Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JD'ers huisdieren
Collapse
X
-
WhatsApp Image 2025-06-28 at 13.15.07_67bea9fc.jpg
Wezen kijken bij wat labrador pups. Vanaf donderdag is die met de gele halsband mijn nieuwe huisgenootje!
Ik hoefde zelf niet eens te kiezen; ze kwamen allemaal even bij me toen ik op de plank ging zitten, en gingen toen weer hun eigen ding doen, behalve die met de gele halsband. Die bleef de hele tijd bij me zitten en ging zelfs toen ik wegging in haar eentje voor het hek liggen.
Alsof ik door haar uitgekozen werd, zo schattig.
image.png
- Likes 11
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Tegenwoordig heb je al een mes in je rippen als je een scheet in de verkeerde richting laat. Ik kan steeds meer begrijpen waarom mensen met iets op zak lopen…het is allemaal niet meer wat het is geweest. Mijn opa en oma zeide al dat de tijden aan het veranderen waren de beste man was politie agent maar adviseerde z’n nageslacht toch echt om iets anders te gaan doen want het werd er niet beter op.. beste man is in 2003 overleden die zou z’n eigen spontaan omdraaien als die ziet wat er nu allemaal gebeurd😭
-
Hier mag de deur open staan gebeurd niks. Moeilijk om dat onveiligheidsgevoel aan te voelen elders. Dan is het de twijfel wat heeft de ander bij hem. Dat maakt amerika dan weer beter ? Geen twijfel iedereen is gewapend, 2 of 3 geweren de man . Dus begin ik ertegen tja kan jet even slecht aflopen. The war machine keeps turning . En hoe of wie of wat start een massamigratie? Gecombineerd met eenzijdige politiek die niet goed aanvoelt wat de andere kant wil zeggen. Geld is de basis van alle slechte keuzes en alles of niks is de oplossing.
Youtubers die zwiters bunkersysteem opzoeken en het verhaal erachter vd neutraliteit id oorlog is een mooi verhaal kanaal is yes theory , 34 minuten, exploring the paranoid country with 347,142 bunkers to hide everyone , eerste aflevering ik zag van hen en mooi gebracht , en vb van scaring of an agressor.

Comment