Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

world of warcraft spelers let op

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    world of warcraft spelers let op

    Korting op 420shop
    voor de mensen die world of warcraft spelen, let op dat je niet verslaafd wordt

    http://www.youtube.com/watch?v=Aw6IIz1RSTo

    of soms kom je er agressief van

    http://www.youtube.com/watch?v=NThK_...eature=related

    ikzelf heb ook voor meer dan een jaar gespeeld en die verslaving is geen zever ik heb moeten stoppen want ik zag mijn vrienden bijna niet . in de vakantie deed ik 2 dingen. ik stond op ik speelde wow tot 10 uur s avonds en ging dan wat pintjes gaan drinken. ik ben dan gestopt met spelen en dan realiseerde ik toen hoeveel uuuuuuuuuuuuuren ik versleten heb aan dat spel.

    #2
    lol ik heb gelijk 3 jaar world of warcraft gespeeld.
    en kan mijzelf als een hardcore gamer noemen;

    ik heb alle consoles sinds de nes.

    maar ofdat ik een verslaving heb .neen.
    dat heeft zijn tijden soms zit ik er hele dagen op en soms speel ik 2 maand aan een stuk niet op 1 van de consoles

    Greetz
    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

    sigpic

    Comment


      #3
      ik ken zo veel mensen die dit spel spelen. heb er ooit eens een demo van gedownload en is gezien bij vrienden. ik vind het persoonlijk geen leuk spel, komt omdat ik meer van actie spellen houd en geen adventure games.

      maar goed, om het bij het onderwerp te houden, verslaafd aan deze game kan je al heel snel raken!

      Comment


        #4
        wow is een spel dat in het begin wel tof is maar het begint pas echt cool te komen eens je lvl 60 of 70 of nu 80 bent, toen kon ik niet meer stoppen. gelukkig dat ze u doen betalen per maand en had toen plotseling geen geld meer en zo ben ik gestopt :p

        Comment


          #5
          Ik heb het 3 maande gespeeld en was het toen beu, een veel te grote wereld voor een level 18 noob en die quests ook nie simpel als je geen helpende vrienden hebt
          Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

          Comment


            #6
            Het spel is zo uitgebreid, en het voortbewegen gaat naar mijn mening veel te traag En die kut bergen die ze hebben gemaakt waar je NET NIET overheen kan en zo 5 min extra aan het lopen bent omdat je een kortere weg gedacht hebben te zien lol
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Lang leve shaiya. Gratis en voor niks en net zo verslavend. Ik ben niet verslaafd, niet heel erg,....een beetje misschien.
              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

              Medigebruiker

              Comment


                #8
                Nog zo'n gratis spel is Runescape (wel betalen voor member), al lang niet meer gespeeld

                grz

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
                  Nog zo'n gratis spel is Runescape (wel betalen voor member), al lang niet meer gespeeld

                  grz
                  Ik was member maar ben gestopt wegens het te gemakkelijk worden van de quests en de hulp da ge krijgt, nu is da spel voor -5 jarige zelfs poepsimpel
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment


                    #10
                    vreemd, mijn scherm hangt vast met kabels=> moet die kerl zijn bak niet meekomen?

                    Comment


                      #11
                      wow is wel vetjes:p speel het nu 3 maand fzo, redelijk verslaavend en vr degenen dat afgehaakt hebben door de quests -> lang leven addon quest helper grtzzz
                      Wil je van Bil bel dan naar GIL

                      Comment


                        #12
                        CSS ftw!

                        Comment


                          #13
                          heb ook een tijd Runescape gespeeld, en member geweest, had toen me eigen clan in der tijd met een 30tal trouwe members. Ook een verslavend spel geweest en die WoW is nog erger als ik mijn 2 broers bezig zie (in absolute waarden: 10uur gemiddeld per dag!). In Zweden is er zelf een afkickcentrum specifiek bedoeld voor het afkicken van WoW... Niet aan beginnen lijkt me de enige oplossing
                          Last edited by Jona; 7 April 2009, 17:22.

                          Comment


                            #14
                            djeezes 10 uur per dag is wel erg veel

                            Comment


                              #15
                              da gaat erover , echt verslaafd ben ik er ni aan
                              Wil je van Bil bel dan naar GIL

                              Comment

                              Bezig...
                              X