Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ze lijkt een beetje op mijn hond stitch 😁 een tenminste staat in zijn paspoort Mechelse herder kruising met een pitbull. Heb net wat foto’s geplaatst in dit topic
Ze komen bijna eruit. Dat pluizebolletje op de grond( pfffff ik stond r bijna op) was r denk uit gevallen. Heb haar terug gestopt. Mn kat hou k nu echt in de gaten.
De paraplu ( waarvan ik dacht dat ze in de boom zou blijven hangen ) woei helaas al snel weg . Maar ze gaan het redden. Zoooooo cute love it
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
Met hoeveel ze zijn? Ik zou het niet weten. Dit kastje ( gekocht op mijn zoon zijn werk waar mensen met een beperking ze tijdens hun dagbesteding in elkaar timmeren) heeft geen luikje o.i.d. om te kijken, dus dat is een verrassing. De plu was om eventuele uitvallers op te vangen. Want die lieve koolmees van mijn avatar had ze dus dood gebeten die kut kat van ons. Maar nu hou ik onze puk ( de poes / kutkat ) nauwlettend in de gaten) .
Leuk he
Mijn broer doet ook houtbewerken. Nestkastjes, kerststalletjes, van die houten tulpen, insecten hotels...
Maar nog nooit een gevulde nestkast gehad, super gaaf!
20250516_082442.jpg20250516_081643.jpg20250516_082731.jpg vlieg vogeltje. Vlieg je vrijheid tegemoet. Kijk uit voor alle gevaren in je leventje. Van 2 weet ik dat ze uitgevlogen zijn. 1 lag dood op de grond. (Cry)
iig was het niet mijn poes, die lag in haar mandje op zolder. Zo triest zo klein pulleke wat het dan niet redt.
Heb je apen wel eens zien jagen op andere apen?
Dat is bruut 2.0
Levend een aapje beetpakken, met een steen de schedel zo nauwkeurig breken dat die gewoon als een deksel open gaat, en dan de hersenen eruit lepelen met de vingers.
Comment