Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JD'ers huisdieren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Zotte teef 🤣

    20230102_175819.jpg
    Ondertss (na deze foto) wat bijtsporen op men armen 🤣 maar we zien ze graag

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      af en toe is eten geven helpt wel !!!

    #92
    73579537-08D7-48BB-95A2-BF6CE4E3F9D1.jpg Hollandse kuifhoen in België ook wel Padua genoemd. Maar thuis noemen we hem sjonnie

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Als vogelliefhebber kan ik dit zeer waarderen. Prachtige vogel en ben benieuwd naar je overzicht foto.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Jammer dat ik geen foto’s meer heb van m’n voliere die ik tot begin dit jaar had. Ben er mee gestopt naar een kleine 10 jaar tropen vogels gehad te hebben.

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Sjonnie nice

    #93
    Once upon a time it was the GOAT now its stro bal 39FBD0C7-E1ED-499D-B8E9-2581F9E40DED.jpg

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      nen bok , en braaf beest ??

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ja zeker hele lieve vent is t, lopen nog 4 andere gay boyz rond in de wei..allemaal lief alleen de ene wat schuwer de ander wat nieuwsgieriger

    #94
    Met Mientje chilln op zondag zonder geleuter v vrouwmens en der kinderen, zalig

    20230108_141953.jpg


    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Maxing and relaxing! Deze laat zich niks gezeggen, dat zie ik zo!

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      mooie poes , is mooi getekend , vanachter ook 2 witte pootjes ??

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Een braaf beertje meneertje, beetje als Bas Haze Bertje denk ik.

    #95
    Heeft er hier ook iemand platjes?

    Comment


    #96
    Zo goed als t gaat staan er zo veel mogelijk op. Sommige hadden geen zin, mss dat we die in de toekomst nog eens mooi vast kunnen leggen.



    96787EBE-3FBF-49CF-B65A-67F0C57AE229.jpg DD2CCE7C-D5F8-453C-A3D2-1399FE894B24.jpg 05748ADF-C009-4D52-8929-53E061082CBA.jpg
    Attached Files

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      😀 lekker eten , veel vlees is daar niet aan zeker ? 🤩

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Zou die 2 van mij dan graag bij die van jou op onderwijs sturen want hier kijken ze er niet na om volgens mij 🙃gelukkig compenseren de katten het een beetje

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Remco ik laat haar geen ratten vangen i.v.m. ziektes maar ze is niet te houden wanneer we er een zien. Bo$wachter hier is geen cursus aan te pas gekomen, het jachtinstinct zit er gewoon in. Soms strontvervelend.

    #97
    Teveel Catnip om wel te zijn, luie afkickzondag met Mientje
    20230205_115106.jpg
    20230205_114203.jpg
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Wat een mooierd!

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      En de groeten aan mijn Jeet kune do jeugdheld!

    #98
    Zodra ik de camera pak vertikt poes het om Benthe kopjes te geven. Ooit krijg ik het op de kiek!

    IMG_9397.jpg IMG_9396.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Dat komt mij bekend voor. Gebeurd er wat en wil je filmen en dan ben je alweer te laat

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dank je Rietslang ja die kleine voelt zich minstens tien keer zo groot als Benthe!

      Inderdaad Silas zodra ze Benthe kopjes geeft en ik de cam pak lijkt ze te denken 'zo wil ik niet vereeuwigd worden!'

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Mijn pup is zo groot geworden dat hij niet meer onder de stoel kan komen. Toen dat wel gebeurde wilde ik dat filmen en weg was ze Leuke combi zo.

    #99
    IMG_9435.jpg IMG_9434.jpg IMG_9437.jpg IMG_9438.jpg IMG_9436.jpg IMG_9439.jpg Wifi altijd offline.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ketting ??

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ze springen door het raam. Door dat het te smal is passen ze niet en vallen ze in de V van kiepraam. Als je daar boven aan een kettingkje hangt dan vallen ze op de ketting en komen ze ook niet in die V terecht waar ze niet meer uit kunnen komen. Volg je m een beetje? Heb dr geen foto’s meer van

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ik snap em , inderdaad een goei oplossing !!

    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Die linker blijft ook een prachtige foto. Wat staat ze daar supercute op, mijn tieten schieten meteen vol met melk!

    859EABEB-BF95-41C9-A999-D9EABBB26062.png …….

    Comment


      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Logisch, de mijne is heel veel buiten aan het jagen dus heeft ze veel eten nodig. Ze poept en plast buiten in de tuin van de buren. Een buurman heeft prikkeldraad met stroom rondom zijn hele tuin zo'n hekel heeft ie aan kattenstront, maar Meisje springt er gewoon overheen en graaft een gat en doet een poepje en gooit het netjes weer dicht. Ik zie het probleem niet, kak is goed voor de plantjes.

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        😂😂🐈‍⬛

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Nja ik weet niet hoe groot je buurman z’n tuin is maar als dat maar een paar vierkante meter is en jou katten zeiken dat iedere dag vol dat gaat dat op den duur vooral in de zomer wanneer t lekker weer is stinken van heb ik jou daar😂 gelukkig is hier de tuin groot genoeg maar ze hadden bij me vorige huis een vaste plek ook beetje wind stil en daar was het genieten hoor!

      Mijn super waakse teef had een van de bouwvakkers gebeten die hier recent bezig was met de keuken en mijn achtertuin inliep. Ze had hem al in de hoek gedreven en hij wou net beginnen te schoppen toen ik net op tijd in kon grijpen. Gelukkig maar want anders was het raar gegaan. Benthe is in staat om met één beet een bot te versplinteren en als hij haar getrapt had was ze waus geworden. Nu kwam ie er nog af met wat schrammetjes.

      IMG_9383.jpg En Wifi ramt Benthe vol op de neus als het haar niet aanstaat.
      IMG_9440.jpg In het wild had ze het nooit overleefd. Veel te assertief, dat kost je de kop in de jungle!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Heel waakzaam op eigen terrein...

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ja enorm!

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Daarom ook die aan gevallen. Heb zelf ook gehad kon altijd door lopen met naar binnen gaan tot die een x. Doe schoen uit rest was al binnen draai mijn om. Staat die rottweiler daar voor de deur. Ik heb 15 min gestaan 🤦🏼 in de hal elke stap grrrr 😂😂😂

      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Zo ziet het moordwapen er vrolijk uit!
        Prachtig!

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Klote wel als ie vlak voor of naast je komt zitten met de good boy lookbusted.

      Ouwe baas in zijn jeugdige jonge jaren
      20230207_192851.jpg
      vereeuwigd op de gevoelige metale plaat❤️

      Comment

      Bezig...
      X