Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geknoeid of niet geknoeid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geknoeid of niet geknoeid

    Korting op 420shop
    Ik woon in Belgie en aan wiet of hasj te raken is niet altijd gemakkelijk. Daar hebben wij belgen een oplossing voor gevonden Wij kopen onze wiet of hasj bij een plaatselijke dealer.
    Nu is er wel een bijkomend probleempje, aangezien de wiet of hasj niet uit een coffeeshop komt weet je soms niet wat je koopt. Weet iemand hoe je herkend of er met je wiet of hasj is geknoeid?

    #2
    Re: Geknoeid of niet geknoeid

    Soms zie je het niet op eerste zicht , maar zodra je je joint aansteekt zal je merken of ermee geknoeid is. Bij wiet wordt soms haarlak gebruikt , dat smaak je ook echt . Soms wordt wiet ook in cola gedrenkt om het gewicht te verhogen waardoor je wiet niet meer lekker zal smaken en ook niet meer goed zal branden .

    Comment


      #3
      Re: Geknoeid of niet geknoeid

      ok bedankt dus test je het best je wiet een keer

      Comment


        #4
        Re: Geknoeid of niet geknoeid

        De nieuwe mode is suikerwater over vernevelen, als deze opdroogt draagt hij redelijk toe tot het gewicht, als je al enige ervaring hebt zal je zien dat het gewicht niet echt klopt met de hoeveelheid wiet. Tevens kan je het zien tijdens het roken aan het kristalliseren van de suiker, meestal kan je nog moeilijk een haal nemen en moet je voortdurend bij branden.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Geknoeid of niet geknoeid

          Sommige growshops verkopen ook poeder om wiet te verzwaren, als je toppen wiet eruit zien als snoepjes vol (neppe) kristallen is je wiet verzwaard. Als je echt zeker van je zaak wilt zijn zou ik een microscoop kopen, als je eenmaal wat ervaring hebt met verschillende wietsoorten en wat degelijke kwaliteit is en je haalt je wiet bij een vaste plaats / coffeeshop kan je redelijk zeker zijn over je aankoop.

          Toch moet ik erbij zeggen dat ik zelden bewerkte wiet heb gezien, je moet ook niet bij elke joint die je rookt denken dat ermee is gerommeld anders kom je niet tot rust

          Succes
          Last edited by Jointjedraaien; 16 November 2009, 16:34.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Geknoeid of niet geknoeid

            Het is hier meer schering en inslag aan het worden spijtig genoeg nu ja met enige ervaring herken je het zo natuurlijk.
            Maar het is ook zo'n vreemd verhaal hoe het allemaal hier op de markt gekomen is(zal ik hier maar besparen, tenzij iemand het echt wil wete).
            En aangezien de verkoop hier op alle vlakken nog illegaal is kan je dus nergens terecht met 'klachten'.

            De eerste die een politiekantoor hier in BE durft binnestappen met de klacht dat er geknoeid is met weed wordt direct opgenomen voor verhoor.

            Comment


              #7
              Re: Geknoeid of niet geknoeid

              je kan gratis naar de Universiteit gent gaan en laten testen ;de meeste wiet is bewerkt op een kilo eerst en vooral durven ze 150 gram gruis (gemalen bladeren en takken etc bijdoen )dan hebben we het nog niet over de verzwaarders .............tl buizen fijngemalen ,haarlak ,cola zoals vernoemd nah alles wat slecht is en glinsterd ,van zand wordt glas gemaakt dus troep dat is voor criminele milieu's ,ik raad je aan mensen te ontmoeten die weten wat bio wiet is als je echt zo bezorgt bent ,jammer ze zijn zeldzaam maar er zijn er grtzz, moet wel gezegt iets prijziger!Tenminste bij mijn provider!
              Last edited by latindos; 16 November 2009, 21:25.
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment


                #8
                Re: Geknoeid of niet geknoeid

                Cool zullen we eens gaan doen met de volgende kweek

                Comment


                  #9
                  Re: Geknoeid of niet geknoeid

                  Wat Copro? Knoeien met je eigen wiet? Dan ben je wel erg dom.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: Geknoeid of niet geknoeid

                    er zijn ook nog wel shops die alleen bio inkopen, ben voor de afwisseling erg blij met mijn shoppie, koopt alleen van kleine hobby kwekers, vaak andere soortjes soms ook gewoon maar 1 soortje niets te kiezen hahaha, en vergeleken met het centrum waar een gram toeristenwiet rustig 12 euro kost ook gewoon nog redelijk goedkoop voor 7eu de gram netjes schone wiet zonder takken.

                    Comment


                      #11
                      Re: Geknoeid of niet geknoeid

                      en waar is dat shopje??

                      Comment


                        #12
                        Re: Geknoeid of niet geknoeid

                        Om het maar een beetje subtiel te doen ben ik (vriendendienst) een tijdje geleden op zoek geweest naar een kleine hoeveelheid groene magie voor 2 vrienden van me.
                        Eerste maal was de magie bestrooid met wit zand
                        Tweede maal zaten er maar liefst een 15tal stukjes lood bij met als gevolg dat hij dat geen 2 keer meer zal doen (toch niet bij mij).
                        Had zogezegd schulden, domme zet om dit te beginnen doen volgens mij ga je dan toch niet snel meer terug.
                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: Geknoeid of niet geknoeid

                          das toch niet normaal
                          als je wiet kweekt of verkoopt ben je toch verantwoordelijk voor dat spul
                          mensen moeten het wel roken!!
                          ik kweek bio

                          Comment


                            #14
                            Re: Geknoeid of niet geknoeid

                            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                            Wat Copro? Knoeien met je eigen wiet? Dan ben je wel erg dom.
                            Lol man, waar haal je het

                            Had het op het laten testen bij de unief

                            Wie bij z'n gezond verstand zou nu in godsnaam met z'n eigen weed knoeien

                            Comment


                              #15
                              Re: Geknoeid of niet geknoeid

                              Wahaha, daarom vond ik het al vreemd. Ik dacht je met; 'Cool zullen we eens gaan doen met de volgende kweek' bedoelde dat je de oogst van de volgende kweek ging verzwaren
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X