Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is ,achteraf gebleken het meest nutteloze wat je voor je kweekhobby hebt aangeschaft

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    een Lumeri blurple paneeltje

    Comment


      #17
      80 euro spaarlampen (om toch aan het aantal Lumen/M2 te geraken) bij mijn allereerste binnenkweek.
      Gtools afzuiger met 2 standen, werkt wel perfect maar kan niet gedimd worden (wist ik eerst niet) en maakt enorm lawaai vergeleken met een softbox.

      Comment


        #18
        Autopots.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #19
          Superwingkap maakte weinig verschil met een gewoone kap.

          Comment


            #20
            Spiegel reflectie kap! maar de meest nutteloze aanschaf was een Tensio meter...zo'n meter die beloofd het vocht gehalte in je pot/medium aan te geven

            Comment


              #21
              Nou ja het is niet echt voor me hobby

              maar het meest nutteloze wat ik ooit heb gekocht is wiet

              Eigelijk is dat hele tentje nutteloos

              Maar ja kan niet zonder (Dat ziet tussen me oren)

              dus voor mij word het vallen en opstaan

              Comment


              • Bas Haze
                Bas Haze commented
                Editing a comment
                Dat is ook het enige wat ik kan doen, en er het beste van proberen te maken, dat lukt ook aardig

                Ik ben alleen als de dood voor eind afrekening van energie

                Alles wat ik nu aan de kant kan zetten zet ik ook aan de kant

              • Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Goed dat je aan de kant zet, zie het als een kleine investering waar je 1 keer wat zal opleggen wat toch (denk ik) niet opweegt tegen hetgeen je anders dokt bij de sjop. Bedoel mijn rekening is gauw gemaakt als ik mss een elekteiciteitsopleg van 150-200 euro betaal voor bio-organische dan dat ik om de 10 dagen 100euro uitgeef aan gras waar nog es mee gekl**t is

              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Ik zet niets aan de kant maar heb de rekensom gemaakt dat een ronde mij ongeveer 300 kost aan elektra (zonnepanelen buiten beschouwing gelaten). 4 rondes per jaar is 1200 dus 100 euro per maand op mijn energierekening. Krijg ik aan het einde van het jaar tenminste weer iets terug

              #22
              1. Een Aliexpress disco ledlamp van € 28,00 waarop ik 2 maanden moest wachten wat een kutding is;
              2. Een luchtbevochtiger, zinloos ding.

              Comment


                #23
                Zak microscoop 100x vergroot, heb je geen fuck aan!!! Niks mis met het microscoopie zelf, begrijp me niet verkeerd. Dat dit ding is alleen niet gemaakt voor de trichome inspectie. Scherpstellen lukt alleen echt goed op een vast oppervlak en aangezien jij of je levende toppen al bewegen bij het kleinste zuchtje of stootje is scherpstellen een bijna onmogelijke missie.

                De positieve tegenhanger:
                Toch maar weer terug gevallen op dit low-budget microscoopie, 60x vergroot. Geen apart "scherpstelwieltje" waardoor zelfs mr. Parkinson de trichoompies zonder problemen zou kunnen bewonderen Screenshot_20210402-234323_DuckDuckGo.jpg



                edit: ik wil de monkey fan van secret jardin nog extra toevoegen als no go. De levensduur van die rammelbak is een ramp
                Last edited by Highrider; 2 April 2021, 23:47.

                Comment


                • batmeid
                  batmeid commented
                  Editing a comment
                  Die kleine heb ik ook. De batterijen zijn inmiddels leeg maar zaklamp van mijn telefoon geeft genoeg licht.

                • Highrider
                  Highrider commented
                  Editing a comment
                  Gebruik het lampie eigenlijk nooit. Maak foto's met de led lamp aan, vervolgens druk ik op "auto-whitebalance" ergens in me telefoon en voilaa weg is de gele gloed, werkt ook perfect!

                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Ik vraag me dan af hoe jullie deze gebruiken, neem aan dat hetbmicroscoopje statisch is en het object wat je eronder legt ook statisch is.
              Bezig...
              X