LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #16
    Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

    Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
    Of stiekem er wat uitkninppen Nicklish

    Ik kwam dit overigens ook in Spanje tegen.. moet nog steeds die foto proberen te bemachtigen maar als ik hem een keer heb zal ik hem hier posten.
    Ik heb hem weten te bemachtigen,;17082010061.jpg
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #17
      Re: LOL. zet de plantjes effe buiten wil je!

      Deze kwam ik tegen, zat op een hoogte van een dikke 10 meter....midden in de stad.

      Comment

      Bezig...