Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JD'ers huisdieren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Niet enkel katten zijn gek op dozen

     

    Comment


    • sprinterke
      sprinterke commented
      Editing a comment
      Die doos was ook kapot en in kleine stukjes gescheurd op het einde vd rit 🤣

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Is dit het volledige filmpje ? Gisteren was de laatste helft zwart beeld Zal thuis eens kijken op de wifi, nog 15 min tijd uitzitten en ik mag naar huis

    • sprinterke
      sprinterke commented
      Editing a comment
      Dat is het eerste deel ,dat beeld da zwart werd, mijn vrouw haar broekzak 😂

    #47
    Update vanuit het kanariehok. In middels zijn we aan het eind van de kweekperiode en we hebben zo'n 150 jongen gekregen.
    Helaas hebben we ook afscheid moeten nemen van jongen die het niet halen. Meestal gaat de laatste jongen van het nest dood.
    Of ze worden uit het nest geduwd door de andere jongen. Kwestie van terug leggen, maar voor sommigen kwam het te laat. Dood en leven naast elkaar.
    kan3.jpg
    De meeste jongen zijn al weg. Links de broedparen opgehokt en die zitten nu in de vlucht bij de anderen.
    kan1.jpg
    Een koppel Rood Mozaiek, Het mannetje op de voorgrond en het vrouwtje erachter (kleurverschil)
    kan5.jpg
    Dit zijn Gele intensieve kanaries, mannetjes (lekker fluiten))

    De kweekperiode is afgelopen en sommige koppels hebben 4 keer een nest gehad.
    Dus bijna 20 jongen per paar en de mindere vogels hebben wij verkocht aan de groothandelaar.

    Die jongen gaan naar Spanje en Italie, de 2 andere landen die goed zijn in kweken.
    Of ze komen hier heen en leggen een kapitaal neer voor een vreemde kleur vogel...

    Het kweken van kanaries gaat flink achteruit. De jeugd zit liever games te spelen ipv met de natuur in aanraking te komen.
    Einde verslag

    Attached Files
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Moeten ze ook mooi zingen? Suskewiet en zo ...

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      waarschijnlijk wel , voor 150 kakken die waarschijnlijk het perfecte drollethje !!

      Mooie bezigheid kruipt wel veel tijd in denk ik !!

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Dat denk je goed, Remco. Van december tot mei is de broedperiode en net zoals met onze planten wordt in december de klok op 12/12 gezet.
      Dan gaat de maand december voorbij en in januari begint het echte broeden. Nu zijn we aan het einde van de broedperiode en zijn veel vogels weg.

      Alleen de beste vogels houden we zelf. Voor de kweek van volgend jaar..en in het najaar dan zijn de wedstrijden. Dan wordt door een keurmeester een vogel gekeurd en die geeft hem punten op bepaalde gebieden. En dan weet je wat je vogel waar is. Ze krijgen punten van 85 tot 94, een vogel kan nooit 100 punten krijgen.

    #48
    Kom je thuis, ligt er hier ene de ruige uit te hangen..

    Iedere dag denk ik was ik maar een van onze huisdieren in plaats van de ezel, wat een leven hebben die…

    05DCD50A-47C8-41B7-840B-D61322681238.jpg 3BE91C76-325A-400C-92CA-3D254CED5F80.jpg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      hahaha , en wat krijgen die te eten ??

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Een kanarie

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Gaf ze hart of visjes.
      Vooral kleine scholen visjes waren leuk want die waren gewoon te snel. Deed je maanden met een schooltje. Herstellend vermogen van die piranha's is bizar trouwens. Die vraten elkaar nogal eens Ana maar die hap groeide bijna net zo snel dicht als dat ie genomen werd.

      Chinese danio's waren onbetwist de survival kampioenen.

      Maar soit, riviervissen in bakjes stoppen. Dan ben je ook niet goed bij je hoofd.

    #49
    IMG_20220609_111635365.jpg gekke leo
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    sigpic it is just a flower

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      🙏🏽R.i.p Leo

    • Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Gecondoleerd met Leo en sterkte met den uitvaart.

    • batmeid
      batmeid commented
      Editing a comment
      Dank jullie wel jongens, leo was een goeie vogel.

    #50
    Een pup van dezelfde fokker als waar ik mijn herder vandaan heb.

    snoeppie.jpg
    Hij is nog beschikbaar.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Je moet er inderdaad tijd voor hebben en dat heb ik helaas ook niet.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Mooi beest !!! teef reu ?

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dit is een reu maar er is ook nog een teefje beschikbaar.

    #51
    16548088660827954201153970611243.jpg 16548089220286427056201488389066.jpg 16548091145831085478185728236263.jpg 16548092508985485798663995246445.jpg

    Kroop toen ie klein was in mijn sweater met rits, kwam altijd af met zijn pootje van doe maar die sweater open, kroop erin, rits terug dicht. en dat schept wel een band, genoemd naar de zanger van the doors.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #52
      Hij groei zo ontzettend hard kijk die poten dan omg .

