Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JD'ers huisdieren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Die kijkt niet in de lens, maar naar een lekker vogeltje

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      inderdaad een duif aan den overkant van de straat èé

    Mientje is er gelukkig wel


    FB_IMG_1713519939086.jpg
    20240419_094230.jpg
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      ?? Je bedoelt Zelf onderzoek.
      Een hork te dichtbij gaat er ook altijd wel in

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik ben net een kattenfluisteraar en begeef me zonder morren binnen krab- en bijtafstand. Zolang je maar niet terugdeinst van schrik valt het wel mee leert me de ervaring. Wifi beet me al eens in het puntje van mijn neus, gelukkig niet hard want dan had ik als Wacko Hork door het leven gemoeten!

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Aja dacht je ging zeggen anders kreeg wifi een pak slaag😱

    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Als je mijn kale poes nu zou zien is dat een heel ander gezicht. De binnenkant van haar poten lijkt wel geschoren. Mijn maat dacht dat het komt van de hete cv waar ze op zit of omdat het een stoppelkat is. Beide foutieve diagnoses vermoed ik.

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Heeft ze misschien blaas problemen Hork ?
      Ze willen wel 's overdadig likken op plekken waar ze pijn hebben.
      Misschien een monster van haar urine laten testen.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Babz het rare is dat ze helemaal geen pijn lijkt te hebben, want ze gedraagt verder niet anders dan zoals ik het gewend ben. Ze is levendig, eet goed en jaagt op van alles en nog wat. Behalve dan het likken en plukken dat ze af en toe doet en waarschijnlijk ook als ik het niet zie is er niks aan Wifi te merken. Maar het neemt wel extreme vormen aan nu. Ze vreet zich niet alleen richting blaas kaal maar ook de buik en binnenkant van de poten. Nu ook al aan de bovenste poten en haar dijbeen. Boven en aan de binnenkant. Ik vrees dat in laten slapen is waar het op uitdraait.

    😂
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      toch een zalig leven hebben die beestjes èé

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Lekker met z'n koppie in de deken. 😂
      Geweldige diertjes. 😊

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja dat wel maar ze slapen wel heel erg veel. Dat is ergens zonde van de leuke leventje.

    Heb in mijn jeugd wat hondenvrienden gehad in de familie. Zelf niet het type om een hond in huis te halen. Eerder kiezen voor mezelf en weg kunnen hoe ik goesting heb. Hieronder foto's van mijn hond 😂

    20240421_100624.jpg
    20240421_104628.jpg
    20240422_182424.jpg

    De oplossing bleek van mijn vrouw te komen, kleine hond 👍🏻
    Kan gewoon in een draagzak mee. Keutels zijn mini. Stinkt niet. Eet niet veel. Knuffelt graag. Heel graag. En ik vind haar nog heel mooi ook, onze mini van 1,5 kilo. Ondertussen nog wat andere chihuahua's in gewoon formaat gezien en vind er maar niks aan. Ieder zijn ding.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      haha de kat is groter dan pukkie , en die komen goe overeen ?? 🐾🐾

    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      belladonna zal ik doen.

      Remco zalig als ze achter elkaar jagen. Het grootste deel van de tijd wil hond spelen en negeert kat hond compleet. Kat weegt bijna 5 kilo. Als ze geen zin heeft kan hond er nog tegenaan springen. Er zal niet gespeeld worden en ik wandel rustig verder gij inferieur stukske hondensmoel. Kijk maar of ene van die tweepotigen u achter een speelgoedje wil laten rennen. Daar wordt gij ook blij van en laat mij ff met rust.

      De routine van hond is na een nachtrust 's ochtend opstaan, ff buiten toiletje en dan binnen verder slapen in het kussen. En hoe vaak ze zich strekt. Die weet wel wat goed is en ik weet als wie ik wil terug komen moest ik een beest zijn en kunnen tijdreizen.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dat is te hopen Remco anders eet de kat hem op!

    In de tuin een nieuw vadsig volgevreten vriendje gevonden onder een bloempot. Meteen teruggezet. Zijn/haar/hun huis. Roepnaam: Marjolijn.
    20240422_191731.jpg

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Mooie camouflage, wel een dikkertje zeg.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Hij trekt op ze baasje!

