December 2008, 12:04.

              Comment


                #8
                Re: Alcohol Vs Cannabis

                ja alcohol zit al zo genesteld in onze maatschappei dat het beeld bij veel ouderen een beetje scheef staat vind ik

                Die filmpjes : I like drinking beer, lovely lovely beer! spreken voor zichzelf
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Alcohol Vs Cannabis

                  Ik rook liever een aantal jointjes dan dat ik een fles goldstrike leegdrink, ik word altijd misselijk van alcohol. Wel voel ik me op dat moment altijd relaxed maar als ik eenmaal zat ben moet ik kappen met drinken, vaak doe ik dat niet en dan gaat het mis. dan lig ik tollend in m'n bed met een emmer naast mijn hoofd.

                  Kan overigens wel wat hebben,

                  Comment


                    #10
                    Re: Alcohol Vs Cannabis

                    ik smoor al 6 jaar en drink nog maar een jaar.
                    Maar ik zie het ook bij vrienden die zich soms elken dag zat zuipen.
                    Zelf drink ik zeer sporadisch, vooral op studentehfeesjes (wa da daar word afgezopen, wilde ni weten).
                    Maar daar ben ik nu ook weed aan het (her)introduceren.
                    Mijn darmen kunnen niet goed tegen alcohol dus ik ben zowizo volgende dag ziek.
                    Geen kater ofzo, als je genoeg water drinkt voor en tijdens je slaapt, heb je daar amper last van, gewoon ziek in m'n darmen.
                    En alcohol kan best wel lekker zijn, mojito int zonneke, hmmmm hemels.
                    peace

                    Comment


                      #11
                      Ik drink soms graag een pintje of rode wijn bij gelegenheid.
                      Maar moet wel zeggen dat een roes van bier etc, veel lastiger is dan b.v. hasj of weed.
                      Anders kan ik iedereen gelijk geven die zijn mening geeft.
                      grtzzz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Ben persoonlijk opgevoed van 2 alcohol verslaafde ouders. Ruzie was zo normaal bij ons dat ik dacht dat dat overal zo was.
                        Op mijn 12 zijn mijn ouders gescheiden. Mijn moeder godsdienst lerares van beroep vond niet beter dan met mijn vader zijn grootste drinkboer samen te wonen. En om de boel helemaal op punt te zetten opende ze nog eens een cafe.
                        Op mijn 13 ben ik in stokken geraakt met haar vriend. Na een handgemeen en een paar rake klappen van mij naar hem (ja tegen dronkaard haal ik het wel al was ik maar 13) zette ze me om 20.00 uur buiten met 2 zakken met kleren. ik heb toen 3 dagen op straat geleeft wanneer de politie mij heeft opgepakt. Omdat mijn identitietskaart het adres had van mijn vader (zo moest hij haar betalen) hebben ze mij toen afgezet bij hem. Hij werkte toen in brussel en was weg van 05.00 tot hij thuis kwam van cafe dronken zo rond middernacht. ik was 14 voor ik hem de eerste keer heb nuchter gezien.
                        Op mijn 15de ben ik dan maar in zee gegaan als scheepsjongen en ben nooit niet meer teruggegaan. Heb zelf jaren aan de drank gezeten met geen grens tot stoppen.
                        Op nieuwjaarsavond was ik zo dronke dat ik mijn banden heb platgereden terwijl mijn 2 kinderen en vrouw ook in de auto zaten. Toen ik werd gestopt door de politie is het tot een handgemeen gekomen die van 2 flikken opeens 6 flikken werd en dan wat verzetten tijdens het arrest en 48 uur cel erbij. Toen ik vrij kwam met een kapotgeslagen smoel kleren en juwelen voor de knoppen zieden mij kinderen dat dit de eerste keer was dat ze bang waren van mij. Heb toen onmiddelijk gestopt met alcohol te drinken.
                        Dat was 5 jaar geleden en nu drink ik eens een biertje thuis maar nooit meer dan 2. Want dronken zijn dat wil ik nooit meer een mens veranderd in een duivel.
                        En eigenlijk is alcohol een HARDDRUGS en dan nog wel de GEVAARLIJKSTE van allemaal omdat het de enige is waar je kan van DOODGAAN bij het onthouden van de drug.
                        Ik hoop dat dit iemand kan overtuigen die nog nooit heeft gedronken. Ge moet het niet doen om erbij te horen rook liever een jointje als je er tegen kan natuurlijk.

                        Comment


                          #13
                          ik vind van alcohol is het leuk als je dronken bent( als je niks verkeerd doet inmiddels) maar ik heb al zo vaak gehoord dat jonge mensen soms in de bosjes worden gevonden doordat ze teveel gedronken hebben......en je hebt de volgende dag een kater en dan denk je"' ik drink nooit meer wat!!'' maar als je een jointje rookt ben je knetter stoned en meestal geen nagevolgen...

                          nou dit wilde ik even zeggen

                          Comment


                            #14
                            Ik vind het beide prachtig spul
                            Jammer dat beide groeperingen het nooit met elkaar eens zijn.
                            Gewoon lekker genieten van je leven en laat de andere groepering lekker met rust .

                            Comment


                              #15
                              ik vind een biertje op zn tijd ook heerlijk...ik wil alleen zeggen dat de gevolgen erger ( kunnen ) zijn dan wiet

                              Comment

                              Bezig...
                              X