Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Sinds we internet op het rekenapparaat kregen heb ik eigenlijk weinig boeken echt gelezen.
Alleen om soms iets op te zoeken, maar dan mis ik toch de zoekmachine op pagina 1.
The 80-10-10 diet by Dr Douglas N. Graham. Erg interessant voor iedereen die wiet kweekt om alle toegevoegde troep in coffeeshop wiet te vermijden.
Waarom dan niet ook eens kritisch kijken waar je je mee voedt elke dag. Voor de geïnteresseerden heb ik hier nog wel een "kopie" liggen die je kan lenen
@moreweed het woord dieet in de titel is misschien wat misleidend, het gaat over gezonde voeding. Al het overtollige vet zal je wel kwijtraken maar van calorie restrictie is geen enkele sprake, er wordt juist gestreefd naar een calorische inname van minstens 3000kcal per dag.
Beau Geste zat er volgens mij de vorige keren niet bij. Maar ik wil mijn lijstje wel aanvullen: De komst van Joachim Stiller van Hubert Lampo, de Camera Obscura van Hildebrand (ik voel me heel erg verbonden met "Robert Nurks" -Een onaangenaam Mensch in de Haarlemmerhout-, het zou mijn tweelingbroer kunnen zijn).
kadootje van mn vriendin : "wat vrouwen denken"... heb het in één ruk uitgelezen, meteen dezelfde dag één keer goed toegepast en ben daarna gaan zitten zuipen met twee maatjes tot ik het volledig, totaal en onherroepelijk weer vergeten was. kom zeg
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
tsja moreweed ,we leven op dezelfde planeet maar in werelden apart . geen beginnen aan soms ......
wat klassiekers die ik graag las
Willem Frederik Hermans De donkere kamer van Damocles
Herman Hesse Peter Camenzind
Shushako Endo Wonderful Fool
Gabriël Garcia Márquez 100 jaar eenzaamheid
en wat maatschappelijk hedendaags
Tom Ronse Rambo op lemen voeten
Jean-François Revel & Matthieu Ricard De monnik en de filosoof
Alain de Botton De troost van de filosofie
Jan Bommerez Door de bomen het bos zien
grtz
"Two things are infinite: the universe and human stupidity. I am not sure though about the universe."
Albert Einstein
Last edited by member16666; 15 December 2011, 00:42.
Comment