world of warcraft spelers let op

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gerard006
    Retired
    • Dec 2008
    • 82

    #1

    world of warcraft spelers let op

    Korting op 420shop
    voor de mensen die world of warcraft spelen, let op dat je niet verslaafd wordt



    of soms kom je er agressief van



    ikzelf heb ook voor meer dan een jaar gespeeld en die verslaving is geen zever ik heb moeten stoppen want ik zag mijn vrienden bijna niet . in de vakantie deed ik 2 dingen. ik stond op ik speelde wow tot 10 uur s avonds en ging dan wat pintjes gaan drinken. ik ben dan gestopt met spelen en dan realiseerde ik toen hoeveel uuuuuuuuuuuuuren ik versleten heb aan dat spel.
  • PITcrew
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Dec 2008
    • 378

    #2
    lol ik heb gelijk 3 jaar world of warcraft gespeeld.
    en kan mijzelf als een hardcore gamer noemen;

    ik heb alle consoles sinds de nes.

    maar ofdat ik een verslaving heb .neen.
    dat heeft zijn tijden soms zit ik er hele dagen op en soms speel ik 2 maand aan een stuk niet op 1 van de consoles

    Greetz
    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

    sigpic

    Comment

    • Maurice
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 136

      #3
      ik ken zo veel mensen die dit spel spelen. heb er ooit eens een demo van gedownload en is gezien bij vrienden. ik vind het persoonlijk geen leuk spel, komt omdat ik meer van actie spellen houd en geen adventure games.

      maar goed, om het bij het onderwerp te houden, verslaafd aan deze game kan je al heel snel raken!

      Comment

      • gerard006
        Retired
        • Dec 2008
        • 82

        #4
        wow is een spel dat in het begin wel tof is maar het begint pas echt cool te komen eens je lvl 60 of 70 of nu 80 bent, toen kon ik niet meer stoppen. gelukkig dat ze u doen betalen per maand en had toen plotseling geen geld meer en zo ben ik gestopt :p

        Comment

        • Creezr
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2008
          • 237

          #5
          Ik heb het 3 maande gespeeld en was het toen beu, een veel te grote wereld voor een level 18 noob en die quests ook nie simpel als je geen helpende vrienden hebt
          Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #6
            Het spel is zo uitgebreid, en het voortbewegen gaat naar mijn mening veel te traag En die kut bergen die ze hebben gemaakt waar je NET NIET overheen kan en zo 5 min extra aan het lopen bent omdat je een kortere weg gedacht hebben te zien lol
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • Kim
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 395

              #7
              Lang leve shaiya. Gratis en voor niks en net zo verslavend. Ik ben niet verslaafd, niet heel erg,....een beetje misschien.
              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

              Medigebruiker

              Comment

              • weedlover
                Banned
                • May 2008
                • 975

                #8
                Nog zo'n gratis spel is Runescape (wel betalen voor member), al lang niet meer gespeeld

                grz

                Comment

                • Creezr
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 237

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door weedlover
                  Nog zo'n gratis spel is Runescape (wel betalen voor member), al lang niet meer gespeeld

                  grz
                  Ik was member maar ben gestopt wegens het te gemakkelijk worden van de quests en de hulp da ge krijgt, nu is da spel voor -5 jarige zelfs poepsimpel
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment

                  • yipz
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 115

                    #10
                    vreemd, mijn scherm hangt vast met kabels=> moet die kerl zijn bak niet meekomen?

                    Comment

                    • DenGiles
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 157

                      #11
                      wow is wel vetjes:p speel het nu 3 maand fzo, redelijk verslaavend en vr degenen dat afgehaakt hebben door de quests -> lang leven addon quest helper grtzzz
                      Wil je van Bil bel dan naar GIL

                      Comment

                      • weedlover
                        Banned
                        • May 2008
                        • 975

                        #12
                        CSS ftw!

                        Comment

                        • Jona
                          Retired
                          • Jun 2008
                          • 2797

                          #13
                          heb ook een tijd Runescape gespeeld, en member geweest, had toen me eigen clan in der tijd met een 30tal trouwe members. Ook een verslavend spel geweest en die WoW is nog erger als ik mijn 2 broers bezig zie (in absolute waarden: 10uur gemiddeld per dag!). In Zweden is er zelf een afkickcentrum specifiek bedoeld voor het afkicken van WoW... Niet aan beginnen lijkt me de enige oplossing
                          Last edited by Jona; 7 April 2009, 16:22.

                          Comment

                          • weedlover
                            Banned
                            • May 2008
                            • 975

                            #14
                            djeezes 10 uur per dag is wel erg veel

                            Comment

                            • DenGiles
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2009
                              • 157

                              #15
                              da gaat erover , echt verslaafd ben ik er ni aan
                              Wil je van Bil bel dan naar GIL

                              Comment

                              Bezig...