      20220604_104910.jpg 20220602_122133.jpg
      God was never on your side..

      Comment


      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Die is groot geworden, mooie hond heb je Bella.

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Hij is pas 8 maanden Silas hij is nog niet uit gegroei helpp Remco tis een labradoor

      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Pas 8 maanden Dat wordt een grote jongen dan, maar goed het plezier is er niet minder om.

      #53
      IMG_20220615_141410.jpg Lekker liggen toch
      IMG_20220615_191316.jpg
      Beestje gaat binnenkort twee hang out spots verliezen als de mini man te groot wordt voor stoel en tafel (vorige foto hierboven).
      Maar euh lekker liggen toch
      Last edited by Silas; 16 June 2022, 04:17.

      Comment


      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Silas als het over Viktor de vrijdag vriend gaat ja 8 maanden. Is van een kennis. Komt op vrijdag bij ons tijdens de werkuren van baasje. Ben zelf niet zo ingesteld op honden. Wel jeugdherinneringen aan hondenvrienden in de familie maar zelf nooit de behoefte gevoeld.

        Twee dingen geleerd deze week toen ik enkele uren alleen met hem was. Poortje van de kippenwei steeds sluiten, ook al is het maar voor even heel rap binnen en buiten. Eind goed, al goed.En niet denken dat de kat op de schouder pakken om ze even rustig naar een kamer waar de hond niet komt te dragen een nobel idee is. Hond direct weer naast me heel nieuwsgierig en kat die klauwen zet.

        De kat is bijna twee.

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment

      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Oppasser

      #54
      IMG_20220617_123731.jpg IMG_20220617_124135.jpg Viktor de vrijdag vriend (schuilnaam).

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Mooie bouw hou oud neem aan aan zijn potten te zien hij nog niet volgroeit is

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        knap bèést èé

      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Eurogro Bijna 8 maanden.

      #55
      Ze zijn net wakker 8D6D55B2-D1E7-43DA-B508-956F747FBFE4.jpg

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Ja Remco vandaag nog 39 en dan wordt het koud

      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Als ik zoals u woonde had ik misschien toch wel ook een kleine roedel. Die hebben daar aardig ruimte om hun energie kwijt te geraken.

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Mooie plek 👌

      #56
      Ook een ochtend ritueel met zijn vieren aan het buffet 3EA47C64-A4BF-439B-A76D-CE872FAC1578.jpg

      Comment


      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Mooi plaatje

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Interessant dat je dat er in ziet Remco en je kon wel eens gelijk hebben. Dat de kleinste de baas is zie je ook vaak in maffiakringen, te denken aan capo ti tuti capi Toto Riina bijgenaamd de korte. Dat de kleinste de baas is komt alleen bij gedomesticeerde soorten voor dunkt me, anders zou de kleine worden opgegeten door de grotere. Maar waarom mafiosi de kleinste niet 'opeten' gezien zij bepaald niet gedomesticeerd zijn roept vraagtekens op.

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Zijn die honden mee na Curaçao?

      #57
      Mientje

      IMG-20220710-WA0001.jpg
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Wat een aangeboren acrobates zijn het toch! Wij hebben verhogingen nodig van een twintigtal centimeters om een verdieping hoger te geraken, maar katten trotseren elke gevel. Ach, verschil moet er zijn nietwaar?

        Mooi fotootje!

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ook al 5j geleden, doet ie ondertussen niet meer

      #58
      cbd olie ontstekingsremmend Ben er naar op zoek voor mijn hond heeft
      Leishmania heeft iemand ervaring mee

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Ik geef de kat THC druppels voor snachts ze jankt alles bij elkaar. Na een klein drupje is ze lekr zen tot de volgende ochtend...

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Cbd druppels voor lange autoreis en voor de dierenarts. Istie iets meer op zijn gemak.

      #59
      White Socks (Sientje)

      20220817_121837.jpg
      IMG-20220818-WA0002.jpg
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


        #60
        En hier mijn klierediertjes!

        IMG_7321.jpg IMG_7326.jpg IMG_7325.jpg IMG_7329.jpg IMG_7557.jpg IMG_7411.jpg IMG_7566.jpg IMG_7390.jpg
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Amai zo veel plek zou bij mij wel hellemaal groen zien , zijn dat niet van die zwarte rubberen tegels ??

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ja KnetterMug een mooie groene tuin is wat waard, misschien volgend jaar toch eens bezig gaan! Klopt Remco het zijn rubberen tegels van de vorige bewoonster die hier een speeltuin voor haar kinderen in de tuin had.

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Dik moes tuin....
      Bezig...
      X