Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Komt er nog iets op TV ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dit weekend Formule 1 op Spa francorchamps
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Ik mis jou

    #17
    Vanavond 6/12 op NPO2 “legale wiet”

    In 2019 startte de Nederlandse overheid een wietexperiment waarbij ondernemers legaal cannabis kunnen kweken.

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Ah gemist.. was het wat?

    • Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment
      Vond het niet zo interessant.
      Als ze vragen aan D66 (bergkamp?) Hoe dat het komt dat er na twee jaar nog steeds geen vooruitgang is, en dan krijg je zo een typisch politiek antwoord dat het allemaal veel tijd vraagt ??

      We kunnen nu perfect zien tijdens Corona, wanneer ze iets willen zal het morgen zijn.

      Ik word eigenlijk moedeloos van naar zoiets te kijken.

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      niet de moeite om het op te zoeken dus.

    #18
    De laatste tijd 3 x niks op tv

    Comment


      #19
      Wat valt er anders te doen na 5 dagen binnen op kosten vd maatschappij dan maar es een namiddagje chillen, terwijl een 'HowTheUniverseWorks' marathon, kwestie wat meer te weten over hoe dat daar vanbinnen allemaal te werk gaat.

      Op discovery science nog tot 17.40
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        dexter new blood

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Dexter's laboratorium ook leuk

      #20
      Vanavond 21:08 op RTL Z docu
      Mijn Vader de Hasjkoning

      ​Zo Vader Zo Zoon

      Documentaireserie over de opkomst en ondergang van de beruchte hasjhandelaar Jan 'De Pinda' Falize. In de jaren 80 en 90 leidde hij vanuit Venlo een duister softdrugsimperium en jarenlang wist hij uit handen van de politie te blijven. Zijn zoon Will was de troonopvolger. Hij neemt ons mee in de wereld van hasjhandel, rijkdom en geweld en laat zien wat het betekent om als kind op te groeien in de onderwereld.


      Veel kijk plezier

      Comment


      • Snuitje
        Snuitje commented
        Editing a comment
        Zie dat er om 20:30 al een deel begint.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Top, ga er voor zitten!

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Ja zag ik later pas, heb het terug gekeken leuk serie

      #21
      Vanavond interviewt louis theroux bear grills op zijn prive eiland.

      Nederland 3 om 20.57.

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        There's pizza in my ants 👍

      #22
      Nog een paar dagen wk atletiek, in nieuw Rusland😉. Ik kijk het liefste de Belg of de Duitser, de NOS laat bijna niks live zien. En ze laten veels te vaak de reporters in beeld, terwijl de nummers gewoon bezig waren. Daar heb ik me ook zo enorm over geërgerd tijdens de Olympische spelen. En maar studiobeelden met wat vergane glorie paupers😅terwijl er finale nummers bezig waren van verscheidene onderdelen. Nachten lang op de atletiekvereniging gezeten, zuipen en stiekem wat smoken haha. Maar al snel stelde ik voor om naar de Belg te zappen. Omdat de uitslagen al voorbij kwamen bij de jeugd op de sociale kanalen. De NOS weet wel hoe ze kijkers moeten verliezen.
      Last edited by Kunichika; 23 August 2023, 19:05.

      Comment


        #23
        Daar zit je dan met je breedbeeld flatscreen weet ik veel hoeveel HD en dan is er niks voor!!

        Ben ik ff blij dat ik een 2e hands voor 40 euro heb gekocht! Heb me letterlijk honderden euro's bespaard die ik ook niet heb kunnen uitgeven!!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Heb prima beeld hoor. Is maar net wat je met je tv wil doen.

        #24
        Zo dacht ik ook, totdat mijn oma eens op bezoek kwam. Ze zei; hubst tich nog zoe inne bakbiest. Ik zeg; oma zon nieuwe tv kost veel geld. Oma zegt; och jungske oma geet toch snel noa jezuke. Zeuk dich mer inne oet, dan kries ze dea van mich.

        Nu week later stond dat ding hier en wist niet wat ik zag haha. Als je wat geblesseerd bent en je andere hobby s niet goed kan uitvoeren dan is een goeie tv toch wel de uitkomst, bij mij dan!!!

        Maar ik snap jou ook wel horky

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dan zie je pas goed scherp dat er geen fuck op tv komt maar wel handig i.v.m. de ondertiteling zodat je oma te verstaan is!

          Waar mijn oma's zijn hebben ze geen tv nodig, alles is daar in ultra ultra hd hd!

        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Mijn oma zit vast naast de jouwe dan. Als ik vroeger bij oma op bezoek kwam stond de tv altijd op 100% qua geluid haha

        #25
        Zo meteen,
        Lost treasure tombs of the ancient Maya
        Deel1
        Iets met nieuwe archeologische technologie die deeltjes uit de ruimte gebruikt.
        Op canvas
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #26
          Oma is soms een beetje vergeetachtig Hork
          Attached Files

          Comment


          #27
          Vanavond op history chanel 20.30, nieuw seizoen van curse of skinwalker ranch, met iets in de lucht dat 5800 km gaat en iets onder de grond dat glinstert in de zon.

          Nu maar hopen dat er niets in het water zit.

          Comment


            #28
            Vanavond 20.30 history channel, curse of skinwalker ranch met een 200 drones formatie experiment en een reactie daarop van de omgeving.
            Last edited by Rreppellsteeltjam; 19 September 2023, 23:52.

            Comment


              #29
              Vanavond 22.00 op belgie 2, serie over het ontstaan van de sas in de wo2, in deel 3 gaan ze op jacht in de woestijn en lekker nazi's afknallen en er een grote teringzooi van maken, cheerio lads.

              Comment


                #30
                22.34 op rtl 7 accident man, over een huurmoordenaar met een "ongelukkig" baantje en types die hem moeten hebben.

                22.32 op net 5 guardian, over een coast guard swimmer die bijna was uitgezwommen en nu een nieuweling leert om niet te verzuipen in de grote vijver.

                Comment

                Bezig...
                X