XBOX of PS?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stillborn
    Retired
    • Apr 2012
    • 195

    #31
    Re: XBOX of PS?

    De E3 2012 zit er weer op, en ik moet toegeven dat Sony er een paar pareltjes bij had zitten. Watch Dogs, The Last of Us en Beyond: Two Souls.

    Hier een filmpje van Beyond: Two Souls, die er grafisch toch wel bovenuit stak:



    Het is de bedoeling dat dit gewoon nog op de PS3 uitkomt.

    Comment

    • Silver Haze
      Senior Stoner
      • Jun 2012
      • 36

      #32
      Re: XBOX of PS?

      Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn
      De E3 2012 zit er weer op, en ik moet toegeven dat Sony er een paar pareltjes bij had zitten. Watch Dogs, The Last of Us en Beyond: Two Souls.

      Hier een filmpje van Beyond: Two Souls, die er grafisch toch wel bovenuit stak:



      Het is de bedoeling dat dit gewoon nog op de PS3 uitkomt.

      Idd de E3 was nog best leuk, was zeer onder de indruk van de Assassins Creed 3 gameplay!!
      ( ik vind alleen de nieuwe hoofdpersoon Connor niet echt ''assassin'' eruit zien, Ezio was veel stoerder )




      En of je nou een Xbox in bezit heb of een PS3 of wat dan ook het is allemaal leuk, de een heeft weer wat meer potentie dan de ander ( ps3 is gratis online gamen maar xbox heeft weer een een party systeem waarmee je met veel vrienden kan praten tijdens het gamen )

      Comment

      • Zzteve
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2012
        • 30

        #33
        Re: XBOX of PS?

        Persoonlijk vind ik de ps controler niet goed in de hand liggen,
        en zo duur is xbox live niet, max. 60 euro per jaar...
        Ik ga niet zeggen dat de een beter is dan de ander, ze hebben allebij hun voor- en nadelen.

        Comment

        • max390
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 350

          #34
          Re: XBOX of PS?

          Bij de PS3 heb je soms ook als voordeel dat vele spellen Regio Vrij zijn, dus kun je goedkoop spellen importen of spellen spelen die nog niet zijn uitgekomen in europa(zoals Rocksmith).

          Comment

          • SmokemasterR
            Senior Stoner
            Member
            • Feb 2013
            • 25

            #35
            Re: XBOX of PS?

            Heb zelf ps3, zeker een aanrader. Lekker assassins creed spelen terwijl je hem tript.
            Je faalt enorm in het spel op het moment maar het is wel enorm vet
            Toke on, fellow smokers

            Comment

            • TrueShockz
              Expert Stoner
              Member
              • Jun 2013
              • 79

              #36
              Re: XBOX of PS?

              PS4 is gepre-ordered

              Comment

              • Sambalbei
                Senior Stoner
                Member
                • Dec 2013
                • 46

                #37
                Re: XBOX of PS?

                Xbox zou neva Eva op t level kunnen komen van de ps

                Comment

                • Blaze It
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2013
                  • 125

                  #38
                  Re: XBOX of PS?

                  Ps4 in huis.... Keihard!!!


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment

                  • Blaze It
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2013
                    • 125

                    #39
                    Re: XBOX of PS?

                    Wel wat min punten gevonden helaas... Je kunt geen muziek, films dvd's of blue ray's afspelen... Maar de games zijn super vet!! ✌️peace


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment

                    • JohnnyHaze
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2012
                      • 912

                      #40
                      Re: XBOX of PS?

                      ik heb een playstation, is wel leuk als de verveling toeslaat met een jointje erbij een beetje gamen

                      Comment

                      • Que5
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Dec 2013
                        • 57

                        #41
                        Re: XBOX of PS?

                        PS all the way

                        Comment

                        • markvr6
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Oct 2013
                          • 56

                          #42
                          Re: XBOX of PS?

                          Comment

                          • atzerath
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Sep 2012
                            • 80

                            #43
                            Re: XBOX of PS?

                            Dit topic mag al zo schijte oud zijn maar de PS3 blijft toch 'n toppertje eh...

                            Wie speelt hier zoal Call of Duty? ;D

                            Comment

                            • LR2
                              Mother of all Growers
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2011
                              • 8552

                              #44
                              Re: XBOX of PS?

                              Oef, call of duty op console? FPS vind ik zowieso nooit geschikt als console-games. Op enkele nieuwere na (farcry 3 bijvoorbeeld), die helaas toch megaveel actie inleveren als je een controller gebruikt. Ik ben en blijf een PC-man.
                              Als ik dan toch een controller moet kiezen, ga ik voor Xbox. Simpelweg omdat mijn klauwen te groot en klungelig zijn voor een PS-controller. Qua graphics zit ik beter dan zowel de xbox en ps samen. En mods, mods zijn er genoeg! Maakt het ook nog eens mooier en leuker.

                              Altijd leuk om apenstoned te spelen: goat simulator.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              • Smowkie
                                Elite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2011
                                • 2684

                                #45
                                Re: XBOX of PS?

                                Ik speel cod op de pc

                                Comment

                                Bezig...