Jointjedraaien Tshirts

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smokeykev
    Retired
    • Mar 2009
    • 1533

    #106
    Re: Jointjedraaien Tshirts



    Comment

    • Medical-Spliff
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 2061

      #107
      Re: Jointjedraaien Tshirts

      eefen wil ze echt wel die zakjes
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment

      • smokeykev
        Retired
        • Mar 2009
        • 1533

        #108
        Re: Jointjedraaien Tshirts

        idd joh nu ligge al die zaden daar met in de frigo in ongelijke zakjes

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #109
          Re: Jointjedraaien Tshirts

          Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin
          10ml potjes? ni iedereen heeft LR staan eh hehe
          en 600 zakjes? ni iedereen heeft een eigen coffeeshop e
          Om zaden in te bewaren had je het over.
          Dan zijn potjes idd beter. Die zijn luchtdicht afsluitbaar.
          Zo'n zakje is niet luchtdicht, en niet geschikt om daarin je zaden langere tijd in de koelkast te bewaren. Of je moet er weer een doosje omheen doen

          Ik heb ook geen coffeeshop, ik bewaar m'n oogst in weckpotten, en elke week haal ik er wat uit, dat stop ik in zakjes en gaat de Kavatza in op tafel.
          Heb eens 1000 zakjes aangeschaft, dan kun je even vooruit he..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • smokeykev
            Retired
            • Mar 2009
            • 1533

            #110
            Re: Jointjedraaien Tshirts

            yupz maar als ze dan bij inval de wekpotten, de keukenweegschaal en die 1000 zakkies naast elkaar leggen..

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #111
              Re: Jointjedraaien Tshirts

              1. Ik heb geen weegschaal.
              2. Ik bewaar niets bij elkaar.
              3. Er komt niemand binnen als ik dat niet wil.

              Maarre..dit topic ging over t-shirts.
              Zou jij daar ook mee over straat gaan lopen 's zomers ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • smokeykev
                Retired
                • Mar 2009
                • 1533

                #112
                Re: Jointjedraaien Tshirts

                yupz onder het rastajasje

                Comment

                • emiel_s
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 694

                  #113
                  Re: Jointjedraaien Tshirts

                  iemand nog een goed idee voor die t shirts lijkt me echt super vet om een Jd t shirt te hebbe
                  Schutto In tha house

                  Comment

                  Bezig...