Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AliChemicali
    Retired
    • Apr 2011
    • 102

    #1

    Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

    Korting op 420shop



    GOEDE KWEEKRUIMTE, SLECHTE ELECTRICIEN!
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

    denk eerder dat ze niet het juiste gereedschap hadden

    Comment

    • saske
      Elite Stoner
      • May 2011
      • 130

      #3
      Re: Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

      die kerel moet toch een goeie fysieke conditie hebben om al dat materiaal zover in die brug te brengen.
      verstandelijk is hij blijkbaar niet zo sterk

      Comment

      • Bubba J
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 2376

        #4
        Re: Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

        mohow zeg !
        Dat is pas slim en beetje dom maar uber slim man !!

        GENIAAL!!
        sigpic

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

          Geniale vraag van de journalist. Heb je ooit al eens zoiets gezien? Neej.

          Ha. Lag plat vant lachen.

          Creatief zijn we allemaal wel een beetje. Wel een ferme streep door de kweker zijn rekening. Die zal wel snel onder de grond liggen nu.

          Comment

          • AliChemicali
            Retired
            • Apr 2011
            • 102

            #6
            Re: Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

            Ja had wel eens willen zien dat het vol planten stond!!!

            Comment

            • smokeykev
              Retired
              • Mar 2009
              • 1533

              #7
              Re: Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

              haha urban guerillia :p

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

                ook deze is al aanwezig op jd, please check ff voor je oude koek post

                Comment

                • RufneckDeuce
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2012
                  • 196

                  #9
                  Re: Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

                  waar stuur ik mijn cv naar toe ?
                  Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
                  groe(n)tjes for all

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

                    Ben je daar niet een beetje laat mee ?
                    22nd May 2011.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Jakes
                      Chronic Stoner
                      • Oct 2011
                      • 164

                      #11
                      Re: Goede Electriciens niet te vinden??? Grootste kweek ruimte OOIT!

                      betwijfel t eigelijk of daar in gekweekt is

                      in t filmpje zeggen ze 'ze vonden bij de aftakkings punt een volt metertje en hoop zwartgeblakerde spullen'

                      dus meschien tijdens t opzetten hebben ze de boel achtergelaten, en omdat een dorp plat lag zou de oorzaak zeer snel boven water komen

                      dus laten staan en wegwezen of proberen spullen meenemen en hopen niet gepakt te worden

                      Comment

                      Bezig...