Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geknoeid of niet geknoeid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Geknoeid of niet geknoeid

    hehe No way ik hou van zuivere weed

    Comment


      #17
      Re: Geknoeid of niet geknoeid

      Oorspronkelijk geplaatst door anonieme broodzak View Post
      Ik woon in Belgie en aan wiet of hasj te raken is niet altijd gemakkelijk. Daar hebben wij belgen een oplossing voor gevonden Wij kopen onze wiet of hasj bij een plaatselijke dealer.
      Nu is er wel een bijkomend probleempje, aangezien de wiet of hasj niet uit een coffeeshop komt weet je soms niet wat je koopt. Weet iemand hoe je herkend of er met je wiet of hasj is geknoeid?
      Tegenwoordig word er inderdaad aardig geknoeid met de wiet die in belgie circuleert.

      Ik heb het al een paar keer voorgehad.

      De ergste vorm is een soort van chloor/cement/haarspray iets in die stijl, Ik stak een joint ervan op en als je trekt hoor je net 1000 den deeltjes ontbranden, knetteren, zoals je takjes zo roken maar dan is het maar een paar knetters dat je hoort.

      Hoe je het kan herkennen?

      - De hoeveelheid ( alhoewel dat het soms de normale hoeveelheid lijkt) Ik had 3 gram in een zakje ervan gedaan, en het leek wel 1 gram!!!!

      - De geur, hangt ervan af met wat bewerkt, van kruiden geur tot waspoeder geuren.

      - Als je het rookt, deeltjes die spontaan ontvlammen met een rare soort rook. Het valt zeker op als je je joint opsteekt, je kan ook gewoon testen met een stukje wiet, gewoon je aansteker aan en kijken

      - Als je je joint wilt aftikken, hard als cement. Heb al gehad dat het niet af te tikken is zo hard.

      Vele lichte bewerkte wiet proeft wat anders en geen stoned zonder symptomen van wat ik hierboven zei.

      Comment


        #18
        Re: Geknoeid of niet geknoeid

        je joint niet kunnen aftikken is typisch voor wiet verzwaard met vloeistoffen , zoals in cola gedrenkt etc. Daar kan je specifiek op letten.

        Comment


          #19
          Re: Geknoeid of niet geknoeid

          Had in een filmpje gezien dat tl buizen nog het minste kwaad konden aangezien dat gewoon uitgehoest word, wel zit er aan de binnenkant van een tl buis poeder welke mij niet echt gezond lijkt.

          gewoon zelf kweken


          gtzz

          Comment


            #20
            Re: Geknoeid of niet geknoeid

            Correct me if i'm wrong maar als die tl buizen erin vermalen worden dan beginnen de miniscule (tl)glasdeeltjes te gloeien bij het roken van de joint en indien men deze inhaleert zouden ze permanente schade aan de long kunnen veroorzaken.

            Comment


              #21
              Re: Geknoeid of niet geknoeid

              Wiet kopen zonder testen is natuurlijk niet heel slim, maar soms kan je niet anders. Bewerkte wiet is helaas volop te krijgen tegenwoordig, maar bestaat al tijden natuurlijk. Specifiek TL-gruis ben ik nog nooit tegen gekomen, en snap ook niet helemaal hoe men daarop is gekomen. Zilverzand is hier het meest gebruikt. Een enkeling probeert het met de anijsvariant daarvan, maar valt bij de oplettende koper natuurlijk meteen door de mand. Zakje inspecteren is dan ook de eerste check > zit er zanderig spul in > niet kopen. <br>
              Helaas zijn er ook ronduit waanzinnigen die slechte wiet willen "opwaarderen" met kunstjes. Zo was er jaren geleden een hype rond sinaasappelskunk, waarvan bleek dat die z'n smaakje kreeg door wat schillen van dat blije oranje vruchtje bij de wiet in te doen. De ergste truuc die ik ben tegen gekomen is bespuiten met een heroine-oplossing > een verslaafde bekende van me wees me op het feit dat hij wel erg blij werd van dat specifieke wietje!
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Re: Geknoeid of niet geknoeid

                appelsienen schilfers? en smaakte dat dan ook goed of was het enkel voor zwaarder te maken?

                Van dat glas zeiden ze in een onderzoek filmpje op youtube dat het gewoon uitgehoest word.
                En de tl buizen zijn fijn glas en glas glinstert sterk waardoor sommige mensen denken dat het de thc is die zo glinstert. ofzo

                gtzz
                Last edited by janleuri; 3 December 2009, 00:46.

                Comment


                  #23
                  Re: Geknoeid of niet geknoeid

                  joh dat smaakte geweldig ! K***wiet, dat wel, maar heerlijk roken. Natuurlijk werden die er wel weer uitgehaald, het staat zo lullig om een stuk sinasappelschil in je zakje tegen te komen... Het was meer een wietmodificatie, niet zozeer voor gewichtstoename maar voor verbetering van het spul.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #24
                    Re: Geknoeid of niet geknoeid

                    Rol je eerste joint voor je dealer z'n neus en laat hem door hem opsteken?
                    Z'n gezicht zou dan toch iets over de kwaliteit moeten vertellen

                    Comment


                      #25
                      Re: Geknoeid of niet geknoeid

                      Weet niet of het al gezegd is, want ik heb niet de hele draad doorlezen.
                      Je kan altijd eens bijten op je rookwaar.
                      Zo kan je voelen of er zand of anderen op is gespoten al dan niet.
                      Weet niet of zand schadelijk is, maar het is wel onnodig gewicht.

                      Comment


                        #26
                        Re: Geknoeid of niet geknoeid

                        lol als er zand in zit is ff schudden voldoende, valt er zo uit. Trouwens snap niet wat je met bijten op je wiet denk te kunnen waarnemen. ? Misschien ff draadje toch volledig lezen .

                        Grtz

                        Comment

                        Bezig...
                        X