Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
leuk om op te volgen
en zo lekker gevarieerd
en weer boordevol informatie
eigenlijk toch geen kopzorgen te maken
op hier en daar wat rot of moeilijke starters
leuk die Indische inslag voor het nageslacht
als je zo bezig blijft kun je het nooit rustig aan doen
Vanavond hebben de Mango Widow's een beste slok BioTrissol 3-3-6 gehad.
Van dat suikerwater worden ze extra lekker !! Werkt zo'n beetje als Atami Flavor. (0-0-9)
Beide hebben ze bietvinasse als basis.
Ik zal de lijst later hier roepen. Maar ik vinger met één vinger, en dat duurt even.
Van sommige heb ik 1 zaadje, en van andere honderden. Sommige wil ik behouden, en andere zijn voor SOG massa.
Maar ik heb er niets tegen als ouwe rotten ik het kweek wereldje willen snuffelen, wellicht zien ze dat ik zeker iets mis !!!
Minder leuk is het om bedelaars te moeten afwimpelen.
(Al help ik vaak serieuze starters op weg, maar die moeten dan wel wat meer laten zien dan een gloeilamp en een halfgevulde pot met gejatte aarde.)
Hierna haal ik van de meest bijzindere soorten een monster, en die gaan in de vriezer voor de mensen na mij.
@HJM: WAUW ik wou écht dat ik het zoals jou kon doen. Ik ben van plan later zélf zaden te kweken EN te verkopen (uiteraard "legaal" allemaal). Dit is natuurlijk een droom die wel of niet kan uitkomen =)
Ik heb een ideetje voor een kruising (die al bestaat eigelijk), één die hééééééél goed smaakt. Black Jack x White Widow = Black Widow. Ik weet eigelijk totaal niet of deze soort mooi is, maar ik had deze voor de eerste keer geproefd van een maat uit Spanje, hij had deze via de post opgestuurd samen met cd's van zijn groep & een Barça tshirt. Ik was echt SERIEUS verbaasd over de smaak, deze was ZO goed.
Anyway, het is maar een voorstel veel succes nog, ben echt jaloers eigelijk!
Peace and love,
Davy
P.S. : Als je ooit nog eens zaden TEVEEL hebt, ben ik altijd beschikbaar om deze te gebruiken, zeker als het een eigen kruising is, ik zou dolgraag eens willen proeven ervan!
(Ik ben géén medi gebruiker, moest dit uitmaken)
Last edited by ganjamandavy420; 9 September 2011, 06:00.
Reden: P.S.
Hjm wat een collectie man!
De generatie na jou zal wel blij zijn, of als er dan ooit een WO III zou geweest zijn zal jou collectie worden opgegraven en zal de wereld terug irie worden^^
Kben wel benieuwd wat je daar allemaal hebt, laat dat excel filetje maar komen
mooi dat we eens kunnen spieken waar jij je hebt mee beziggehouden
ben erg benieuwd wat je allemaal verzameld hebt
en je zult ook wel heel wat kinders voorgebracht hebben
en nog bezig zijnde
Comment