Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JD'ers huisdieren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Ik heb de kleinste.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      kelderkastje en ook geen schrik dat een buizerd uw hond komt jatten veronderstel ik

    • batmeid
      batmeid commented
      Editing a comment
      Wat een schattie Zabuza

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Zelfs een Condor zou moeite hebben ...

    #62
    Bertje echt me maatje

    20220618_173551.jpg
    19 jaar en doet het nog prima slaapt tegenwoordig wel veel

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Wat een mooie kat!

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Dankje Hork

    #63
    SLEEPING DWEEZIL-DSC01605-3000.jpg

    heerlijk in dromenland, net uitgepuberd 1,5 jaar nu

    Comment


    • anoniemand
      anoniemand commented
      Editing a comment
      musterlander lijkt er veel op idd

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Mooi dier. FryslΓ’n Boppe mijne is ook precies 18 maanden als het paspoort klopt, Roemeense mix die met 8 maanden hier in asiel was gezet door de mensen die haar geadopteerd hadden

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Mooie hond, het ras zie je hier heel veel.

    #64
    Pfff minder goed nieuws
    onze meid was verleden week ziekjes (overgeven ,diaree)
    Gisterenmorgen naar de dierenarts geweest voor bloed te laten nemen voor het labo

    Gisterenavond nog telefoon van labo gekregen
    ze heeft dus PKD ,is een nierziekte die uiteindelijk nierfalen wordt
    En uit ervaring (hebben er al 4 aan verloren) weten we dat ze geen lang leven zal mogen hebben
    echt klote pfff een jaar en 4 maand oud ,en nu al die diagnose

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Dat is erg spijtig. Erfelijk iets. Nooit goed.

    • sprinterke
      sprinterke commented
      Editing a comment
      Remco we hebben al 4 bull-terriers moeten laten inslapen met dezelfde ziekte

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Vind het echt hartverscheurend nieuws, en het is zo niet eerlijk 😒

    #65
    Mijn hond wordt steeds hariger.
    20221008_125006.jpg

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Lijkt wel het hoofdingrediΓ«nt van een broodje shoarma.

      O nee, dat is big!

    #66
    Na jaren zonder hond had ik een tijd geleden besloten om weer een hond te nemen.
    Nu nog op zoek naar de juiste pup en ras en opeens kwam daar een melding via de buurvrouw.

    Ik wilde een laagbenig, kortharige/gladharig Jack Russel (teef) en die was nog te koop.
    De laatste van het nest die wij gekocht hebben, maar het viel mij op dat hij een beetje minder wierig was dan de andere pups.
    Dus ik maak mij een beetje zorgen of zij wel 100% gezond is en volgens de verkoper wel.....

    We konden haar al gelijk mee nemen, maar dat was te kort dag. En ik wilde dat ze zoveel mogelijk moedermelk drinkt,
    Vriijdag gaan we haar op halen en de naam is....een voornaam van een van mijn beste Britse vriendinnen.

    Alle hulp en tips zijn welkom, this is my first rodeo

    kk.jpg
    De achterste is het en haar naam wordt KELSIE
    Attached Files
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      tof - hoe oud zijn de pups ??

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      En als de mensen zeggen dat het naar hond ruikt. Antwoord je dat het naar loyaliteit en onvoorwaardelijke toewijding ruikt.

      Enjoy. Bijzonder energielevel in principe. Ooit 2 uur lang op een duin met een Jack balletje gegooid. Na wat drinken en 3 minuten uithijgen was ze weer klaar voor nog.

      Nu heb ik een grote lamme waakhond die soms weigert op ommetje te gaan. Dan gaat hij liggen en ligt er 50 kilo vlees op de stoep weigerachtig te zijn.

      JackΒ΄s gaan altijd mee.

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Remco Als ik haar vrijdag op haal is ze precies 8 weken bij de moeder (melk) geweest. Volgens de regels toch...

      Dank je Wesley, kelderkastje en anoniemand. Ja daar ga ik druk mee worden. Ik heb eerder een mannetje gehad en die kon der wat van.
      Ik heb een behoorlijk grote tuin dus dat wordt haar terrein. Maar eerst maar eens groter worden en het zet mijn ritme aardig op zijn kop.
      Maar ik doe het met liefde

    #67
    Wat leuk puppy in huis daar ben je komende maanden wel lekker druk mee maar met een goede opvoeding heb je een vriend voor het leven erbij. Veel plezier en suc6

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Dank je wel, dat gaat een drukke boel worden. Maar het is niet mijn 1e hond, maar dat was een mannetje.
      Nu wilde ik een teefje in de hoop dat die niet zo dominant is. We gaan het meemaken of dat echt zo is....

    #68
    Eens mijn "werf-poes" posten
    Beestje loopt hier al een jaar of 10 rond ,halftam πŸ˜‚ krijgt elke dag een zakje natvoer en korreltjes
    Staat altijd trouw te wachten op mij !

