Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Plantjes zijn gejat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mijn Plantjes zijn gejat

    De fout ligt dan niet altijd aan jezelf, je bent nergens 100% zeker dat er niemand komt. Wel kan het je fout zijn als je veel liggen stoefen ebt tegen vrienden over je planten en die vrienden vertellen da dan door...

    Comment


      #17
      Re: Mijn Plantjes zijn gejat

      Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
      Inderdaad jammer. Wat ik ook al bij Kaatje in het topic heb gezegd: Laat je niet uit het veld slaan. Begin volgend jaar gewoon weer overnieuw, als het kan.

      Had je ze in de tuin staan?
      Ja ik had vier in de tuin
      eentje had ik gelukkige op tijd geoogst (een 4 dagen eerder)

      Comment


        #18
        Re: Mijn Plantjes zijn gejat

        Ik heb 5 planten verdeelt over 3 huizen risico nog minder.
        bij me zelf hele achter tuin dicht gebouwd(schuur soort van doorgetrokken)dus bij mij komen ze niet eens binnen.
        Zowel ik zou ze opsporen en even verhaal halen.
        Alleen wordt het opsporen heel moeilijk.
        Vraag een beetje in de buurt of iemand goedkoop veel wiet kan leveren.

        Comment


          #19
          Re: Mijn Plantjes zijn gejat

          balen man, maarja dat is wel het risico en zie het zo: liever je planten gejat dan dat de politie voor je deur staat! Als je 5 of minder hebt kunnen ze dan niet zoveel doen maar het zal niet veel goeds zijn voor eventuele vervolg kweekjes

          succes verder man!

          Comment


            #20
            Re: Mijn Plantjes zijn gejat

            shit happens, bij mij hebben ze gewoon de deur ingestampt en mijn laatste plant meegekaapt. Shit happens, Leer uit je fouten en het zal niet meer gebeuren.

            let idd vooral op door aan vrienden door te vertellen.
            als je het aan 1 iemand vertelt heb je 10 % kans dat iemand ze steelt.
            als je het aan 10 personen vertelt weet je ook wel dat je volledig gefucked ben.
            maar is natuurlijk altijd jammer als dit gebeurd

            Comment


              #21
              Re: Mijn Plantjes zijn gejat

              bij een kenis hebben ze al 2 jaar achter elkaar 5 buiten plantjes wgepikt
              hij geeft d emoed niet op dus dit jaar had die er weer 4 staan .toen ze bijna rijp waren .zette hij ze iedere avond in de schuur achter slot en grendel ..

              zijn tuin is afgezet met schuttingen en prikeldraad maar nog z ekomen er over heen als ze iets willen meenemen ....

              Comment


                #22
                Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                [HELP]verplaatst naar cannabischat[/HELP]

                Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment


                  #23
                  Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                  er heeft een hele grote boom van een plant gestaan in de tuin naast ons bergruimte ,ik had maar over het muurtje te jumpen en knip,ik dacht eerder steeds van wat een mooie plant die zal wel contend zijn,hier lees ik de andere zijde van de medaille ,sterkte bij de volgende
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                  Comment


                    #24
                    Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                    Zoek het vooral in je omgeving en je hebt toch wel 1 plantje kunnen oogsten he beter iets dan niets he.

                    Comment

                    Bezig...
                    X