Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kali Linux 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kali Linux 2.0

    VM Ware 6 of 8 heeft zoveel ram niet nodig hoor dacht ik ,ik heb Back Track 5 nog liggen op externe hdd ,ook nog veel mee gedaan vroeger ,vooral WiFi met wep beveiliging kraken lolz


    Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

    Comment


      #17
      Re: Kali Linux 2.0

      <TheliveCD List>
      <LiveCD>
      Op een cd/dvd branden en booten in linux-vanaf-cd.
      Zo laat je ook geen sporen achter op je eigen pc, mocht je stoute dingetjes gaan doen.
      Da's trouwens niet zo slim in deze tijd, beter gebruik je dat soort netwerktools om je eigen netwerk te testen bijvoorbeeld.

      VMWare, of vroeger Virtual PC is erg leuk.
      Ik heb nog ergens images van elke windowsversie.
      Het draait wel altijd wat langzamer in een virtuele omgeving helaas.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Kali Linux 2.0

        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Ik zei niks van os he, ik reageerde op de muggenzift
        Dual boot suckt. Download vm ware player. Is een virtuele pc. Dan download je linux als iso en je mount die iso in vmware. Easy peasy. Vm ware gebruikt de hardware van je fysieke pc, maar dan virtueel als een stukje data op uw schijf. Zo kan je tientallen os'en downloaden en testen. Crash die, gewoon deleten en opnieuw installeren. Zo kan je bewust virussen binnen halen zonder risico's, dat is ook eens leuk om zien.
        Over dat dual boot suckt.

        Ik heb daar al meerdere malen voordeel van gehad. Als een van de twee besturing systemen het niet meer doet, kan je met de andere op internet naar een oplossing zoeken.

        Voor bepaalde software zoals (zware) spellen is een vm geen oplossing.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        <TheliveCD List>
        <LiveCD>
        Op een cd/dvd branden en booten in linux-vanaf-cd.
        Zo laat je ook geen sporen achter op je eigen pc, mocht je stoute dingetjes gaan doen.
        Da's trouwens niet zo slim in deze tijd, beter gebruik je dat soort netwerktools om je eigen netwerk te testen bijvoorbeeld.

        VMWare, of vroeger Virtual PC is erg leuk.
        Ik heb nog ergens images van elke windowsversie.
        Het draait wel altijd wat langzamer in een virtuele omgeving helaas.
        Ik heb nooit wat gedaan met virtualisatie, misschien moet ik het voor de lol eens proberen.

        Dat van die live versies is een goede tip.
        Kan je ook mooi uitproberen of kde of gnome je beter ligt. ( in ieder geval voor openSUSE)
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #19
          Re: Kali Linux 2.0

          Vm ware, of virtualbox had ik al geprobeerd.
          Niet erg vet met 2Gb RAM.
          De iso werkt goed genoeg, daar zit het probleem niet.

          Ik heb gewoon een tweede laptop nodig..

          (Alhoewel een dual boot volgens mij perfect mogelijk en beter is omdat ik dan wel de volledige 2Gig RAM kan gebruiken per os.)

          ps. Ik heb enkel externe harde schijven.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          het gaat me vooral om het concept penetration testing.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #20
            Re: Kali Linux 2.0

            Met 4 gig kom je al een eind met vmware. Toch voor zaken te testen. Jaren geleden zo een 2008R2 opgezet. Voor die soepel te laten draaien heb je mss wat meer ram nodig ja, maar ik heb in een testomgeving nooit geen problemen gehad. 2 gig voor men windows7, 2 voor de server en dat draaide goed genoeg.

            Ramlatjes zijn toch zo duur niet? Ik zou het eigenlijk niet weten, ik recupereer ze op het werk

            Comment


              #21
              Re: Kali Linux 2.0

              Ik zoek dus ipv 2GB ram 4GB ram, als het past in een hp laptop ben ik benieuwd naar de prijs...

              Ik wil maximum 30€ uitgeven...

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              4GB is ook de maximum upgrade voor de LT volgens mij.
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #22
                Re: Kali Linux 2.0

                Het maximum dat je kan steken hangt van je OS af. 32 bits OS sowieso max 4, en niet alles bruikbaar. 64 bits normaal geen probleem, minimum 8 behalve voor de starter (maar wie heeft die).
                Merk van laptop boeit ni, enkel het type ram. Zal sowieso sodimm ddr2 of 3 gaan zijn. Voor 30 euro heb je dat wel.

                Comment


                  #23
                  Re: Kali Linux 2.0

                  Als je wilt weten welk type ram en wat de maximum is dat je erin krijgt moet je een programmaatje installeren ,kan effe niet op de naam komen maar je kan er redelijk wat mee ,en je kan zien hoeveel ram je laptop aan kan en welke ddr enzo ...

                  Valt me nog te binnen hoor ...

                  Alleen nu niet blijkbaar


                  Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                  Comment


                    #24
                    Re: Kali Linux 2.0

                    rammon is zo eentje. Je kan daarop googelen he
                    De witte, als je nog zaadjes liggen hebt in originele verpakking wil ik eventueel wel iets ruilen. Heb 8 gig ddr3-1600 latjes liggen.

                    Comment


                      #25
                      Re: Kali Linux 2.0

                      Installeer eens een virtuele machine ,en installeer uwe Linux daarin ,naast uw Windows.

                      Ik heb back track jaren gebruikt ,alle commando's staan in een dik boek en dat zijn er een paar !!!!

                      BT5 was en is inderdaad grotendeels om te hacken ,wep en wpa en wpa2 ,de laatste 2 moet je een lijst hebben met mogelijke paswoorden.

                      De vervanger waarover jij het hier hebt ,heb ik nog niet gehad zelf.

                      Je kan veel dingen via you tube gewoon zien ,en afschrijven en zelf proberen dan.

                      Ook het installeren in een virtuele machine wird er uitgelegd voor noobs.

                      Wat is je bedoeling met dit programma ,en was jij dat die mij ooit eens vroeg om te helpen met paswoorden voor wpa's te kraken?

                      Veel goeie bedoelingen zal je wel niet hebben hiermee ...


                      Cannabis Strain Testing 420 CST#420

                      Comment


                        #26
                        Re: Kali Linux 2.0

                        HAHA, ik verslik mij net in mijne ballon. Too much lol.

                        Comment


                          #27
                          Re: Kali Linux 2.0

                          Ja, die virtuele machines die heb ik al gehad...
                          en nee ik hoef niet te vragen hoe je wpa kraakt, clear key is een handige command line.
                          Wel leuk dat die sluikreclame ophoud nu
                          Betalen voor reclame zoals iedereen nondedju!
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            #28
                            Re: Kali Linux 2.0

                            Kali installeer ik zonder problemen. Wat wil je met Kali precies gaan doen? Als je doel is alleen linux leren dan zou ik lekker centos of ubuntu installeren.
                            brabantse nachten zijn lang

                            Comment

                            Bezig...
                            X