west-vlaamse boeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Verkeyn
    Retired
    • Jan 2008
    • 287

    #16
    Zie ik zeker wel zitten nverkeyn@hotmail.com

    Comment

    • weedlover
      Banned
      • May 2008
      • 975

      #17
      tss, zo de spot met ons drijven , ma twas wel mooi om te zien

      grtz

      Comment

      • Creezr
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2008
        • 237

        #18
        Typisch die West-Vlamingen
        Das toch een ras apart
        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #19
          Een raar volkje, maar een echte werkvolk!
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • Jona
            Retired
            • Jun 2008
            • 2797

            #20
            Werkbeesten zijn we gvd
            En heel joviale mensen vind ik ook. Soms wat vierkant overkomen maar dat neem je er maar bij hé .
            Echte GROENE boeren, en zo hebben we het graag. Met onze voeten en handen in de aarde

            Comment

            • Bro
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2009
              • 107

              #21
              vlamingen

              zoals jona het zegt. werkbeesten zyn we. Nog van die echte...Gelik vroeger. Met peerd en karre...
              Last edited by Bro; 3 March 2009, 22:15.

              Comment

              • janleuri
                Retired
                • Oct 2008
                • 1131

                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Bro
                zoals jona het zegt. werkbeesten zyn we. Nog van die echte...Gelik vroeger. Met peerd en karre...
                wuk? wa kest me gie? joakendoet

                ik heb mij altijd al afgevraagt waarom een west vlaming sch als sk uitspreekt. skoon en skeef enal

                Comment

                • Marleyboro
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 96

                  #23
                  heus niet elke west vlaming gebruikt sk voor sch.
                  enkel rond kortrijk doen ze dat.
                  Etiam inter vepres rosae nascuntur

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #24
                    jop en regio gits en roeselare,
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • weedlover
                      Banned
                      • May 2008
                      • 975

                      #25
                      maar streek diksmuide en omstreken niet, daar is het meer een sj, zoals in 'shit'

                      grtz

                      Comment

                      • guppie
                        Retired
                        • Nov 2008
                        • 48

                        #26
                        pasopios nietos iedereenos lagos met westvlaamsos .

                        Comment

                        • SirSmokeAllot
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2008
                          • 1968

                          #27
                          Re: west-vlaamse boeren

                          hehe, lol, ja die kent iedereen al wel ondertussen...
                          Nog een w vl stalen werkros erbij! Voelde me helemaal niet beledigd door dit filmpje... Sorry Verkeyn, but I guess you have issues Je moe nie benauwdios zien! roflz
                          Ze hebben er trouwens tv-award voor gewonnen denk ik die mannen.
                          Grtz $iR

                          Ps @ Janneman: 'k Skippen tegen je skeen mé me skone skoen mwahahhaa
                          Last edited by SirSmokeAllot; 7 June 2009, 14:14.
                          sigpic

                          Comment

                          Bezig...