XBOX of PS?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nik
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 2207

    #46
    Re: XBOX of PS?

    Sorry boys was vroeger een pc speler, maar 8 jaar per console daar kan de pc niet tegenop en je hoeft zelfs niks te installeren u noob !!!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment

    • Lovis
      Senior Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2012
      • 912

      #47
      Re: XBOX of PS?

      Ik was vroeger ook en pc speler. Na enkele consoles te hebben gehad ga ik toch terug naar PC.. het speelt veel fijner vind ik!

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
      - 1m² Tuin

      Comment

      • Silas
        Admin
        Lucky MemberModeratorAdmin
        • Sep 2009
        • 1272

        #48
        Re: XBOX of PS?

        Ik heb cod4 op de pc, maar welke console moet ik erbij nemen?

        Ik heb een hekel om via het tb te spelen.
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        ?
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment

        • Nik
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 2207

          #49
          Re: XBOX of PS?

          Moest ik jou zijn silas zou ik voor de xbox one gaan, vind je die geprojecteerd heb ik wel nog een xbox 360 te koop staan met 30 games bij turtlebeach beach wortelend headset en nog van alles

          De ps. is iets goedkoper maar ik vind niet dat die kan tippen aan xbox...
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment

          • DenSchimmige
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2013
            • 1132

            #50
            Re: XBOX of PS?

            PC.
            -Niet om de 2 jaar een nieuw console aanschaffen.
            -Kun je upgraden.
            -Kan zwaardere taken aan.
            -Ik ben een mongool met een controller in me klauwen
            If life keeps putting you down, You better stay high

            Comment

            • Nik
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 2207

              #51
              Re: XBOX of PS?

              Schimmie, er komt maar alle 8 jaar een nieuwe console uit
              En ik denk niet dat je een pc kan blijven upgraden zodat ie na 7 jaar nog de nieuwste games kan draaien ...
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment

              • shivaman
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2012
                • 905

                #52
                Re: XBOX of PS?

                Ik zweerde ook altijd bij de PC .. Maar dat is toch al een aantal jaren geleden.. Misschien dat de mensen die PC zeggen van een iets eerdere generatie zijn ofzo..
                Vroegah stond mn pc qua mogelijkheden en grafische meuk ver boven de PS2.. Maar nu met de PS3, en de PS4 is de PC wel "ingehaald"..
                Ik denk dat je juist met een pc meerdere upgrades nodig heb... om de 2 jaar nieuwe videokaart? extra geheugen?
                en controllers wennen.. Ik was ook een ultra noob met dat ding, maar het went..
                neemt niet weg dat ik muis/toetsenbord altijd super vond spelen.. muis/toetsenbord vond ik altijd "sneller" .. zeker met shooters..

                En X-box of PS is net wat je gewend ben.. zelf altijd PS gehad.
                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                (running)

                Comment

                • Wietefras
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2013
                  • 4374

                  #53
                  Re: XBOX of PS?

                  Met PC games heb ik toch regelmatig gekloot met de video of met het geluid. Moet je weer forums doorploegen voor een of andere fix.

                  Al is het laatste PC spel wat ik kocht Far Cry 3. Dus dat is ook wel weer even geleden.

                  Ben zelf ook meer een PS man Xbox is toch altijd net even minder. Nu ook weer en ze hebben zich bij MS dit keer ook teveel gericht op het idee dat de console het centrum van het huishouden zou zijn. Beetje de fout die Sony ook maakte bij de start van de PS3. Niemand zit daar op te wachten. Het ding moet spelletjes spelen.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #54
                    Re: XBOX of PS?

                    Eerst toch eens de nieuwe one testen voor je er over oordeeld Frans want ik vin de xbox one veel vetter dan de ps4 ook dat je hem met spraak aandoet en je tv en geluidsinstallatie mee aangaan ook je berichten of gelijk wat typen met je smartphone als toetsenbord vind ik echt vet, ik kan wel nog even doorgaan
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    • Wietefras
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 4374

                      #55
                      Re: XBOX of PS?

                      De PS4 heeft betere graphics en dat die Kinect onzin er niet verplicht bijzit is wat mij betreft een voordeel. Al heeft MS dat inmiddels ook begrepen.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment

                      • shivaman
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2012
                        • 905

                        #56
                        Re: XBOX of PS?

                        de PS4 heeft Sony alleen maar geld gekost ...
                        sukkels hadden er veeeel te weinig naar europa verscheept.. waardoor er rond november meerdere vliegtuigen vol met ps4 zijn verstuurd..
                        ze zouden 12 euro per playstation winst maken als het met de boot ging.. prijsverhouding boot/vliegtuig is 10x .. dus nogmaals een flinke tegenvaller voor Sony.
                        Zouden ze dat zelf nog terugpakken op games ofzo ?
                        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                        (running)

                        Comment

                        • EViLSLT
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2014
                          • 101

                          #57
                          Re: XBOX of PS?

                          PC! met extra schijfje voor toekomstige SteamOS; zodat je de pc ook als console kunt gebruiken, en als pc om jointjedraaien.nl te bezoeken

                          Comment

                          • Wietefras
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2013
                            • 4374

                            #58
                            Re: XBOX of PS?

                            @shivaman, De bedragen die ze noemen met kosten voor de PS4 en Xbox one zijn productiekosten. Alleen de kosten voor onderdelen en assemblage dus. Er gaat daarnaast uiteraard nog een hele hoop overhead overheen voor transport, verpakking, software, marketing en marges voor de winkeliers. Een beetje smartphone kost 200 dollar om te maken en die liggen voor 600 in de winkel.

                            Sony en Microsoft draaien dus echt dik verlies op die consoles. Dat hopen ze dan weer te compenseren met de verkopen van spelletjes. Over een paar jaar zijn de productiekosten een stuk lager en dan maken ze ook wel weer winst op de consoles zelf.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment

                            • Bjokkos
                              Junior Stoner
                              • Feb 2013
                              • 17

                              #59
                              Re: XBOX of PS?

                              ps4 all the way

                              Comment

                              • Homegrown040
                                Junior Stoner
                                Nieuw Lid
                                • May 2014
                                • 16

                                #60
                                Re: XBOX of PS?

                                alle 3 =D
                                maar als de keuze moet, dan pc

                                Comment

                                Bezig...