Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Perikelen in huize Zonneschien.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Perikelen in huize Zonneschien.

    Mooie dikke toppen inderdaad op die plant zeg.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: Perikelen in huize Zonneschien.

      Zozo HJM , zeer netjes hoor !

      Comment


        Re: Perikelen in huize Zonneschien.



        Last edited by Running Water; 2 September 2014, 00:34.

        Comment


          Re: Perikelen in huize Zonneschien.

          dat zijn idd lekkere toppen zeg ben benieuwd wat je droog overhoud van deze mooie plant!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment


            Re: Perikelen in huize Zonneschien.

            Lastig om meer info te vinden over deze soort. Sites genoeg maar niet alles staat ingevuld.
            Baas in eigen brein.

            Comment


              Re: Perikelen in huize Zonneschien.

              Hint : Vraag 't aan HJM
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                Wat een joekel ! die naam zegt genoeg hoor , is weer zo,n soort als ny diesel , trainwreck ,blockhead , stilt niet alleen de pijn , koppelt je lichaam los van je hersens !

                Comment


                  Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                  Haha misschien als ik ze echt wil hebben. Ik google wel even
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                    Dank, Dank RW !!!

                    Kill Bill is een eenmalige run geweest van Reservoir Seeds. Ik kreeg ze van een maatje.
                    Het is Killer Queen (selectie van G13 x Cinderella 99 van de gebroeders Grimm) x Williams Wonder (van de Super Sativa Seed Club, waarschijnlijk een oude Afghaan selectie)

                    Dus Eerstekeer; de kans dat je ze vind is erg klein, tenzij ik de moeite neem er zaden van te maken

                    http://www.marijuanagenetics.com/williamswonder.html

                    Williams Wonder is an original (Super Sativa Seed Club) seed stock developed for northern climates. It does not flower under a vegetative light cycle of 18/6.
                    Ruderalis Hybrids tend to show this trait. Super Sativa Seed Club experimented with ruderalis but concluded that it had little value when breeding for high cannabinoid levels. WW most likely originated from early import pot from afghan seed. Selective breeding and climatization led to the growers goals of a super potent and early maturing variety. Not all shipments of import Afghanica pot were of early maturation, or of quality for that matter, and some of that pot was seeded by local feral patches. Some of the varieties now being grown from seed from imported Afghanica were in fact F1 hybrids contaminated with ruderalis and nepalize sativa type hemp plants.
                    Williams Wonder parent stock is very homogenous and probably originated from selective breeding done for thousands of years in a high mountain valley isolated from the main cross-contaminated Afghani (and highly variable) gene pool.
                    Approximately 60-65 days of flowering under 1000w lights to finish. Williams Wonder, is described as a special indica hybrid, that is short and squat in stature. It can not be flowered outdoors unless flowering is induced inside first. This indica hybrid was selected solely for indoor growing.
                    This short and squat strain packs a pronounced euphoric buzz that is felt mostly in the head.

                    " It's excellent herb with a lubricated definitive tasty finish. Incredible high, Absolutely Amazing. " A connoisseur's private stash!
                    Choose one of the following if you want to own William's Wonder Marijuana Genetics
                    bibliography williamswonder.com
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      Baas in eigen brein.

                      Comment


                        Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                        Neem Recovery Dame Blanche. Kan je nooit mis mee.24-7 DB3.jpg
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          Mooie planten. Dank je @HJM Ik ga er wat bestellen. http://flyingdutchmen.com/wietzaden/...-gefeminiseerd ik zag alleen dat het voor een zonnig klimaat was. En kon in nl ook geen andere bank vinden maar ik zit op mobiel. Kijk straks wel eemn


                          edit: ik zie dat dit niet de recovery is.
                          Last edited by Eclecticon; 5 September 2014, 13:40.
                          Baas in eigen brein.

                          Comment


                            Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                            Misschien verkoopt Omni de Recovery Dame Blanche ?
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                              Bedankt voor de tip @Stemma, maar ik kan geen site vinden van omni seeds.
                              Ik zag dat @HJM ze gemaakt heeft, misschien is dat de bron? Of is dat Omni? haha ik weet het niet ben pas bezig met m'n eerste kweek en ken de bezoekers nog niet goed.
                              Ik zie wel dat er een aantal bezoekers zijn waaronder o.a. HJM en QnQ en nog een paar die goed weten wat ze doen. Respect daarvoor, heel leerzaam.
                              http://www.growshopmarkt.nl/adverten...-dame-blanche/ had ze wel.. in verhouding goedkoper dan flying dutchman (ook al was het regulier), maar helaas niet meer in voorraad.
                              Last edited by Eclecticon; 5 September 2014, 12:52.
                              Baas in eigen brein.

                              Comment


                                Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                                Misschien HJM een PM sturen ?
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X