Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: wietplaatjes

    a1.jpg a2.jpg a3.jpg a4.jpg a5.jpg ice

    a6.jpg serious happiness a7.jpg a8.jpg a9.jpg ice 2e plant

    Comment


      Re: wietplaatjes

      freebird.jpg onze jaarlijkse wederkerende gast,ligt weer te relaxen aan mijn raam,wss de gezonde lucht die ze aantrok,daar te craschen

      Comment


        Re: wietplaatjes

        De breeders zouden er eventjes wel mogen bijzetten welke voedings gehalte ze het best lusten bij iedere soort,veel voeding/weinig bijvoeden,al dat opzoekwerk ik merk hier een groot verschil tsn ice van female seeds en happiness van Serious seeds,serious houd van veel/zwaardere voeding,ice veel minder,hier en daar ietsepietje verbrand bladpunt

        Comment


          Re: wietplaatjes

          Leuk toch
          Zolang hij geen dreads , rasta polsbandje draagt of Soulrebel zegt dan zal hij de rokerij in zijn omgeving wel met rust laten
          Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
          [ATTACH=CONFIG]262713[/ATTACH] onze jaarlijkse wederkerende gast,ligt weer te relaxen aan mijn raam,wss de gezonde lucht die ze aantrok,daar te craschen
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment


            Re: wietplaatjes

            Sommige breeders doen dat en in seedfinder vind je hier ook soms info over. Is de arde wel hetzelfde ?
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: wietplaatjes

              De arde is identiek stemma ja maar niet bij alle soorten,heel veel niet,op seedfinder,(toch ni degene ik bezoek)

              Comment


                Re: wietplaatjes

                En maar proeven,is em al goed hoe is de smaak jum jum dat smaakt lekker,zo lekker zelfs,dat ik nog 45gram overhouw van de vorige oogst morgen gaat de rem erop,voor een maandje,tegen dan is de volgende run klaar
                straks even bezien,of ik nu green sensation ga toevoegen of niet de ice planten moeten nog dikke 3weken de serious planten nog 6weken bloei ondertussen verassings pakket ontvangen van greeno,welgeteld 1boekje blaadjes en 2 filterboekjes,zogezegd om heel de zomer door te komen volgens hun,rookplezier voor de ganse zomer,zal wel meer dan 1tje vandoen hebben maar tis gratuit dus ben ik blie

                Comment


                  Re: wietplaatjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                  maar tis gratuit dus ben ik blie
                  Heb jij hollandse voorouders..... ?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    Re: wietplaatjes

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    Heb jij hollandse voorouders..... ?

                    Comment


                      Re: wietplaatjes

                      +1 Michevanhet verhaal wordt vervolgd,er ligt 1 eitje meer in dan vorig jaar,2 dus,zijn ze lekker met 2, als alles goedloopt,hilarisch zicht als ze pas geboren zijn,weg en weer huppelen op het dak(gratis orkest meeuwen geroep erbij)
                      Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View Post
                      Leuk toch
                      Zolang hij geen dreads , rasta polsbandje draagt of Soulrebel zegt dan zal hij de rokerij in zijn omgeving wel met rust laten

                      Comment


                        Re: wietplaatjes

                        akwidow.jpg akwidow1.jpg akwidow2.jpg akwidow3.jpg

                        akwidow greenlabel seeds,thanks to mister nice

                        Comment


                          Re: wietplaatjes

                          mooi plantje
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            Re: wietplaatjes

                            Thanks mate

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            123.jpghappines 12345.jpgice 123456.jpgice 1234567.jpghappiness

                            12345678.jpg getopte serious happiness 123456789.jpg ice

                            conclusie,bloei is veel uitbundiger,toppen plus bio supermix is een blijvertje
                            Ook een mooi bewijs,je kweken kan zonder afzuiging kisten enzo de geur valt reuze mee,ook al omdat er dag en nacht een raam openstaat,op zolder, het zal me alleszins veel geld zal doen uitsparen aan elektriek,want heb juist de jaarrekening gehad,viel achterover van enkel 300watt spaarlampen 6maand en 6maand hps 400 watt de wiet groeit en bloeit zo ook en nog goed voor milieu ook
                            Attached Files
                            Last edited by soulrebel; 24 May 2015, 20:54.

                            Comment


                              Re: wietplaatjes

                              Heeft dr iemand ervaring met een bal evsa armatuur 600watt het feit dat er een diepstraal kap op zit,en kap en evsa 1stuk zijn,ben ik aan het dubben om zo eentje aan te schaffen,iemand?

                              Comment


                                Re: wietplaatjes

                                Volgens mij geeft MWay er zo een.

                                Wat een pistelexplosie op de Happiness, prachtig om te zien !
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X