Zie ik zeker wel zitten
nverkeyn@hotmail.com
west-vlaamse boeren
Collapse
X
-
Een raar volkje, maar een echte werkvolk!Comment
-
Comment
-
heus niet elke west vlaming gebruikt sk voor sch.
enkel rond kortrijk doen ze dat.Etiam inter vepres rosae nascunturComment
-
jop en regio gits en roeselare,Comment
-
Re: west-vlaamse boeren
hehe, lol, ja die kent iedereen al wel ondertussen...
Nog een w vl stalen werkros erbij! Voelde me helemaal niet beledigd door dit filmpje... Sorry Verkeyn, but I guess you have issues
Je moe nie benauwdios zien! roflz
Ze hebben er trouwens tv-award voor gewonnen denk ik die mannen.
Grtz $iR
Ps @ Janneman: 'k Skippen tegen je skeen mé me skone skoen mwahahhaaLast edited by SirSmokeAllot; 7 June 2009, 14:14.sigpicComment





Comment