    20221027_075157.jpg

    Comment


    #69
    Morgen is 2 weken bij mij/ons en het is een hele ervaring. Ze raden aan om 3 weken vrij te nemen en daar hebben ze hebben ze helemaal gelijk in.
    Je kunt geen stap zetten of de pup is er wel, constant om aandacht vragen. En bijten en krabben kunnen ze ook goed.
    Veel energie en daarna slapen. Speeltjes zijn de redding waar ze in kan bijten, ach waar bijt ze niet aan
    Na 4 maanden gaan de tanden wisselen en bijten ze nog meer om de pijn te verzachten heb ik gelezen.
    IMG20221023122302[1].jpg
    De nadelen wegen niet op tegen de voordelen. Je kunt een pup helemaal naar je hand zetten en de opvoeding die volgt.
    Dat gaat een hoop tijd kosten, maar dat doe ik met liefde. Uiteindelijk heb ik haar Kelly genoemd, dat bekt lekker en je kunt een toonhoogte van de K maken.
    Tot zover de avonturen van Kelly, van een blij baasje(s)
    Attached Files
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Kelly geeft pootje en bijt je gelijk in de hand
      Ze bijt naar alles wat los en vast zit. Puppyproof speeltjes molt ze binnen een paar dagen.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ge got er nog mee afzien !!

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Gefeliciteerd met dat klein schatje

    #70
    Kijk Silas
    20221114_122212.jpg
    Last edited by belladonna; 17 November 2022, 20:43.
    God was never on your side..

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      aahhhhh wat een poepie. Die van mij weegt 2.1 kg en de jouwe....ik zal straks een filmpje posten van mijn meisje.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      groeit als kool

    #71
    Voor jouw Bella
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      hahaha mooie pup nog zo onderzoekend bezig

    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Dit wordt een beste als ik naar de poten kijk
      Zal snel grotere voerbaken nodig hebben

    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Is de bak al te klein

    #72
    Een paar leden van de kfc gemeenschap bij ons E0216C2D-E040-4924-9299-2D138AEF7232.jpg 5EBC01F6-2144-480F-B4FB-D42897174E0A.jpg 1FFC353D-3A43-40E0-84BE-D563D1318E4C.jpg 318BBEE9-213B-48DD-95B4-EF9274374C0A.jpg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Dit is de ottomaanse sultan hoen.
      Deze kippen zijn onderling heel rustiger en verdraagzaam als je dat vergelijkt met de andere bende wat er rond loopt. Daar lopen verschillende rassen door elkaar en wat me opvalt, de kippen met de minste kuif zijn het vervelendste πŸ˜‚ door die kuif zien ze minder waardoor ze automatisch rustiger lijken te zijnπŸ€·πŸΌβ€β™‚οΈ

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Altijd een week gedoe als er een nieuwe kip bij komt. Ze hebben en keer een newbie kippetje doorgeprikt. Ik heb er altijd een zestal verschillende. Cochin, zijde, baardkriel, sussex en een mechelse koekoek. Een haan zou voor meer vrede zorgen. Maar ik woon stedelijk en dat is niet zo fijn voor de buren zo een kerel erbij.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Hahah ken het, gelukkig zit ik buiten af dus Harry de haan mag blijven met z’n 2 broeders. Wij hebben een kleine 40 rond lopen, marans, araucanas en groenleggers voor de gekleurde eitjes. En nog een Hollandse kuif haan, pavlovs, houdans. Appenzeller volgens mij, en 2 grote rassen waarvan ik de naam nu even kwijt ben. Als ik nieuwe hennen heb die erbij gezet moeten worden doe ik dat altijd savonds. Op deze manier worden ze meteen in de groep opgenomen zo lijkt het. Heb er echt nog nooit problemen mee gehad in die 25 jaar dat we kippen hebben.

    #73
    Ze heeft weer iets nieuws gevonden ipv normaal in de zetel te liggen

    20221127_152921.jpg

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      En ze kijkt zo onschuldig, mooi beestje man. Of blij dat ze het voor elkaar gekregen heeft

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Net katten altijd hoger als het baasje gaan zitten 😁

    #74
    Kelly heeft mij flink bezig gehouden afgelopen nacht en gister. Had wat verkeerd gegeten en was goed ziek.
    Overgeven, veel slijm geen prettig gezicht en een hoop zorgen....maar na een paar uur trok ze weer bij.
    afbeelding.png​

    Wat mij ergert is dat je speciaal puppy speeltjes koopt. Van de 5 speeltjes waren er binnen een paar dagen 2 kapot.
    En daar zitten pluisjes in die ze op kan eten. Alle stoffen speeltjes gaan eraan door die scheermes tandjes.
    Alleen de rubber speeltjes over leven het. Het botje met ruimte voor snoepjes is by far de beste.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      whawwwww zo een schatje , hehe kopje is groter dan zen lijf èé

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Ja die zijn van Kong. Das geen geld, heb net een balletje gekocht van 8 euro. (zelfde balletje met piep) ( Er stond bij dat er geen geld teruggave was) Logisch, alle stoffen speeltjes gaan eraan.

      Dank je Hork Je hebt ervaring en weet hoe het kan zijn. Ik moet zelf nog veel leren, ben nu bezig met de normale commando's.

      Remco Dat is ze. Ik kan niet normaal gaan lopen zonder aahhhhh wat een schatje, mag ik even aaien enz...

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸΎ

    #75
    Altijd leuk thuiskomen 😍 alleen maar liefde en kusjes in dit meisje



     

    Comment


    • sprinterke
      sprinterke commented
      Editing a comment
      Is een spelletje geworden ,elke keer verstop ik me ,of zit ik op een andere plaats een moet ze zoeken πŸ™ˆπŸ€£

    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Dat is het tegen over gestelden van een vrouw bij een hond of kat hoe later dat je thuis komt hoe blijer ze zijn en dat andere wezen wordt alleen maar kwader

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Bezig...
X