ben begonnen wat siggys te maken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • leo
    Retired
    • May 2008
    • 659

    #76
    Re: ben begonnen wat siggys te maken

    ben ook begonnen met avatars sow if u need 1









    op de vorige pagina staan ook nog een paar

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #77
      Re: ben begonnen wat siggys te maken

      Oorspronkelijk geplaatst door leo28
      thx m8!!!!


      nou jona dit is mijn eerste voor jou best moeilijk iets te maken met jou wensen. zo iets???

      Ja ik vind em wel geslaagd hoor, inderdaad enorm moeilijk (heb zelf al enkele pogingen ondernomen maar het is bijlange niet zo duidelijk wat er naar voor moet komen als die van jou ). Als het niet geeft neem ik em . Ik vind em echt wel goed!
      Greetzzz

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #78
        Re: ben begonnen wat siggys te maken

        ik ben zelf niet helemaal tevreden met name je naam dus ik zal er nog even mee stoeien en dan moet je zelf maar even kijken wat je leuk vind

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #79
          Re: ben begonnen wat siggys te maken

          Okay!
          Ik hou deze topic toch sowieso in de gaten dus ik zie wel mocht je iets beters hebben
          Voorlopig neem ik deze die je gemaakt had Vind hem wel cool uitzien hoor.

          Greetzzz

          Comment

          • leo
            Retired
            • May 2008
            • 659

            #80
            Re: ben begonnen wat siggys te maken











            een paar basis pic gemaakt maar heb nog geen idee wat ik er aan moet doen tips?????

            Comment

            • darkiess
              Retired
              • May 2008
              • 1645

              #81
              Re: ben begonnen wat siggys te maken

              haha dat zi3et er idd leuk uit
              ik neem aan dat je photo shop cs3 gebruikt wat je ook kan doen is
              iets met blur/radial blur

              daarin wat clouds en wat wiet bladeren er door heen xD

              Comment

              • zion
                Advanced Grower
                • Feb 2008
                • 1056

                #82
                Re: ben begonnen wat siggys te maken

                Ik krijg echt zin om er zelf aan te beginnen als ik deze dingen van je zie.
                Maar bij mij vraagt het echt té veel tijd.
                Ik denk dat je er toch wat aanleg voor moet hebben.

                Greetz,
                zion

                Comment

                • leo
                  Retired
                  • May 2008
                  • 659

                  #83
                  Re: ben begonnen wat siggys te maken

                  gewoon proberen

                  Comment

                  • Fridge
                    Retired
                    • Jul 2008
                    • 133

                    #84
                    Re: ben begonnen wat siggys te maken

                    Hey!

                    Heb ook maar even een siggy aangemaakt! Like it?

                    Grtz! and CU op het forum!

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #85
                      Re: ben begonnen wat siggys te maken

                      Beetje groot alleen
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #86
                        Re: ben begonnen wat siggys te maken

                        Ziet er weer goed uit leo28.
                        Die 2de vind ik het mooist, echt super mooi!

                        Keep it up

                        Peace

                        Comment

                        • leo
                          Retired
                          • May 2008
                          • 659

                          #87
                          Re: ben begonnen wat siggys te maken

                          ja knap werk zou hem idd iets kleiner maken. en zou de achtergrond achter je naam iets meer bij de orgineele layer laten.

                          ps. waar heb je die text weg?

                          Comment

                          • leo
                            Retired
                            • May 2008
                            • 659

                            #88
                            Re: ben begonnen wat siggys te maken

                            thx smokey als je hem wilt hebben be my guest

                            Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                            Ziet er weer goed uit leo28.
                            Die 2de vind ik het mooist, echt super mooi!

                            Comment

                            • Fridge
                              Retired
                              • Jul 2008
                              • 133

                              #89
                              Re: ben begonnen wat siggys te maken

                              Thanks! Ben al bezig om hem wat kleiner te maken...
                              Die tekst is een lettertype die ik ergens gevonden heb, ik barst van de aparte lettertypen.. Vind ik altijd wel cool om mee te werken..
                              Over de tekst heb ik een speciale layerstyle gedaan, beetje frutselen en dan komt er ineens dit uit, altijd leuk klooien met photoshop!

                              Grtz!


                              Oorspronkelijk geplaatst door leo28
                              ja knap werk zou hem idd iets kleiner maken. en zou de achtergrond achter je naam iets meer bij de orgineele layer laten.

                              ps. waar heb je die text weg?

                              Comment

                              • Fridge
                                Retired
                                • Jul 2008
                                • 133

                                #90
                                Re: ben begonnen wat siggys te maken

                                Hey Leo,

                                Heb ook even jouw naam in 2 verschillende lettertypes gedaan, 1e is hetzelfde als die van mij en de andere is font "Magneto"
                                Geinig he!

                                Grtz!



                                Comment

                                Bezig...