    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


      Wie heeft de gouden tip.
      Mijn hond wil niet achter in de auto zitten. Als hij dat wel moet jammert hij alles bij elkaar als of hij zijn eigen met verkeer bemoeit en hij stopt niet.
      Als ik achter uit rijd of wil parkeren gaat zijn geluid op agressie in mijn oproend pfffff.
      Hij zit op de achter bank op zo bankbeschermer zo dat hij niet onder het rijden tussen de stoelen kan schieten hij heeft een tuigje aan waar aan riem zit vast aan hooft steun. ZO dat meneer niet in eens voor in de auto klim onder het rijden

      Achter in de auto of in benche is niet haal baar voor mij om te doen met hem.
      Hoe krijg ik die hond stil. Tstil.gillen helpt niet. Radio helpt niet. Ramen open helpt niet. Botje helpt niet. Achter in de Achter bak flipt hij helemaal. Voor in durft ik niet want hij schiet zo op mijn schoot of kom kusjes geven onder het rijden.

      Help
      God was never on your side..

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Zelf een paar keer mee vanachter.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Laat je hond eens los in de auto en rijd een stukje waar hij je kusjes kan geven en dan corrigeren tot ie het gelooft. En doe net alsof je heeeeeel graag wilt dat hij voorin komt zitten naast je. Gewoon laten merken dat je volledig relaxt bent, muziekje aanzetten en dan gaat ie hup op de achterbank liggen.

      • Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Heel herkenbaar! Ik had een amerikaanse stafford die in den beginnen als een malle van voor naar achter door de auto sjeesde zodra ik een tunnel in reed😅... De killer was blijkbaar bang voor de harde geluiden van de tunnel (vluchtte ook naar boven bij hardcore over de speakers, terwijl zijn engelse vriend lekker bleef maffen naast de woofer🤣).

        Ik zou ook eerst zelf achterin de auto gaan zitten met je vriendje en vooral rustig je eigen ruimte creëren terwijl beestje zijn plekje in die mat (dwingend) zoekt.
        Daarna, voor je gaat rijden: alle toeters en bellen af laten gaan en iedere onvertogen blaf/kus direct corrigeren, ook angst mag gepast gecorrigeerd worden. Vooral laten merken dat de auto geen speelplaats is.
        Inderdaad de rust bewaren en vervolgens de wederzijdse rust belonen met snoepjes en knuffels, eerder geen snoep en knuffels.
        Je vriendje moet het vertrouwen krijgen dat er niks gebeurd en alles veilig is, pas daarna ken hij het respect geven wat jij verdient tijdens het rijden.

        Geduld en veel oefenen. Stapje voor stapje; net zoals het alleen slapen in het begin.
        Zodra de mormels door krijgen dat er leuke dingen zoals strand, bos, vriendenbezoekje na het autoritje komen, springen ze maar al te graag in de waggie (zelfs in de achterbak). 1 goude tip heb ik helaas niet.
        Last edited by Highrider; 1 week geleden.

      20240424_121831.jpg
      belladonna

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Hork Jaaaaaa of aan sterker of topje wiet er naast

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Nee ik wil een drolletje zien!

      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Drolletje komt eraan. Ze had gisteren weer eentje gedropt langs de mat in de living. Ik stond er eerst in en had het daarna door. Niet wegens formaat maar omdat ik niet gekeken had waar ik stapte. Viel wel mee, was al redelijk droog ook.

      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Eten vergeten?

        Mist ze de dagelijkse vrm jacht?

        Ze wil op het terras?

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Hup eten en snelllll

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Was ook afkicken voor het beesje

      Overal in huis poeze bedjes staan, maar uiteindelijk is een simpele doos toch het fijnst. 😺



      Zijn ook net mannen soms... 😁
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Yup echt mannen uiteindelijk zoeken ze toch de simpele doos.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Fout! Ik ben een man en heb liever een mond dan zo'n doos!

      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Hork 😂😂😂

      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Wat is ze toch mooi en lekker uitgerust weer uit bed. Die schoonheidsslaapjes doen het 'm!

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        🐈‍⬛ da beest slaapt bijna heel den dag en de moment ik in men bed kruip , komt ze tot leven 💤💤💤

      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Wat een beauty, miss pussyverse wat mij betreft!

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        🐾🐾🐈‍⬛🐾🐾

      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


        Nou Speedo is weliswaar een plaatje maar je weet haar er ook zeer mooi op te zetten Remco wanneer komt er een poezenboekske?
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Hork - heb een tijdje geleden uit een selectie van meer dan 8.000 Speedo foto's nen grote kuis gehouden en der zijn er een 4.000 tal mooie foto's overgebleven !!

          Ben ook van plan ook eens nen grote kuis te houden van men kweek gebeuren foto's van meer dan 35.000 st. das een jobke zonder einde èé

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ik heb ook heel wat foto's van mijn kweekjes (waar ik nooit meer naar om kijk) maar 35k? Man wat een klus, eer je daar aan begint... Nee, dan liever de kiekjes van dametje Speedo!
      Bezig...
      X